Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig å vite at hvis Giggs hadde kalla noen Nigger utenfor banen så hadde alt vært ok.

Er tross alt ikke på matten . :)

 

Og når det gjelder rasisme så er vel ikke en Chelsea fan rette mannen å kritisere ;)

 

Om Giggs kaller noen "nigger" utenfor banen har det ingenting med United å gjøre. Ser du ikke forskjellen?

 

Jeg har vel heller ikke dratt inn rasisme, det var det du som gjorde. Igjen, mener du at klubben skal blande seg så mye inn i privatlivet? Det spillerne gjør utenfor "jobben" er ikke opp til klubben å bedømme. De er rollefigurer, men klubbene har ikke som jobb å fungere som noe rettssystem.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

De fleste moderne fotballklubber har i kontraktene sine at spillerene ikke skal gjøre noe som stiller klubben i et dårlig lys, og en god del har "moralklausuler"

 

 

Både av og på banen

 

Såpass ja. Regner med at Stevie G ble fratatt kapteinsbindet etter å ha banket dritten ut av DJ'er på nattklubber?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drittlei disse diskusjonene. Det eneste fornuftige man tar fra dem er at fotballspillere generelt er elendige forbilder utenfor banen.

 

Men når små barn ser opp til fotballspillere ser jeg heller at de ser opp til en spiller som Giggs, som aldri får rødt kort, aldri skaper faen på banen og som er lojale og viser fantastisk arbeidsmoral enn spillere som Suarez, Dani Alves, Pepe, Sergio Ramos, Sergio Busquets osv, som nesten er mer kjent for jukset og kontroversene som følger dem enn fotballtalentet.

 

Tror ikke sjuåringen på løkka bryr seg det døyt om en fotballspiller har pult rundt eller ikke, men jeg garanterer at han vil prøve å kopiere triksene til favorittspilleren sin.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

 

Såpass ja. Regner med at Stevie G ble fratatt kapteinsbindet etter å ha banket dritten ut av DJ'er på nattklubber?

 

Evans da, voldtekt ?

Han slapp de fri fordi de ikke hadde nok bevis for garantert domfellelse.

Se, jeg og kan nevne navn som ikke ble dømt for noe :)

 

 

?

 

Var til Emils som syter over Suarez, men har en rasist på laget selv, pluss en som prøvde å lure de til å dømme en dommer for rasisme ;)

Lenke til kommentar

At du sier Mikel "prøve å lure" en dommer til å bli dømt for rasisme beviser bare at du ikke engang gidder å se på saken før du trekker en konklusjon.

 

Hva har det med saken at JT ble dømt og at Suarez sparker, filmer osv? Det her er bare patetiske forsøk fra en Liverpool supportere for å få Suarez til å virke som en engel. SPOT ON på det Latias viste her.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si hva du vil , har aldri sagt at Suarez er en engel.

Sagt jeg ikke bryr meg så lenge vi tar poeng.

 

Er enkelte her som tror de har verdens snilleste spillere på laget , men som er direkte blind for eget lag. Du er en av de ;)

 

Mikel kunne ha ødelagt karrieren til en mann, men bra du ikke bryr deg om slike ting, han er så snill ellers :)

 

Hele klubben "stod bak" Mikel på samme måte som Liverpool bak Suarez , forskjellen var skjortene :)

Lenke til kommentar

At du gir Mikel skylden for å kunne ødelagt en karriere. Mannen fikk informasjonen fra Ramires og Luiz(?). Han ble spurt av flere om han var sikker på det. Klubben MÅTTE legge inn en klage på Clattenburg når de får slik informasjon. Det essensielle, som du tydeligvis driter i her, er at Mikel skal ha trodd det var rasisme. Det er fult normalt å reagere på slik ting, spesielt om det hadde kommet fra kampdommeren.

 

Du får fortsette med dine bortforklaring osv. Du beviser bare mer og mer at Latias har helt korrekt.

Lenke til kommentar

Drittlei disse diskusjonene. Det eneste fornuftige man tar fra dem er at fotballspillere generelt er elendige forbilder utenfor banen.

 

Tror ikke sjuåringen på løkka bryr seg det døyt om en fotballspiller har pult rundt eller ikke, men jeg garanterer at han vil prøve å kopiere triksene til favorittspilleren sin.

 

Signerer på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...