hazerd Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Håper bevisene kommer på bordet. Eneste jeg stiller spørsmålstegn til er hvorfor Evra selv har gått ut og sagt at han ikke tror Suarez er rasist? 8 Kamper er for drøyt uansett. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Er jo liten vits i å diskutere det her nå.. Alle er vel enige om at straffen er grei dersom det er åpenbar rasisme. Bevisene må vi jo se. Fram til jeg ser bevis, så støtter jeg mitt eget lag og eventuelle spillere på laget. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 What Redneck said. Vi får se hva som skjer. Tror nok også at utfallet i John Terry-saken vil ha litt å si for hylekoret. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Men har det vært noen som Suarez som har blitt anklaget for det? Suarez er dum nok til å gjøre det. Offtopic, men MÅ du ha sitatboks i signaturen? Jeg får AIDS i øynene hver gang jeg ser på den. 10 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Er jo liten vits i å diskutere det her nå.. Alle er vel enige om at straffen er grei dersom det er åpenbar rasisme. Bevisene må vi jo se. Fram til jeg ser bevis, så støtter jeg mitt eget lag og eventuelle spillere på laget. Helt enig, som jeg sa i går så er det håpløst å begynne å diskutere i detalj før vi ser hva som er grunnlaget. Men det virker som klubben er fast bestemt på å kjempe alt de kan for Suarez i denne saken, og imo. så virker det som om det er oppriktig også. Kenny twitret tilogmed om det i går. På inneværende tidspunkt så synes jeg det er mye som virker rart, og det kommer jeg til å synes til mer info kommer fram. Og jeg synes det er naturlig å støtte klubb og spiller som best man kan, blir straffen tilslutt stående så er selvfølgelig det noe jeg/vi må forholde oss til, men hvis så er tilfellet så både håper og tror jeg at klubben er i stand til å takle det også på en bra måte. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 *snip* Du er egentlig litt helten min etter dette. Jeg håper han velger å svare på denne e-posten og innrømmer at han har uttalt seg på tynt grunnlag. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) 8 kamper hadde jeg ikke trodd at han skulle få. Menmen, send han til Barca og hent Podolski og Torres. Lol, hvor mye forventer du at Barca gidder å betale for han for øyeblikket? Lol, hvor sa jeg at de må betale? Hvor skal pengene til å hente inn Podolski og Torres komme fra? Endret 21. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fra FSG. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vet du forskjellen på Suarez sin og de andre? Rasisme. DU har vel fått med deg anti-rasisme, vend rasismen ryggen, lets kick rasism out of football og det er mange mange flere. Helt urolig at du prøver å likestille rasisme med en albue. Likestiller det på ingen måte, men når både FA og Evra sine uttalelser går på at Suarez ikke er rasist så kan jeg da få være litt irritert på at straffen er bygget på nettopp det, bare uten å bruke ordene..? Lenke til kommentar
magb Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nå er det nok mange her som føler deg rasistisk trakasert men la gå! 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) November 2010: Luis Suarez biter en motspiller og får 7 kampers utestengelse. Oktober 2011: Luis Suarez rasehetser en motspiller og får til slutt 8 kampers utestengelse. Kan det tenkes at han rett og slett vil ha lang juleferie? Endret 21. desember 2011 av Leo_Khenir 6 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Så lenge Liverpool anker dommen vil den jo ikke tre i kraft med det første, heldigvis. Vi er veldig avhengige av finessene til suarez gjennom jula.. Håper inderlig at Carroll får en gåll eller to i dag, slik at han får opp selvtilliten. Gutten må jo være ødelagt av å ha det presset på seg.. Nå er det nok mange her som føler deg rasistisk trakasert men la gå! For ikke å snakke om vårt eget Black Boy-krydder Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Da blir det vel en Torres retur i januar. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ser ikke bort ifra at FA's bevis er Evras påstand... Hvis det stemmer at Suarez ikke med intensjon har gått inn for å være rasistisk, så er 8 kamper helt latterlig. For at den straffen skal være rettferdig, må det legges frem bevis der det uten tvil kommer frem at Suarez var rasistisk vel vitende om at det han sa var galt. Negrito/Negrita bør eventuelt føre til en straff, men ikke 8 kamper. Uansett, redegjørelsen for straffen skal bli spennende å se. Dersom Suarez ikke har sagt noe, i det hele tatt, så bør Liverpool FC ta dette videre til rettsapparatet for å frikjenne Suarez, og eventuelt ta ut tiltale mot Evra. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Selvsagt har han sagt noe. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Håper for guds skyld ikke vi signerer Negredo, da blir det mye suspensjoner. 5 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Oktober 2010: Luis Suarez rasehetser en motspiller og får til slutt 8 kampers utestengelse. Det er 2011, er det ikke? Uansett, artig at Terry blir politietterforsket... mens FA holder kjeft om det hele. Endret 21. desember 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Må ha vært drita når jeg skrev det. Fix'd. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Uansett, artig at Terry blir politietterforsket... mens FA holder kjeft om det hele. Nei, FA holder seg unna saken så lenge den er åpen hos andre instanser, noe annet ville vært feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå