Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Uansett hvor mye penger vi får for ham vil det være et stort tap. Kan ikke se for meg at noen toppspillere på hans nivå, eller t.o.m i nærheten, vil til oss.

Han har sagt at han blir uansett om vi ikke kommer til CL da, så får bare håpe han faktisk mente det også. :/

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? Media operer ikke på Suarez noe negativt rykte, det gjør han på egenhånd. Som f.eks. i går da han tråkker en Zenit spiller på ryggen med vilje. Ikke kom her å si at han er en fair spiller. Mata er uansett verdt mer enn Suarez. En bedre spiller med et rykte som Suarez aldri vil få.

Har du sett situasjonen igår? Ingen spillere reagerte på den, INGEN. Bare andre fans. Fordi det så ut som det kunne passe inn i 'Suarez-kategorien'... Selv om foten er oppå ryggen, betyr ikke det at det var med vilje eller at det var spesielt hardt. Du beviser bare poenget mitt, uansett hva Suarez gjør, så vil alt bli tolket i verste mening, uavhengig av om det er korrekt eller ei. Det som skjedde igår var verken fair eller ufair, det bare skjedde. Spillet går videre. De som studerer Suarez med lupe sitter igjen med materiale de kan bruke i sin kamp etter gårsdagens kamp.

At Mata er mer verdt enn Suarez stemmer absolutt ikke. Men at han har bedre rykte, er helt sant.

• Liker 7
Lenke til kommentar

8496410590_c751613cd0_o.gif

Se. Han ser ned og sikter seg inn på ham. Bør ikke være vanskelig å steppe over ham, men nei. Tror jeg Suarez planlegger dette, og tenker at nå skal han stemple spilleren? Nei, selvsagt ikke, men jeg tror det skjer veldig impulsivt og i affekt. Han bør bli flinkere til å håndtere følelsene sine, for han er som alle sier en fantastisk spiller, som tydeligvis lar følelsene ta overhånd og gjør sinnsykt mye ufyselig til tider. Her bør han ikke ha noen problemer med å steppe over spilleren og ikke steppe på ryggen hans.

Forøvrig ser jeg på Mata som en spiller som er verdt mer enn Suarez, selv om sistnevnte også er sinnsykt god. Forsvinner nok til sommeren, og om Liverpool får inn en god erstatter (evt flere om de handler fornuftig) kan jeg se at de på lang sikt kan være tjent med det. Liverpool begynner å få et veldig frynsete rykte nå, og det er _kun_ pga denne ene fyren.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Har du sett situasjonen igår? Ingen spillere reagerte på den, INGEN. Bare andre fans. Fordi det så ut som det kunne passe inn i 'Suarez-kategorien'... Selv om foten er oppå ryggen, betyr ikke det at det var med vilje eller at det var spesielt hardt. Du beviser bare poenget mitt, uansett hva Suarez gjør, så vil alt bli tolket i verste mening, uavhengig av om det er korrekt eller ei. Det som skjedde igår var verken fair eller ufair, det bare skjedde. Spillet går videre. De som studerer Suarez med lupe sitter igjen med materiale de kan bruke i sin kamp etter gårsdagens kamp.

At Mata er mer verdt enn Suarez stemmer absolutt ikke. Men at han har bedre rykte, er helt sant.

At det i det hele tatt er to som er enige med deg er krise. Det beviser bare naive og trangsynte enkelte er når det kommer til Luis Suarez. Dere tror folk er ute etter han uke etter uke, men de gangene folk faktisk er ute etter han så er det fordi han holder på noe jævla dumt. Bare se på GIFen over her. Om du mener det er "sånt som skjer" så forstår jeg at dere forsvarer en så ekkel og stygg spiller. For sånt skjer med overlegg, og det synes, derfor reagerer folk på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

8496410590_c751613cd0_o.gif

Se. Han ser ned og sikter seg inn på ham. Bør ikke være vanskelig å steppe over ham, men nei.

Den gif-en avslører jo alt. Suarez sin høyre fot lander oppå Zenit-spillerens fot da han faller, og det medfører at Suarez mister litt av balansen og må holde tilbake venstre foten for å ikke falle bakover, og der ligger spilleren med ryggen. Han oppfatter dette raskt og tråkker ikke hardt ned, slik at foten bare sklir av ryggen. Raskt og godt observert av Suarez.

Alt dette skjer i full fart, så det er vanskelig å steppe over han når han mister litt av balansen.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...