Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Tenkte litt på rykte til Suarez når jeg kjørte hjem i dag.

 

En veldig sympatisk spiller på banen? Nei. Overdrevent dårlig rykte? Definitivt. (mine meninger)

 

Ser man på for eksempel på Gerrard så har han også filmet i sin karriere, og synes ikke Suarez har vært så aller verst denne sesongen, selv om han nok også har hatt sine "stunt".

 

Jeg synes også Carragher er en "usportslig" type sånn som han holder i trøyene hele tiden, noe han aldri blir straffet for.

 

Hva er egentlig forskjellen på å filme, munnbruk ment for å såre andre, trøyeholding, og å bevisst gå hardt inn i taklinger man ikke kan vinne? Alt skal straffes, og jeg synes alt er forkastelig. Det er få spillere som greier å holde seg unna alt, men er selvfølgelig også store forskjeller på resten.

 

- Mine tanker rundt "saken".

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eh nei? Var et par desperate rop om hands fra Liverpool-spillerne med Suarez i spissen i går, ingen av situasjonene var i nærheten.

 

Har blitt blåst for mindre :)

Men er nå ikke så viktig, de vant kampen og røk ut, gjort er gjort, elg er elg.

Hadde dommerstanden vært mer på det jevne enig om hva som er straffe eller ikke hadde verden vært en bedre plass:)

Lenke til kommentar

Suarez er bedre enn både Cavani og Lewandowski, lett. Negativt rykte vil han alltid ha uansett om han skulle være en englegutt resten av karrieren, sånn media opererer. Spiller på det folk vil lese og se uavhengig av om det er sant eller ikke... Chelsea kan godt by £40m + Mata for han, then we discuss.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Suarez er bedre enn både Cavani og Lewandowski, lett. Negativt rykte vil han alltid ha uansett om han skulle være en englegutt resten av karrieren, sånn media opererer. Spiller på det folk vil lese og se uavhengig av om det er sant eller ikke... Chelsea kan godt by £40m + Mata for han, then we discuss.

:rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Suarez er bedre enn både Cavani og Lewandowski, lett. Negativt rykte vil han alltid ha uansett om han skulle være en englegutt resten av karrieren, sånn media opererer. Spiller på det folk vil lese og se uavhengig av om det er sant eller ikke... Chelsea kan godt by £40m + Mata for han, then we discuss.

 

Seriøst? Media operer ikke på Suarez noe negativt rykte, det gjør han på egenhånd. Som f.eks. i går da han tråkker en Zenit spiller på ryggen med vilje. Ikke kom her å si at han er en fair spiller. Mata er uansett verdt mer enn Suarez. En bedre spiller med et rykte som Suarez aldri vil få.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...