Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Og heller gitt Torres rødt når han skulle hatt det. Og heller gitt Suares gult når han gang på gang stempler motspillerne på bein/ankler.

Osv osv osv osv.....

Hvis det er dommerne som må ta tak i Case Suarez mener eg noe alvorlig er galt i Liverpool. Eller, la meg rette på det: Noe er alvorlig galt i Liverpool som lar Suarez holde på som han gjør. Og istedet forsvare hans holdninger/handlinger ved å gå ut og klage på behandlingen han får av dommerne.

Hva med å begynne på hjemmebane, få fyren til å sjerpe seg, for SÅ og klage på dommerne...?

Slitsomt, men dog...

En gang til: Hadde dommerene dømt både Suarez og united riktig. Slik som det er i dag Taper Suarez frispark og straffespark, mens united vinner kamper på feil fra dommerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vinner kampene my ass. Vi ble snytt for tre klare straffespark mot Spurs. Eneste kampen vi har vært heldige i var på Anfield.

Ga vel ingen tidslimit på den. Han du har til avatar divet seg til en straffe, med tidens dårligste lyging i interjuet etterpå.

Lenke til kommentar

Snart tar han fullstendig kaka igjen. Garantert.

Hvorfor skriver du dette?

Det kan virke som om stakkaren ikke har noe liv, siden han til stadighet er inne på Liverpool-forumet, og gjør det han kan for å provosere.

Men det som skuffer meg er de som faktisk biter på, og lar seg hisse opp. Noe som resulterer i flere sider med usaklige kommentarer, hvor ingen egentlig svarer på det de ble spurt om.

Kan komme med konkrete eksempler, men ser ikke at det skal være nødvendig.

Lenke til kommentar

Eg føler virkelig ikke eg overdriver. Hver gang dere sier at han har sjerpet seg har han kamper som mot Everton.....

Han gjorde da ikke noe spesielt i den kampen. Neville derimot prøvde å filme.

Den feiringa var da bare morsom med tanke på hvordan moyes hadde prøvd å psyke ham ut før kampen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jau. Det er din mening. Den er etter min mening knapt diskutabel.

Så....

Kortidshukommelse på egene spilleres feil, men husker alt om Suarez?

Husker hele situasjonen. Men er uenig med deg angående om det var filming eller ei.

Akkurat lik situasjonen med Torres.Det er kontakt.

Hvorfor skriver du dette?

Det kan virke som om stakkaren ikke har noe liv, siden han til stadighet er inne på Liverpool-forumet, og gjør det han kan for å provosere.

Men det som skuffer meg er de som faktisk biter på, og lar seg hisse opp. Noe som resulterer i flere sider med usaklige kommentarer, hvor ingen egentlig svarer på det de ble spurt om.

Kan komme med konkrete eksempler, men ser ikke at det skal være nødvendig.

Og hva gjør du?

Stakkar uten liv er vel faktisk det mest usaklige som har kommet på de siste sidene.

Tenk, han er inne i en tråd på et diskusjonsforum og diskuterer???!!!

Han har ikke noe liv. Taper.

Lenke til kommentar

Jau. Det er din mening. Den er etter min mening knapt diskutabel.

Så....

Kortidshukommelse på egene spilleres feil, men husker alt om Suarez?

Husker hele situasjonen. Men er uenig med deg angående om det var filming eller ei.

Akkurat lik situasjonen med Torres.Det er kontakt.

Ja det var kontakt. En hånd på ryggen. Som førte til at en fot gikk ut til siden. Det var ingen kontakt med føttene. ITV hadde kameraer nok til å vise at det ikke var kontakt med føttene. Jeg hadde opptak av kampen. Så den saken burde ikke være diskutabel. Og som sagt etterfulgt av tidens dårligste lyging i interjuet etterpå.

Lenke til kommentar

Vinner kampene my ass. Vi ble snytt for tre klare straffespark mot Spurs. Eneste kampen vi har vært heldige i var på Anfield.

Så dere var ikke heldige når dere får et avgjørende offsidemål i mot oss? Herregud.

Om det hadde vært den eneste feilaktige situasjonen i kampen, så jo, da hadde vi vært heldige. Men når dere egentlig skulle spille den siste timen med ti mann og vi kanskje skulle hatt en straffe på 1-2, da kan man ikke si at vi var særlige heldige med dommeren. Vi hadde flaks mot Liverpool, men i kampen etter mot Spurs var det de som hadde dommeren med seg. I går var dommeren og den ene assistenten hans håpløse begge veier.

Lenke til kommentar

Ikke særlig heldige? Nå igjen som du hva hvis. Hva med å diskutere det som faktisk skjedde? Dere fikk offsidemål og spille mot 9 mann, hvor 10 hadde vært det riktige.

Hva hvis RvP hadde blitt utstengt for albuen på Cabaye. Da hadde han ikke spilt i går......

Endret av Emils.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Lett og komme med sånne kanskje situasjoner. Kanskje Rooney skulle fått sitt andre gule når han takler Ramires, kanskje RVP skulle hatt kort når han gav en albue til Luiz og når han hiver ballen ut av banen? Den straffen hadde vært ekstremt billig og ikke riktig så langt jeg kan se i forhold til flere andre situasjoner og dere får det meste servert på gullfat når vi tuller det til og mister 2 menn, men greier fremdeles ikke å score mer enn ett offsidemål selv om dere hadde gode sjanser til å få flere.

Lenke til kommentar

Og heller gitt Torres rødt når han skulle hatt det. Og heller gitt Suares gult når han gang på gang stempler motspillerne på bein/ankler.

Osv osv osv osv.....

Hvis det er dommerne som må ta tak i Case Suarez mener eg noe alvorlig er galt i Liverpool. Eller, la meg rette på det: Noe er alvorlig galt i Liverpool som lar Suarez holde på som han gjør. Og istedet forsvare hans holdninger/handlinger ved å gå ut og klage på behandlingen han får av dommerne.

Hva med å begynne på hjemmebane, få fyren til å sjerpe seg, for SÅ og klage på dommerne...?

Slitsomt, men dog...

Det finnes en spiller i Man Utds spillertropp som heter Paul Scholes. Den herren har opp gjennom årene sluppet unna med utrolig mye rart fra dommerne. Han burde hatt til dels mange flere kort av begge kulører enn de han har fått. God til sitt bruk, men ganske mange tjuvtriks. Og han er ikke den eneste.

Når det er sagt, så er Luis Suares en tullebukk til tider.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...