Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Suárez har skjerpet seg betraktelig i det siste, men har fremdeles fakter som må bort. At han er den verste av den verste og skitten tvers igjennom er jo bare tullete. Sånt kan man spare seg for. Man skal liksom overdrive så voldsomt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Eg føler virkelig ikke eg overdriver. Hver gang dere sier at han har sjerpet seg har han kamper som mot Everton..... Snart tar han fullstendig kaka igjen. Garantert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er jo ingen overdrivelse. Fyren er en dyktig fotballspiller, men ei ekkel fitte av dimensjoner. Kvalm og ufyselig kis. Håper han tråkker på en legokloss i kveld. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det Suarez holder på med er i en helt annen klasse enn bortimot samtlige spillere i PL. Jeg ser ingen grunn til å forsvare Suarez....Det er meg et mysterium at både Kenny og BR lar han holde på. det har jo helt klart en negativ virkning da han faktisk har blitt fellt ved flere anledninger og ingen gidder å ta han seriøst. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Pot kettle black Young er ikke akkurat Ghandi selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Snart tar han fullstendig kaka igjen. Garantert. Hvorfor skriver du dette? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Snart tar han fullstendig kaka igjen. Garantert. Hvorfor skriver du dette? høh? Hva mener du? Eg skriver ting eg tenker og tror. Hvorfor skriver du det over? Pot kettle black Young er ikke akkurat Ghandi selv Nok en gang: Hva har det med Suarez å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 høh? Hva mener du? Hva er hensikten med å spekulere i hva som kan skje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 høh? Hva mener du? Hva er hensikten med å spekulere i hva som kan skje? Poenget er vel at Suarez vil fortsette som før, og igjen bevise at han er seg selv lik. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er kjekt med en klassens bråkebøtte. Da blir egene feil liksom så små. Sant onkelpoliti junaitidfan Jotun? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er kjekt med en klassens bråkebøtte. Da blir egene feil liksom så små. Sant onkelpoliti junaitidfan Jotun? Se her. Endelig en som har skjønt poenget. Og for å poengtere poenget: Hvorfor bruke andre spillere som ikke er i nærheten av Suarez som forsvar for Suarez? Se: Eg oversåg den barnslige biten i selve innlegget, og kommenterer det heller her på slutten. høh? Hva mener du? Hva er hensikten med å spekulere i hva som kan skje? Spør Snurrisen. Han vet svaret. Det kan knapt kalles spekulasjoner. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Det er jo ingen overdrivelse. Fyren er en dyktig fotballspiller, men ei ekkel fitte av dimensjoner. Kvalm og ufyselig kis. Håper han tråkker på en legokloss i kveld. Hva er det med deg og å omtale andre mennesker som fitter? Vokst opp i et hjem av heller tvilsom kvalitet ? Jotun er nå i det minste helt eller delvis konstruktiv i kritikken sin, du er mer som en full nordlending som banner. /edit/ sin ikke din. Endret 29. oktober 2012 av AllFather 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 du er mer som en full nordlending som banner. Hvordan vet du at han ikke er det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Eg føler virkelig ikke eg overdriver. Hver gang dere sier at han har sjerpet seg har han kamper som mot Everton..... Snart tar han fullstendig kaka igjen. Garantert. Som mot Everton? Foklar gjerne den. Jeg beundrer ikke Suarez, men vi må snart slutte å leve i fortiden når vi skal diskutere. Selv om Suarez har vært en dritt så betyr ikke det at fyren ikke kan ha kamper som er rene som lam og hvor han selv blir snytt (som i går). Det har blitt en folkesport å slakte Suarez uansett. Jeg forstår at enkelte har et hat mot fyren, men man må allikevel klare å se på kamp for kamp. Suarez får pes uansett, ettersom folk bruker KUN fortiden hans når de diskuterer kampen i går. Endret 29. oktober 2012 av Emils. 6 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Overraskende fornuftig fra deg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Den dagen Suarez har en kamp der han er ren som et lam skal eg barbere vekk ulla fra min kropp. Det hadde han ikke i går, ei heller forrige kamp. Sa ikke at Everton kampen var en røsare av en Suarez kamp, mer mot normalen. Og hvis dette er normalen og definisjonen på "ren som et lam" så har vi forskjellige meninger. (Basert på klipp og høydepunkter fra kampen....) Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er kjekt med en klassens bråkebøtte. Da blir egene feil liksom så små. Sant onkelpoliti junaitidfan Jotun? Se her. Endelig en som har skjønt poenget. Og for å poengtere poenget: Hvorfor bruke andre spillere som ikke er i nærheten av Suarez som forsvar for Suarez? Se: Eg oversåg den barnslige biten i selve innlegget, og kommenterer det heller her på slutten. Arg, det var den barnslige delen som var poenget... Eller ikke. Poenget er noe hva Emils skrev: Hadde dommeren gjort jobben sin Ikke la være å gi gult til Suarez, hvis han mener at det er filming. Ikke gi Torres gult, når Torres skulle hatt frispark. Suarez spiller som han for lov til, united også, dessverre. Suarez sine diver gir ikke resultater. Heller omvendt. Mens united's gir resultater. Fordi at dommerne ikke gjør jobben sin. Skulle ha rettet på noe i dette innlegget, men forumet/opera holder helvete her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Og heller gitt Torres rødt når han skulle hatt det. Og heller gitt Suares gult når han gang på gang stempler motspillerne på bein/ankler. Osv osv osv osv..... Hvis det er dommerne som må ta tak i Case Suarez mener eg noe alvorlig er galt i Liverpool. Eller, la meg rette på det: Noe er alvorlig galt i Liverpool som lar Suarez holde på som han gjør. Og istedet forsvare hans holdninger/handlinger ved å gå ut og klage på behandlingen han får av dommerne. Hva med å begynne på hjemmebane, få fyren til å sjerpe seg, for SÅ og klage på dommerne...? Slitsomt, men dog... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 På tide å bestille Suarez-drakt! Fantastisk herlig fyr, flott scousehumor har han også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå