Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan jeg mener med sklir? Han skal sette ned foten og sklir dermed så det blir en stempling. Det er slik det så ut første gang, og slik ser det fortsatt ut. Jeg synes hele bevegelsen ser så unaturlig ut at det kan umulig være med overlegg.

 

Snurreleif oppsummerer ganske greit det ang RvP.

Lenke til kommentar

Hvordan jeg mener med sklir? Han skal sette ned foten og sklir dermed så det blir en stempling. Det er slik det så ut første gang, og slik ser det fortsatt ut. Jeg synes hele bevegelsen ser så unaturlig ut at det kan umulig være med overlegg.

 

Er det med høyrefoten i skrittet før stemplingen du mener han sklir? Hadde han sklidd der ville det ført til større ubalanse i overkroppen, men der er det helt fin flyt. Joda, litt gress fyker bak han, men en ser likevel at han får mer enn nok fotfeste, det er ikke som om dette hindrer han noe. Heller dårlig skjult også, syns jeg - men tydeligvis god nok til å lure noen. Det er ikke tilfeldig at Suarez har to sånne stygge i dag, den i førsteomgang er også stygg.

Lenke til kommentar

La ikke merke til den situasjonen du beskriver. Men om det stemmer så er jeg nok mer enig med deg i konklusjonen totalt etter dagens kamp. Selv om jeg hadde håpet at gutten endelig klarte å fokusere på fotballen og at han faktisk skulle hatt 2 mål.

 

a>

 

Mirallas kom aldri utpå igjen i 2. omgang. Som en av Evertons beste i 1., så tyder vel alt på at denne stemplingen fra Suarez var årsaken til det. Der andre fotballspillere tar en "ettersleng" og får et gult kort, når dem bommer på ballen, der tar Suarez en stempling og slipper unna. Jeg vet ikke om det er med vilje, men det ser merkelig ut at det er "naturlig" å tråkke motspilleren på foten når du bommer på talkingen der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men den er ekkel. For fyren er så tvers gjennom skitten at han burde ikke svare.

 

Men Moyes tok det sabla fint. Da han uansett vet at han har rett....

 

"Eg ville sikkert gjort det samme sjøl".

 

Suarez gjør ikke noe værre en dine kjære spiller på man utd. Kan f.esk nevne Berba eller Young som legger seg uten noe form for kontakt for å få straffe (Noe Suarez aldri har gjort for Liverpool)

 

For fyren er så tvers gjennom skitten at han burde ikke svare. Dette sier du og har Cantona som profilbilde. Realy?

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Nåja, som Liverpool supporter så vil jeg nok si at han har slengt seg uten kontakt (et hårstrå teller ikke).

Men er vel ikke det som er "problemet" hans, han faller stort sett når det er kontakt, men som Young så faller han som han blir skutt med hagle selv etter en liten dult som han burde greid å holde seg på beina etter ;)

Lenke til kommentar

Men den er ekkel. For fyren er så tvers gjennom skitten at han burde ikke svare.

 

Men Moyes tok det sabla fint. Da han uansett vet at han har rett....

 

"Eg ville sikkert gjort det samme sjøl".

 

Suarez gjør ikke noe værre en dine kjære spiller på man utd. Kan f.esk nevne Berba eller Young som legger seg uten noe form for kontakt for å få straffe (Noe Suarez aldri har gjort for Liverpool)

 

For fyren er så tvers gjennom skitten at han burde ikke svare. Dette sier du og har Cantona som profilbilde. Realy?

Et øyeblikk så lurte eg på hvilken tulling som nå var kommet her. Men så såg eg at du skriver at Suarez ikke legger seg uten kontakt.

 

Da husket eg deg......

Lenke til kommentar

Men den er ekkel. For fyren er så tvers gjennom skitten at han burde ikke svare.

 

Men Moyes tok det sabla fint. Da han uansett vet at han har rett....

 

"Eg ville sikkert gjort det samme sjøl".

 

Ganske morsomt at du sier noe sånt når du har cantona som avatar. Det er latterlig hvor overdrevet denne kampanjen mot suarez er når det er mange spillere i ligaen som gjør det samme som han.

Endret av Reg2000
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det blir overhodet ikke feil. Selv om United har spillere som filmer så betyr ikke det at vi ikke kan uttale oss om den verste av de verste.

 

Hvis eg derimot hadde sittet i United leiren og forsvart filmingen til Young og co er saken en helt annen.

 

Det Suarez holder på med er i en helt annen klasse enn bortimot samtlige spillere i PL.

 

Ganske morsomt at du sier noe sånt når du har cantona som avatar. Det er latterlig hvor overdrevet denne kampanjen mot suarez er når det er mange spillere i ligaen som gjør det samme som han.

Hoho! Eg har Cantona som avatar fordi han er en legende i United (Noe Suarez aldri kommer til å bli i Liverpool) til tross for et par ting som overhodet ikke er noe å skryte av. (Sånn bortsett fra kung fu sparket er det virkelig ikke mange ting å sette fingern på når det gjelder Cantona)

 

Og som eg nevner: Svææært få er i samme liga som Suarez. Kommer ikke på noen i PL.

 

Og dere som synes angrep er beste forsvar: Hvordan blir det et gyldig argument når vedkommende dere forsvarer har like mange situasjoner rundt filming som de 4 topplagene i PL har tilsammen med alle spillerne?

 

Sånn grovt regnet.

 

Fin leveregel forøvrig: Det er andre som gjør det samme som Suarez, dermed kan han ikke kritiseres...... Jadda.

 

2 siste kampene vi har møttes har United filmet seg til straffe, young i fjor og valencia i år.

Dette får du stå for. Er ikke enig med deg. Dette er diskusjoner.

 

Valencia blir trukket fram her. Den er på det beste diskutabel. Hvertfall ingen klar filming.

 

Young er bare trist til tider.... Tenk å hatt den fysikken....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...