Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser at det ikkje blir noe mot Huth etter den "uheldige" stemplingen av brystkassen til Suarez. Utifra bildene ser man jo at han heilt til han stempler ein liggende Suarez, faktisk ser nedpå han og legger vekta på den foten som treffer Suarez.

 

Men siden dommeren så det og meinte det var eit uhell så kan det ikkje gjøres noe med i ettertid.

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan enkelte deltakere her er. Istedenfor å komme med argumenter imot, er det lettere å bare sette seg i forsvarsposisjon med kommentarer som "alltid offeret" og poste morsomme bilder. Sier litt om diskusjonsnivået. Som jeg alltid har hatt anelse av hva går ut på; mener du ikke det rette så er det bare å drite ut den som mener noe mot mengden. Ingen har enda kommet med en fornuftig grunn til at dommeren som dømte Man Utd-Tottenham ble degradert mens de andre dommerne i hhv LFC-Man Utd og Norwich-LFC fortsetter å dømme på øverste nivå. Suarez blir stemplet i brystkassa av skitne Huth, dommer velger såklart å forklare det med uhell, som alle ser at det ikke er. Ja, det er vel også en konspirasjonsteori at han ble stemplet med vilje...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Syns det er gøy at dere united fan leker lovens lange arm og slåe hardt ned på folk som filmer, så har dere spillere som welbeck, valencia og ikke minst young.

 

Fergusson foravarer jo folk som filmer også, så det er ligger vel i klubbkulturen ? ;)

 

Omtrent alle spillere har filmet en to-tre ganger i sitt liv. Tilogmed Carragher har jeg sett ta en liten bløt en. Det siste til Suarez og Bale er derimot er på et helt annet nivå. Tilsvarende det jeg husker Nani gjorde siste PL-kamp i hans første(?) sesong. Gikk bort til en type, skallet han ned og latet som om det motsatte hadde skjedd. Slikt er hat.

Lenke til kommentar

Suarez har blitt behandla tidvis som dritt i år av dommere, det er ingen som kan legge skjul på det. Men når fyren er en vandrende bøtte med dritt selv så legger han opp til det og selv om man egentlig ikke skal la trynefaktor spille inn som dommer så gjør det nok altfor ofte det, spesielt når dommeren er usikker. Suarez har ødelagt så mye for seg selv nå at jeg tror dommere nesten er redd for og blåse noe for han, noe som selvsagt er negativt for hans og LFC del, men som man sår etc.etc.

 

Forøvrig så hjelper det ingenting at han faller som han er skutt uavhengig av om han faktisk blir tatt eller ikke, feks i straffesituasjonen der, mye lettere og anta at det er filming når fyren ser ut som han filmer fordi han overspiller så jævlig hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...