AKIversen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Når situasjoner som dette går imot deg, så skjønner jeg gått at man velger å filme. Selv om det er filmingen hans som har ført til at sånne situasjoner ikke blir dømt. 1 Lenke til kommentar
imastard Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 ser at det ikkje blir noe mot Huth etter den "uheldige" stemplingen av brystkassen til Suarez. Utifra bildene ser man jo at han heilt til han stempler ein liggende Suarez, faktisk ser nedpå han og legger vekta på den foten som treffer Suarez. Men siden dommeren så det og meinte det var eit uhell så kan det ikkje gjøres noe med i ettertid. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Morsomt hvordan enkelte deltakere her er. Istedenfor å komme med argumenter imot, er det lettere å bare sette seg i forsvarsposisjon med kommentarer som "alltid offeret" og poste morsomme bilder. Sier litt om diskusjonsnivået. Som jeg alltid har hatt anelse av hva går ut på; mener du ikke det rette så er det bare å drite ut den som mener noe mot mengden. Ingen har enda kommet med en fornuftig grunn til at dommeren som dømte Man Utd-Tottenham ble degradert mens de andre dommerne i hhv LFC-Man Utd og Norwich-LFC fortsetter å dømme på øverste nivå. Suarez blir stemplet i brystkassa av skitne Huth, dommer velger såklart å forklare det med uhell, som alle ser at det ikke er. Ja, det er vel også en konspirasjonsteori at han ble stemplet med vilje... 4 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lurer på hva FA hadde gjort om det var Suarez som hadde trampet på Huth. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) En del rare uttalelser fra Rodgers i det siste, slik som vi så fra Benitez, Hodgson og ikke minst Dalglish. Er det noe i Liverpool-vannet mon tro? Endret 9. oktober 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvilke uttalelser sikter du til? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Syns det er gøy at dere united fan leker lovens lange arm og slåe hardt ned på folk som filmer, så har dere spillere som welbeck, valencia og ikke minst young. Fergusson foravarer jo folk som filmer også, så det er ligger vel i klubbkulturen ? 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Syns det er gøy at dere united fan leker lovens lange arm og slåe hardt ned på folk som filmer, så har dere spillere som welbeck, valencia og ikke minst young. Fergusson foravarer jo folk som filmer også, så det er ligger vel i klubbkulturen ? Omtrent alle spillere har filmet en to-tre ganger i sitt liv. Tilogmed Carragher har jeg sett ta en liten bløt en. Det siste til Suarez og Bale er derimot er på et helt annet nivå. Tilsvarende det jeg husker Nani gjorde siste PL-kamp i hans første(?) sesong. Gikk bort til en type, skallet han ned og latet som om det motsatte hadde skjedd. Slikt er hat. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 For et par uker siden klagde han over at Liverpool aldri fikk noe av dommerne. Nå leste jeg nylig dette; http://liverpool.no/newspg.aspx?id=34592&zone=1 Selv om dere tydeligvis tolker "always the victim"-greia feil, så er det ikke til å stikke under stol at det er mye sutring og klaging i media fra Liverpool-leiren. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er naturligvis satt litt på spissen. Er generelt mye latterlig diskusjon her inne nå. De siste til Bale og Suarez kan ikke forsvares, at all mener no jeg. Men, det kan ikke Young sine siste eller, men, vi må nok bare innse at filming er blitt en del av sporten dessverre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er Valencia også en versting på filming? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Beit du seriøst på Jotun? Trodde du skulle se igjennom den.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Beit på og beit på. Søkte litt på youtube etter eg spurte, for eg husket ikke om han var det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Han hadde en søt en på Anfield. Dog har jeg aldri sett han filma før det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Var vel den eg fant på youtube. Såg nå mer ut som han klumser det til i det han forsøker å bruke den amputerte venstrefoten sin til noe fornuftig. Ikke skriker han etter straffe, men nekter selvsagt ikke heller. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Han legger seg straks han får armen til Johnson i ryggen, så han vet hva han prøver på. Men det får så være :> Ingen slår Gilardino uanset. "Gilardino, forgets to dive........ then remembers" http://www.youtube.com/watch?v=mCX9Q8e76nA Endret 9. oktober 2012 av Maynard James Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er ikke så merkelig han kommer med slike uttalelser slik Suarez blir behandlet 6 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Og hvordan blir Suarez behandlet egentlig? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Suarez har blitt behandla tidvis som dritt i år av dommere, det er ingen som kan legge skjul på det. Men når fyren er en vandrende bøtte med dritt selv så legger han opp til det og selv om man egentlig ikke skal la trynefaktor spille inn som dommer så gjør det nok altfor ofte det, spesielt når dommeren er usikker. Suarez har ødelagt så mye for seg selv nå at jeg tror dommere nesten er redd for og blåse noe for han, noe som selvsagt er negativt for hans og LFC del, men som man sår etc.etc. Forøvrig så hjelper det ingenting at han faller som han er skutt uavhengig av om han faktisk blir tatt eller ikke, feks i straffesituasjonen der, mye lettere og anta at det er filming når fyren ser ut som han filmer fordi han overspiller så jævlig hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå