Latias Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Kjenner ikke til detaljene, men husker i hvert fall at saken ble utsatt til etter EM slik at fyren kunne fokusere på mesterskapet. Hvorfor var det ingen rettssak i Suarez-saken? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det er opp til den som kommer med anklagen tror jeg. Anton ville ha rettssak, det ville tydeligvis ikke Evra. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fergie Association 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Fergie Association Mannen som senest i fjor ble tiltalt for "improper conduct" for å ha sagt at Webb er landets beste dommer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det er opp til den som kommer med anklagen tror jeg. Anton ville ha rettssak, det ville tydeligvis ikke Evra. Anton kom vel så vidt jeg husker med politi-anmeldelse som sivilst, derfor rettsak (for å si det litt enklere). Hvorfor Evra ikke gjorde det samme er for meg uvisst. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det er opp til den som kommer med anklagen tror jeg. Anton ville ha rettssak, det ville tydeligvis ikke Evra. Anton kom vel så vidt jeg husker med politi-anmeldelse som sivilst, derfor rettsak (for å si det litt enklere). Hvorfor Evra ikke gjorde det samme er for meg uvisst. Mangel på bevis? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fergie Association Mannen som senest i fjor ble tiltalt for "improper conduct" for å ha sagt at Webb er landets beste dommer? Var mest tull da. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) He he, snakk om forskjell http://www.thisisanfield.com/2012/09/suarez-terry-reaction-highlight-the-hypocrisy-of-the-mirror-and-oliver-holt/ Personlig mener jeg begge greiene er blåst ut av proporsjon, burde blitt ferdig med det på banen. På samme måte som Rio (mener jeg) kalla noen choc ice, "whigger" på twitter, men igjen der ble det ingen reaksjoner. Noe som jeg synes er helt greit. Men skal man være konspiratorisk så kan man si: Utlending sier noe "rasistisk" &--#62; Brenn på bålet. Hvit engelskmann sier noe "rasistisk" &--#62; Ikke mobb. Sort engelskmann sier noe "rasistisk" &--#62; klapp på skulderen. Endret 28. september 2012 av AllFather 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Rio fikk reaksjon i form av bot. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fergie Association Mannen som senest i fjor ble tiltalt for "improper conduct" for å ha sagt at Webb er landets beste dommer? Uhørt at de skal legge seg opp i privatlivet til Fergie asså. Bare måtte, jeg bare måtte. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Lol suarez. Just LOL Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Suarez, kan du ikke heller prøve å holde deg oppreist og putte et mål? Forøvrig kjempeglad for at Adam ikke er i klubben! Tempoet tilsvarer norsk bedriftsfotball.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Suarez burde nok fått flere frispark og straffer enn han får, men på den andre siden, når man ser slike som den her har jeg ingen som helst sympati. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Suarez burde nok fått flere frispark og straffer enn han får, men på den andre siden, når man ser slike som den her har jeg ingen som helst sympati. Stygg takling. Hvilken kamp er det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 "Jeg får aldri straffe jeg". Kommer vel til å påstå at det kun er slik han kan få straffer, problemet er jo at han ikke kan filme bra en gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Han må begynne å holde seg på bena før han får straffer. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kan du klandre han? Når han i 3 kamper før denne der han ikke overspiller, men allikevel ikke får straffe når han fortjener det, hva skal man si? Han kan like så godt gå tilbake til det han gjorde før, for da klarte han hvertfall å få straffe, uavhengig av om han lurte dommern eller ei. Dommerne er så ræva sett under ett at det forundrer meg ikke et sekund om han bevisst går tilbake til å overspille nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Å. Eg trodde han hadde sluttet med sånt... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå