Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saken er vel ute av verden nå. Suarez har gitt en unnskyldning - selv om den fortsatt ikke er rettet mot Evra, så får man akseptere den som en fullgod unnskyldning.

 

Evra kommer neppe til å beklage sin apeoppførsel (merk, ikke hentydning til hudfarge, kun faktene på slutten av kampen!).

Lenke til kommentar

Det er minst et like stort problem at rasismekortet blir dratt opp i all slags situasjoner i dagens samfunn, uten at det er hold for dette i det hele tatt. "Ulv, Ulv"

 

Det er godt mulig, og jeg synes Maefteda har gode poeng også, men jeg synes jeg oftere hører folk klage over «rasismekortet» enn omvendt. Ihvertfall her på forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser det ikke bare er jeg som ser det som sannsynlig at Suarez blir solgt til sommeren.

Mediene har hoppet på bølge etter som eierene har sagt at de har lite til overs for Suarez sin oppførsel. Og når eierene begynner å hinte om sin missnøye, ja da brenner det virkelig under beina på en.

 

Vi burde klare å få igjen det vi kjøpte han for. Real Madrid, Paris SG, Malaga eller Anzji er nok mer enn villig til å legge hvertfall en 20m euro på bordet for Suarez.

 

Så får vi krysse fingrene og håpe vi kan få inn noen spillere som gjøre Liverpool bedre.

Spesielt spisser som scorer på bestilling.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Skadet merkenavn og det faktum at det evt er eierklubben som initierer en overgang - Liverpool er heldig hvis de får halvparten!

Pff.. Han passer jo perfekt hos Real Madrid. Får glatt igjen det vi betalte for han ved å selge han dit. :p

 

Eller siden Real Madrid ser ut til å kunne vinne serien denne sesongen, så kan vi jo bytte Suarez mot Alonso. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

FA gjør ikke noe etter kampen. Dommer raporten sier at bråket i tunellen ikke var alvorlig og at Evra fikk beskjed om å vente litt før han gikk i garderoben. Riktig avgjørelse av FA synes jeg. Det er nok nå.

 

Kilde: her og der på nettet

 

Vet noen om sånne dommer raporter blir offentliggjort? Og eventuelt hvor vi kan lese dem

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://www.nettavise...icle3365679.ece

 

Jeg kjenner ikke igjen det Liverpool jeg forelsket meg i, det Liverpool hvor stemningen var så vennlig at fansen kunne sitte side ved side på tribunene. Kan hende det er jeg som er blitt voksen, kan hende det var forelskelsen som var naiv. Jeg vet ikke. Jeg vet bare hva jeg ser i dag:

 

Jeg ser spillere med tvilsom moral, jeg ser fans som forveksler støtte med fanatisme, jeg ser en klubb som dyrker og forsvarer juks og jeg ser en klubb hvor rasisme gjøres irrelevant i forhold til resultater og markedsverdi på spillerne der.

 

Og vet du hva? Jeg tror jeg har sett nok Liverpool nå. Det er på tide å ta en pause. Jeg kommer tilbake når Luis Suarez har dratt.

 

Hva er deres tanker rundt dette? Enige/uenige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mine tanker rundt artikkelen er at forfatteren neppe er noen Liverpool supporter.

Suarez har oppført seg greit i det siste, og da mener jeg en Liverpool supporter aldri ville dratt han ut i media igjen bare for å lage kvalm rundt både spilleren, klubben og fansen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liverpool dyrker juks, han har blitt voksen, og han vil melde seg ut av felleskapet fordi ? Jo, han er kritisk til en spiller. Ikke forstår han hva YNWA dreier seg om. Han bruker tid på å produsere en negativ ladet artikkel fordi han ikke lenger kan si han er stolt over å være LFC-supporter.

 

Skikkelig supporter altså! Håper han kommer tilbake ASAP.... NOT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...