Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se linken jeg la ut??? Bilder beviser ikke en dritt.

Se den jeg la ut??? Viser jo klart at Evra trekker til seg hånden, noe Suarez leser som at han ikke vil ta ham i hånden, og går til nestemann uten å gjøre noe ut av det, noe Evra tydeligvis synes blir for dumt..

 

Kameravinkelen på Ravel sin video er milevis bedre enn den du la ut. Er helt klart at Suarez "snubber" Evra og ikke motsatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På den du la ut ser man jo faktisk ikke så veldig mye. Er jo naturlig å ta handa litt tilbake før man hilser på nestemann, og vi ser jo ikke hva han gjør i halvsekundet før "handshaken". Synes den jeg har viser situasjonen på en klar måte, og etter min mening viser den at det er Suarez som ikke tar Evra i handa. Hvis du er uenig i det har vi vell ikke mer å diskutere.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På den du la ut ser man jo faktisk ikke så veldig mye. Er jo naturlig å ta handa litt tilbake før man hilser på nestemann, og vi ser jo ikke hva han gjør i halvsekundet før "handshaken". Synes den jeg har viser situasjonen på en klar måte, og etter min mening viser den at det er Suarez som ikke tar Evra i handa. Hvis du er uenig i det har vi vell ikke mer å diskutere.. :p

 

For all del naturlig å trekke til seg hånden litt, men det er og naturlig å da ta den fram igjen, noe du klart ser at Evra ikke gjør. Til Suarez.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan det være mulig å slutte å prøve å bagatelisere Suarez' handlinger nå ved å dra opp potensielle sammenlignbare situasjoner som feiler totalt?

Hvis den var siktet til meg, så ser jeg virkelig ikke hvor jeg bagatelliserer det?

 

For øvrig åpenbart at det er Suarez som ikke handshaker, men de er cunts begge to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...