Zandreu Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Dere fortjente å vinne på Anfield ja. Eneste grunnen til at dere fikk uavgjort er en filming av Adams Kan du være så snill og slutte å kalle han Adams? Åååååh. 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ser poenget til Ferguson, men er han ikke smått hyklerisk? Mente ikke han at Cantona i sin tid ikke burde bli sparket ut av klubben, etter han sparket den tilskueren? Men et håndhils, derimot. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen i redaksjonen er kommet hjem fra feiringen og bestemte seg for å skrive artikkel http://united.no/nyheter/nyheter/saa_dumt_som_det_gaar_an Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Gh2GklvY7eQ Ser veeeldig ut som Evra trekker til seg hånden, forså å "hisse seg opp" på Suarez..? 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kan det være mulig å slutte å prøve å bagatelisere Suarez' handlinger nå ved å dra opp potensielle sammenlignbare situasjoner som feiler totalt? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Glem nå denne saken for svarte helvete og fokuser heller på den begredelige opptredenen i går og hvordan vi på best mulig vis kan progresere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Gh2GklvY7eQ Make what you will Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Man må være rimelig latterlig dum for å ikke se hva som skjer her.. 1:05 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Man må være rimelig latterlig dum for å ikke se hva som skjer her.. 1:05 2 Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Se linken jeg la ut??? Bilder beviser ikke en dritt. 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Se linken jeg la ut??? Bilder beviser ikke en dritt. Se den jeg la ut??? Viser jo klart at Evra trekker til seg hånden, noe Suarez leser som at han ikke vil ta ham i hånden, og går til nestemann uten å gjøre noe ut av det, noe Evra tydeligvis synes blir for dumt.. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Se linken jeg la ut??? Bilder beviser ikke en dritt. Se den jeg la ut??? Viser jo klart at Evra trekker til seg hånden, noe Suarez leser som at han ikke vil ta ham i hånden, og går til nestemann uten å gjøre noe ut av det, noe Evra tydeligvis synes blir for dumt.. Kameravinkelen på Ravel sin video er milevis bedre enn den du la ut. Er helt klart at Suarez "snubber" Evra og ikke motsatt. 2 Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 På den du la ut ser man jo faktisk ikke så veldig mye. Er jo naturlig å ta handa litt tilbake før man hilser på nestemann, og vi ser jo ikke hva han gjør i halvsekundet før "handshaken". Synes den jeg har viser situasjonen på en klar måte, og etter min mening viser den at det er Suarez som ikke tar Evra i handa. Hvis du er uenig i det har vi vell ikke mer å diskutere.. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 På den du la ut ser man jo faktisk ikke så veldig mye. Er jo naturlig å ta handa litt tilbake før man hilser på nestemann, og vi ser jo ikke hva han gjør i halvsekundet før "handshaken". Synes den jeg har viser situasjonen på en klar måte, og etter min mening viser den at det er Suarez som ikke tar Evra i handa. Hvis du er uenig i det har vi vell ikke mer å diskutere.. For all del naturlig å trekke til seg hånden litt, men det er og naturlig å da ta den fram igjen, noe du klart ser at Evra ikke gjør. Til Suarez. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Kan det være mulig å slutte å prøve å bagatelisere Suarez' handlinger nå ved å dra opp potensielle sammenlignbare situasjoner som feiler totalt? Hvis den var siktet til meg, så ser jeg virkelig ikke hvor jeg bagatelliserer det? For øvrig åpenbart at det er Suarez som ikke handshaker, men de er cunts begge to. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Største problemet i saken er vel at Suarez, Liverpool og Kenny har gjort ALT feil fra starten av. Om Kenny var så forbanna sikker på at Suarez var uskyldig - hva med å anke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Fordi om Liverpool tok straffen akkurat da, så ble halve karrantenen satt til cupkamper og kun 4 kamper i ligaen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Er man uenig og mener man er uskyldig og har en sterk sak, så anker man. Når de ikke anket, men i ettertid fremstår som apekatter, så synes jeg ikke synd på dem. Selv synes jeg 8 kamper var hinsides, men når man ikke anker, så aksepterer man avgjørelsen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, et stillbilde beviser selvfølgelig at det var Evra som ikke ville hilse når man har en hel haug med videoer som beviser det motsatte. Jeg vet ikke om jeg skal plassere dere i gruppen troll eller hjernedøde. 6 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er Evra som er dust. Ikke suarez! SEE WHAT I DID THERE? : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå