Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Godt Ferguson tar avstand fra det! Kenny burde se og lære! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Halla Kloffyboy, hvordan går det? Halla. Spilt litt Zelda, spiser litt muskelmat. Så går stort sett greit. Så en kamp tidligere i dag som nok var årsverste av bortelaget. Burde vært fint mulig å slå det United-laget når man ser det utrolig svake laget de stiller med, men, men, understreker vel bare at PL som helhet har tapt seg nivåmessig, ikke bare United. Synd, for spansk fotball er noe dritt. Nice. Tok ikke deg for en Zelda-spiller da. Aldri likt sjangeren. Uansett; det er fullt mulig å slå dette United-laget ja, en av de svakeste utgangene på flere sesonger. Men, da må motstanderlaget stille med noe bedre enn spillere som Johnson, Skrtel, Enrique, Downing, Adam, Spearing, Carroll og Kuyt. Det virker som du er under illusjonen om at Liverpool faktisk har bedre spillere, det er urkomisk. Johnny Evans som er en av dine "favoritter" var f.eks stor i dag. Bedre enn noen av Liverpool-stopperne p.t. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Men, da må motstanderlaget stille med noe bedre enn spillere som Johnson, Skrtel, Enrique, Downing, Adam, Spearing, Carroll og Kuyt. Det virker som du er under illusjonen om at Liverpool faktisk har bedre spillere, det er urkomisk. Johnny Evans som er en av dine "favoritter" var f.eks stor i dag. Bedre enn noen av Liverpool-stopperne p.t. Tja, kanskje. Men nå er det ikke så mange uker siden Liverpool slo United med dette laget og første oppgjøret i PL hadde Liverpool fortjent å vinne. F.eks synes jeg forsvarsrekka til Liverpool i dagens kamp er sterkere enn United sin, bortsett fra på høyreback. Spearing er dessverre for dårlig, men hvis Liverpool hadde valgt Bellamy foran Downing, og Carroll fremfor Suarez fra start tror jeg Liverpool kunne ha hatt en mer positiv dag på jobben. Dessuten er Kuyt en av mine absolutte favorittspillere og svært viktig i oppgjør der motstanderen ønsker tre poeng. Men det som forbauser meg er at United gjør det så bra med det svake mannskapet. Det er skremmende at et lag som ryker ut av CL i gruppespillet skal være med å slåss om troféet. edit: jeg vet det også er tilfellet med City, men det var bare fordi de våknet fra dvalen litt for seint. United hadde alle muligheter, men dreit seg ut. Endret 11. februar 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Haha, er da vitterlig ikke bare Suarez som ikke burde spille for Liverpool igjen. Er tross alt en god håndfull spillere til. Men ja, selg Suarez til Real Madrid, han passer nok perfekt inn der. Så får vi heller bruke spillere fra reservelaget. For de er garantert mer tent og kan umulig gjøre det stort dårligere enn noen av førstelagsspillerene for å si det sånn. Greit tap. Hadde ikke forventet sier. Vi får satse alt på å vinne Ligacupen, så er vi i det minste sikret Europa League spill. For fortsetter dette blir det hvertfall ikke Champions League og heller ikke noe EL via ligaplassering. Er jo strengt talt bare råflaks at vi faktisk har mulighet til CL spill. Endret 11. februar 2012 av Cappo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Men det som forbauser meg er at United gjør det så bra med det svake mannskapet. Det er skremmende at et lag som ryker ut av CL i gruppespillet skal være med å slåss om troféet. Det er vel enda mer skremmende at et lag så svakt som Liverpool faktisk kjemper om europaspill i det hele tatt... Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 11. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2012 Disclaimer: Alle forsøk på å moralisere eller dra inn andre situasjoner for å sammenligne om "hvem som er verst" er fåfengt. På mange måter den verste seieren jeg noen gang har opplevd. Jeg er bare piss faens forbanna. Samme var jeg på 2-0. Gleden var enorm under scoringene og alt det deilige klikkklakkspillet, og er det jo tildels fortsatt pga de tre poengene, men hovedfokuset mitt klarer ikke å legge seg annenstands enn på Premier Leagues vorte. Det er en blanding av Suarez, Dalglish og LFC-supporterne. I den rekkefølgen. Selve fotballen de spiller er en byll i seg selv, med dødballer som eneste våpen, men det har jeg ikke ork til å ta opp nå. Rant ut i sanden med morsomheter sist jeg prøvde uansett. Jeg ønsker mannen alt vondt. Suarez. Jeg har ingen behov for å få moralpolitiet på døra for å fortelle om at jeg er ond, like ille etc. når jeg sier det jeg skal si, så legg vekk den belærende tonen før du starter. Alt jeg få ut er: Jeg håper den mannen dør i løpet av kvelden. For en absolute disgrace. For fotballen, for ligaen, for kulturen og kanskje mest spesielt for Liverpool FC. Jeg hater klubben intenst, men jeg syns allikevel oppriktig synd på de få som distanserer seg fra denne mannen (Jefe, Leo, Nathalie f.eks.). Å ha en sånn spiller i klubben må være det ekleste for en supporter som følger laget tett. At han i dag topper alt han har kødda til de siste årene med å fucke opp med å unnlate handshaken er beyond min forsåelse. Dere kan komme så mye dritt mot Evra som dere bare klarer, men det rettferdiggjør ingenting. Legende i klubben, ikon for mange, stor status og høy stjerne over hele øya. At han ikke har lagt seg flat og beklaget for lengst er hårreisende. Dalglish' oppførsel under hele denne sagaen, samt post match i dag, er kritikkverdig og vel så det. Kan ikke forstå at han fortsetter heller. Minner om stormannsgalskap, bare uten suksessen i dette tilfellet. Jeg er og sjokkert over mangelen på innsikt blant enkelte supportere. Som vanlig er de beste og mest oppegående gutta her på forumet, og selv om det er noen loonies her og, så er det lite i forhold til Facebook/twitter/andre fora. Positivt overraska over enkelte her. Tribunekulturen på blant annet Anfield med buing mot Evra osv gjør meg helt ør i huet. Blir liksom for dumt til å engang ta tak i. Selv med den barnslige tonen jeg representerer i dag. Over til kampen så snakker den egentlig for seg selv. Utklassing i alle ledd. Welbeck, leken og lett, ruller rundt med Agger og Skrtel når det passer seg. Rooney spiller energisk som vanlig. Valencia spinner rundt to-tre ganger og gjør Enrique sjøsjuk før det har gått kvarteret. Burde hatt det gule (Enrique). Med to-tre småfeil viser Carrick igjen at han er i sitt livs form, og Scholes sender et stikk i retning surrete-Chelsea-fan-på-forumet-(emil?) ved selv etter pensjonering at han har bedre pasningsfot og overblikk enn alle andre på banen. Johnny Evans var strålende de få gangene han fikk noe å gjøre. Nok en gang. Dette er skrevet i affekt og en sterk rus av hat mot Merseyside-klubben. Etter å ha letta på hjertet er jeg bare glad for tre poeng og høvling etter planen. Håper Hyrlen hadde time of his life. 12 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Halla Kloffyboy, hvordan går det? Blir det godt med fotballferie neste helg eller? Skal til Nederland i midtuka, hvor skal dere sa du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Vi har ikke kamp før på søndag igjen. Brighton på Anfield. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Dere fortjente å vinne på Anfield ja. Eneste grunnen til at dere fikk uavgjort er en filming av Adams Og at en spiller feirer en sier foran fansen må tålereres. Evras fokus var mot fansen. Ikke mot Liverpool. Kanskje gjør han det pga Suarez men det der kan ikke kalles provosering. Endret 11. februar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dere fortjente å vinne på Anfield ja. Eneste grunnen til at dere fikk uavgjort er en filming av Adams Og at en spiller feirer en sier foran fansen må tålereres. Evras fokus var mot fansen. Ikke mot Liverpool. Kanskje gjør han det pga Suarez men det der kan ikke kalles provosering. Fy faen du er blind. Er jo så enkelt å se at han hopper foran Suarez kun for å provosere. Er faktisk ikke en diskusjon engang. Se på TV-bildene. 8 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Enig. Det er liten tvil om at Evra gjør det for å provosere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://www.guardian.co.uk/football/blog/2012/feb/11/liverpool-kenny-dalglish-luis-suarez Veldig bra skrevet blog. Kort oppsummert - han vet ikke hva som var flauest å se på. Suarez som nektet å ta handshake for å vise at han var ferdig med saken, eller Kenny som spilte dum da han ble spurt om handshaken... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Men la oss si at det for å provosere da siden det er det dere vil. Det han gjør er ikke noe å blåse seg opp over. Lar man seg provosere av det der er det demmes egen skyld. Evra sin fokus var hele tiden mot fansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Med god grunn. Det skal sies. Jeg er likevel overrasket over hvordan Ferguson får seg til å si det han sier i intervjuet etter kampen. Dette medieoppstyret har gått sin gang, liksom. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg forstår frustrasjonen. Det er som å argumentere mot en vegg. Det er liksom bare trist Men i kveld orker jeg ikke noen langvare krangler. De er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 "For a club with their history, I'd get rid of him, I really would," he said. "Liverpool Football Club have a player banned for eight matches, and they've tried to blame Patrice Evra? It's him they should be bloody blaming. He could have cost them a European place. He is a disgrace to Liverpool Football Club. That player should not be allowed to play for Liverpool again." Aaaaah! SAF, du oppsummerer det bare helt perfekt! Få fyren ut av PL! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Jeg er nervøs for at fergie kan få problemer med sine uttalelser om suarez. Store ord han kommer med. Endret 11. februar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Er så hjertens enig med SAF. For en verkebyll Suarez er. Har aldri sett måte på tvers igjennom usympatisk kødd på banen. Mannen gjør jo ingenting positivt i det hele tatt. Filmer, biter, handser, viser fingeren, kommer med rasistiske bemerkninger, brenner sjanser i hytt og gevær (uten at akkurat det gjør meg noe), stikker fingeren i øyet til motstanderen, sparker motstanderen i magen og har et ansikt som man nesten har lyst til å denge på. Nei, fy. Få han ut av landet. Han kan få Dalglish med seg som reisefølge, forresten. Kjip fyr som får laget sitt til å spille kjip fotball. PL er tjent med at begge forsvinner. Endret 11. februar 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Kenny kan vel ikke få skyld for noe av dette? Han har jo bare handlet for snaut £100M! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå