Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla Kloffyboy, hvordan går det?

 

Halla. Spilt litt Zelda, spiser litt muskelmat. Så går stort sett greit. Så en kamp tidligere i dag som nok var årsverste av bortelaget. Burde vært fint mulig å slå det United-laget når man ser det utrolig svake laget de stiller med, men, men, understreker vel bare at PL som helhet har tapt seg nivåmessig, ikke bare United. Synd, for spansk fotball er noe dritt.

 

Nice. Tok ikke deg for en Zelda-spiller da. Aldri likt sjangeren.

 

Uansett; det er fullt mulig å slå dette United-laget ja, en av de svakeste utgangene på flere sesonger. Men, da må motstanderlaget stille med noe bedre enn spillere som Johnson, Skrtel, Enrique, Downing, Adam, Spearing, Carroll og Kuyt. Det virker som du er under illusjonen om at Liverpool faktisk har bedre spillere, det er urkomisk. Johnny Evans som er en av dine "favoritter" var f.eks stor i dag. Bedre enn noen av Liverpool-stopperne p.t.

Lenke til kommentar

Men, da må motstanderlaget stille med noe bedre enn spillere som Johnson, Skrtel, Enrique, Downing, Adam, Spearing, Carroll og Kuyt. Det virker som du er under illusjonen om at Liverpool faktisk har bedre spillere, det er urkomisk. Johnny Evans som er en av dine "favoritter" var f.eks stor i dag. Bedre enn noen av Liverpool-stopperne p.t.

 

Tja, kanskje. Men nå er det ikke så mange uker siden Liverpool slo United med dette laget og første oppgjøret i PL hadde Liverpool fortjent å vinne. F.eks synes jeg forsvarsrekka til Liverpool i dagens kamp er sterkere enn United sin, bortsett fra på høyreback. Spearing er dessverre for dårlig, men hvis Liverpool hadde valgt Bellamy foran Downing, og Carroll fremfor Suarez fra start tror jeg Liverpool kunne ha hatt en mer positiv dag på jobben. Dessuten er Kuyt en av mine absolutte favorittspillere og svært viktig i oppgjør der motstanderen ønsker tre poeng.

 

Men det som forbauser meg er at United gjør det så bra med det svake mannskapet. Det er skremmende at et lag som ryker ut av CL i gruppespillet skal være med å slåss om troféet.

 

edit: jeg vet det også er tilfellet med City, men det var bare fordi de våknet fra dvalen litt for seint. United hadde alle muligheter, men dreit seg ut.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Haha, er da vitterlig ikke bare Suarez som ikke burde spille for Liverpool igjen.

Er tross alt en god håndfull spillere til.

 

Men ja, selg Suarez til Real Madrid, han passer nok perfekt inn der. :p

Så får vi heller bruke spillere fra reservelaget. For de er garantert mer tent og kan umulig gjøre det stort dårligere enn noen av førstelagsspillerene for å si det sånn.

 

Greit tap. Hadde ikke forventet sier. Vi får satse alt på å vinne Ligacupen, så er vi i det minste sikret Europa League spill. For fortsetter dette blir det hvertfall ikke Champions League og heller ikke noe EL via ligaplassering. :p

Er jo strengt talt bare råflaks at vi faktisk har mulighet til CL spill.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Men det som forbauser meg er at United gjør det så bra med det svake mannskapet. Det er skremmende at et lag som ryker ut av CL i gruppespillet skal være med å slåss om troféet.

Det er vel enda mer skremmende at et lag så svakt som Liverpool faktisk kjemper om europaspill i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Dere fortjente å vinne på Anfield ja. Eneste grunnen til at dere fikk uavgjort er en filming av Adams

 

Og at en spiller feirer en sier foran fansen må tålereres. Evras fokus var mot fansen. Ikke mot Liverpool. Kanskje gjør han det pga Suarez men det der kan ikke kalles provosering.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Dere fortjente å vinne på Anfield ja. Eneste grunnen til at dere fikk uavgjort er en filming av Adams

 

Og at en spiller feirer en sier foran fansen må tålereres. Evras fokus var mot fansen. Ikke mot Liverpool. Kanskje gjør han det pga Suarez men det der kan ikke kalles provosering.

 

Fy faen du er blind. Er jo så enkelt å se at han hopper foran Suarez kun for å provosere. Er faktisk ikke en diskusjon engang. Se på TV-bildene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Med god grunn. Det skal sies.

 

 

Jeg er likevel overrasket over hvordan Ferguson får seg til å si det han sier i intervjuet etter kampen. Dette medieoppstyret har gått sin gang, liksom.

Lenke til kommentar

"For a club with their history, I'd get rid of him, I really would," he said. "Liverpool Football Club have a player banned for eight matches, and they've tried to blame Patrice Evra? It's him they should be bloody blaming. He could have cost them a European place. He is a disgrace to Liverpool Football Club. That player should not be allowed to play for Liverpool again."

 

Aaaaah! SAF, du oppsummerer det bare helt perfekt!

 

Få fyren ut av PL!

Lenke til kommentar

Er så hjertens enig med SAF. For en verkebyll Suarez er. Har aldri sett måte på tvers igjennom usympatisk kødd på banen. Mannen gjør jo ingenting positivt i det hele tatt. Filmer, biter, handser, viser fingeren, kommer med rasistiske bemerkninger, brenner sjanser i hytt og gevær (uten at akkurat det gjør meg noe), stikker fingeren i øyet til motstanderen, sparker motstanderen i magen og har et ansikt som man nesten har lyst til å denge på. Nei, fy. Få han ut av landet.

 

Han kan få Dalglish med seg som reisefølge, forresten. Kjip fyr som får laget sitt til å spille kjip fotball. PL er tjent med at begge forsvinner.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...