Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Kan dere ikke bare være så snill og selge Suarez? Får sikkert et samlet fotballengland til å spleise på å få han bort fra PL. Ikke gjør han veldig mye fornuftig i dag heller. Bitte litt mer fornuftig enn Carroll, men fremdeles. Han scorer da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Var stillestående, feigt og lite aggressivt i dag. Fortjent tap, desverre. Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hatet gutta viser mot Evra veier nesten opp for tap i dag! Ynwa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Får dere selge unna Evra da vet du. Hadde ikke gjort meg mye. Trodde du det ville vært tungt for meg å selge Evra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Fergie on Suarez: "Certain players should not be allowed to play for Liverpool again." "Henry WinterSir Alex Ferguson on Sky on Luis Suarez: 'He's a disgrace to Liverpool Football Club and he should never play for the club again." Endret 11. februar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 He might be right. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Jeg er helt enig med Ferguson. Suarez sverter navnet til en av Englands to største klubber. Er stolt av å støtte LFC, men Luis Suarez klarer egenhendig å gjøre meg flau over å støtte The Reds på sånne dager som nå. Det har selvsagt ingenting med å gjøre at vi taper. Ett tap takler jeg fint når det er så fortjent som i dag. Endret 11. februar 2012 av Jefe 3 Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Får dere selge unna Evra da vet du. Hadde ikke gjort meg mye. Trodde du det ville vært tungt for meg å selge Evra? Kanskje, er endel united fans som forguder Evra i dag virker det som. Men bra elle ikke er slik, you earned my respect sir! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fergie on Suarez: "Certain players should not be allowed to play for Liverpool again." "Henry WinterSir Alex Ferguson on Sky on Luis Suarez: 'He's a disgrace to Liverpool Football Club and he should never play for the club again." Fergie har tydeligvis dårlig hukommelse. Eller er det slik at det er helt greit for en manure spiller å oppføre seg som en idiot? 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fergie on Suarez: "Certain players should not be allowed to play for Liverpool again." "Henry WinterSir Alex Ferguson on Sky on Luis Suarez: 'He's a disgrace to Liverpool Football Club and he should never play for the club again." Fergie har tydeligvis dårlig hukommelse. Eller er det slik at det er helt greit for en manure spiller å oppføre seg som en idiot? Det er faktisk så jævlig unødvendig. Er du 10 år eller? Selv om kompisene dine sier "loserpool" trenger ikke du ta den der. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Halla Kloffyboy, hvordan går det? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Halla Kloffyboy, hvordan går det? Halla. Spilt litt Zelda, spiser litt muskelmat. Så går stort sett greit. Så en kamp tidligere i dag som nok var årsverste av bortelaget. Burde vært fint mulig å slå det United-laget når man ser det utrolig svake laget de stiller med, men, men, understreker vel bare at PL som helhet har tapt seg nivåmessig, ikke bare United. Synd, for spansk fotball er noe dritt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det var da voldsomt til angrep på Suarez her da! Nei jeg likte heller ikke at han ikke var voksen nok til å håndhilse på Evra, men gjør det ham til en skam for Liverpool? Hva med Ferdinand som heller ikke ville hilse på Suarez? Er han en skam for United? Eller er det greit fordi Suarez begynte? Hva med den provoserende feiringen til Evra rett foran Suarez etter kampen? Det var nok av idioter ute på banen, for å si det slik. Mye av dette er jeg imidlertid villig til å overse, fordi det skjer i en kamp mellom Englands to mest rivaliserende lag. Det skjer stort sett alltid noe rundt disse kampene, både før, under og etter kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Halla Kloffyboy, hvordan går det? Blir det godt med fotballferie neste helg eller? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Og der ser man hva Fergie mener om idioter. Han sier Evra burde holdt seg for god. Hva sa Kenny om Suarez sin idioti? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det var da voldsomt til angrep på Suarez her da! Nei jeg likte heller ikke at han ikke var voksen nok til å håndhilse på Evra, men gjør det ham til en skam for Liverpool? Hva med Ferdinand som heller ikke ville hilse på Suarez? Er han en skam for United? Eller er det greit fordi Suarez begynte? Hva med den provoserende feiringen til Evra rett foran Suarez etter kampen? Det var nok av idioter ute på banen, for å si det slik. Mye av dette er jeg imidlertid villig til å overse, fordi det skjer i en kamp mellom Englands to mest rivaliserende lag. Det skjer stort sett alltid noe rundt disse kampene, både før, under og etter kampen. Det er ikke bare det med Evra. Det er filmingen, konstant kjefting på dommer og medspillere, han beit en annen spiller når han var i Ajax, syter enormt ved enhver anledning. Kan med hånda på hjertet si at jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde klart å spilt på samme lag som ham om vi var i samme klubb. Hadde håpet at han hadde skjerpet seg etter utestengelsen, men jeg tviler på det. Å ja, han viste fingeren til Fulham-fansen på Craven. 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det var da voldsomt til angrep på Suarez her da! Nei jeg likte heller ikke at han ikke var voksen nok til å håndhilse på Evra, men gjør det ham til en skam for Liverpool? Hva med Ferdinand som heller ikke ville hilse på Suarez? Er han en skam for United? Eller er det greit fordi Suarez begynte? Hva med den provoserende feiringen til Evra rett foran Suarez etter kampen? Det var nok av idioter ute på banen, for å si det slik. Mye av dette er jeg imidlertid villig til å overse, fordi det skjer i en kamp mellom Englands to mest rivaliserende lag. Det skjer stort sett alltid noe rundt disse kampene, både før, under og etter kampen. Det er ikke bare det med Evra. Det er filmingen, konstant kjefting på dommer og medspillere, han beit en annen spiller når han var i Ajax, syter enormt ved enhver anledning. Kan med hånda på hjertet si at jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde klart å spilt på samme lag som ham om vi var i samme klubb. Hadde håpet at han hadde skjerpet seg etter utestengelsen, men jeg tviler på det. Å ja, han viste fingeren til Fulham-fansen på Craven. At han ikke er verdens smarteste visste vi jo da vi kjøpte ham! Likevel har de fleste vært fornøyd med ham, helt til i dag (med enkelte unntak). Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Han ga faen, føler at Suarez trekker ned ryktet til liverpool svært mye. Liverpool består jo helt ærlig av en gjeng med gode spillere som ikke gjør så mye ut av seg (merk: etter at Torres forsvant), føler det er trist for både fansen og laget at Suarez har en såpass barnslig holdning. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det er ikke bare det med Evra. Det er filmingen, konstant kjefting på dommer og medspillere, han beit en annen spiller når han var i Ajax, syter enormt ved enhver anledning. Kan med hånda på hjertet si at jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde klart å spilt på samme lag som ham om vi var i samme klubb. Hadde håpet at han hadde skjerpet seg etter utestengelsen, men jeg tviler på det. Å ja, han viste fingeren til Fulham-fansen på Craven. Filming og kjefting på dommeren er dommerens jobb å ta tak i. Og manageren. Oppførselen mot medspillere er kapteinens/managerens jobb. (Og man kan bare lure på hvorfor disse ting ikke er tatt mere tak i.) Angående evra, virker det for meg at Suarez er blitt dratt med i evras spill, og tapt. Hvordan FA finner det forsvarlig å dømme noen ut fra en persons utsang, er for meg uforståelig. Dommen for å vise fingeren er faktisk den riktigste reaksjonen han har fått på sin oppførsel. --- Lurer på om vi noen gang får vite hva som skjedde i spillertunnelen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det var da voldsomt til angrep på Suarez her da! Nei jeg likte heller ikke at han ikke var voksen nok til å håndhilse på Evra, men gjør det ham til en skam for Liverpool? Hva med Ferdinand som heller ikke ville hilse på Suarez? Er han en skam for United? Eller er det greit fordi Suarez begynte? Hva med den provoserende feiringen til Evra rett foran Suarez etter kampen? Det var nok av idioter ute på banen, for å si det slik. Mye av dette er jeg imidlertid villig til å overse, fordi det skjer i en kamp mellom Englands to mest rivaliserende lag. Det skjer stort sett alltid noe rundt disse kampene, både før, under og etter kampen. Det er ikke bare det med Evra. Det er filmingen, konstant kjefting på dommer og medspillere, han beit en annen spiller når han var i Ajax, syter enormt ved enhver anledning. Kan med hånda på hjertet si at jeg rimelig sikker på at jeg ikke hadde klart å spilt på samme lag som ham om vi var i samme klubb. Hadde håpet at han hadde skjerpet seg etter utestengelsen, men jeg tviler på det. Å ja, han viste fingeren til Fulham-fansen på Craven. At han ikke er verdens smarteste visste vi jo da vi kjøpte ham! Likevel har de fleste vært fornøyd med ham, helt til i dag (med enkelte unntak). Nå.... Det har da vitterlig vært ganske mye sutring om Suárez her! Lenge før denne kampen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå