Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så damemishandleren Carroll er greit, men utroskap er verre? Please bitch.

Hesten din er mye høyere faktisk, hadde Giggs vært en nobody på et middels PL-lag type Ireland feks så hadde du gitt faen, holdninga du inntar nå er bare pga han er en United spiller, og atpåtil en elsket en.

 

Det som skjer på banen veier alltid mer enn det som skjer utenfor om det ikke er noe i typen voldtekt eller verre. Hele affæren til Giggs er skammelig, og jeg har ingen respekt for mannen pga det men jeg gir egentlig faen også, det er ikke min sak. Rodri er nok også jævla fornøyd med hele dritten skal du vite, han har sikkert tjent mer penger enn han har hår på kroppen(og vis han er broren av Giggs må det være mye) og kan trekke seg tilbake å nyte resten av livet. Han har nå blitt kvitt to personer i livet sitt som han heller ikke trengte med tanke på hva de gjorde mot han, så han er bedre av med hele greia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Så alle skal si sin mening også end of discussion? Det må være lov å ta diskusjonen videre. Ønsker du at diskusjonen skal stoppe er det bedre å bare tie også dør den ut av seg selv.

 

Dersom en diskusjon fører an vekk fra det egentlige temaet, som en følge av meninger og synspunkter som er relatert (altså at brukerne kommer i fokus), bør diskusjonen stoppes. Det mener jeg.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hesten din er mye høyere faktisk, hadde Giggs vært en nobody på et middels PL-lag type Ireland feks så hadde du gitt faen, holdninga du inntar nå er bare pga han er en United spiller, og atpåtil en elsket en.

 

Dette stemmer alldeles ikke. Jeg hadde kritisert hvem det måtte være, om det så var en Liverpool-spiller som hadde gjort noe så grusomt... Det har ingenting å si at han er elsket av fotballsupportere. Når du får vite slike ting, så må man bare ta et steg tilbake og tenke. Det fins viktigere ting enn status og penger. Respekten min for mannen gikk fra 100% til 0%. Så ikke kom her å si hva jeg hadde gitt faen i. Er det noen fotballspillere som i det hele tatt har gjort noe lignende som Ryan Giggs?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andy Carroll & Marlon King er to tilfeller jeg kan komme på med engang som er verre en Giggs. Problemet her ligger ikke i at du ikke har respekt for mannen, det har ikke jeg heller. Problemet ligger i at du later som om det har noe å si, som om det tilsynelatende gjør Suarez til en mindre cunt. Du skal liksom ha empati med broren? BS. Du letter bare etter en grunn til å angripe Giggs, og det ser de aller fleste her inne.

Hvordan denne saken er relatert til status og penger sliter jeg litt og se, bortsett fra Rodri da selvsagt som casher inn fett på alt dette.

 

Jeg står fast på at den eneste grunnen du henger deg opp i dette er fordi det er Giggs, har aldri sett du skrive moraliserende om andre som har gjort lignende eller verre ting. Det verste er egentlig at denne reaksjonen din som førte til debatten kom av et popmøst og ekkelt innlegg som indirekte eller direkte prøvde og forsvare Suarez ved å legge fokuset over på Giggs og si hvor mye verre han er, noe han ikke er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du kan føre debatten videre i tråden som Hyrlen viste til, for du har fått frem poenget ditt. Jeg forsvarer på ingen måte utroskap, men det var ingen ondskapsfull handling og det gjør ikke Ryan Giggs til en ond person. For at det skal være en ondskapsfull handling må den være gjort med hensikt å skade broren. Det er ingen opplysninger som jeg sitter på som bekrefter det. Hensynsløs og egoistisk? Sannsynligvis. Måten du ordlegger deg på gjør det, for min del, svært vanskelig å diskutere med deg. Jeg ser ikke helt hvor du vil at denne diskusjonen føre. Du har fått frem synspunktet ditt. Du synes ikke noe om Giggs - eller det er feil - du synes han er det største monsteret i fotballhistorien. Når alt kommer til alt blir utroskap sett som en moralsk forkastelig handling, men det er ikke kriminelt. Jeg velger å stoppe der. Det er bare en person som har fortalt sin side av historien her. Hverken Ryan Giggs eller Natasha har brettet ut sin historie på forsidene av engelske tabloider. Jeg synes videre diskusjon rundt utroskapet kan bli tatt i en annen tråd, enten den Hyrlen viste til, eller du kan lage en ny.

Endret av Jørgen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Andy Carroll & Marlon King er to tilfeller jeg kan komme på med engang som er verre en Giggs.

 

Grunnen til at jeg aldri har kritisert noen andre er fordi jeg aldri har hørt noen som har gjort noe så grovt som Giggs. Utdyp eksakt hva du mener Andy Carroll har gjort som er verre enn det Giggs har gjort. Etter det jeg leser så var det self-defense det med ex-kona. Anklagene ble også droppet pga manglende bevis. Marlon Kings fyllekjøring og angrep på unge kvinner er selvsagt grusomt.

 

Problemet her ligger ikke i at du ikke har respekt for mannen, det har ikke jeg heller. Problemet ligger i at du later som om det har noe å si, som om det tilsynelatende gjør Suarez til en mindre cunt.

 

Det gjør Suarez til "en mindre cunt" iforhold til Giggs... Ikke generelt, men iforhold til Giggs. Det var hele poenget med innlegget mitt. Jeg har ikke lagt skjul på det. Som jeg sa, verre å være en dritt utenfor banen enn på banen.

 

Du skal liksom ha empati med broren? BS. Du letter bare etter en grunn til å angripe Giggs, og det ser de aller fleste her inne.

Hvordan denne saken er relatert til status og penger sliter jeg litt og se, bortsett fra Rodri da selvsagt som casher inn fett på alt dette.

 

BS? Jeg har empati for han, men det var ikke derfor jeg skrev innlegget heller. Jeg skrev det for å angripe Giggs, med rette. For å få Man Utd-folk hovedsaklig som whiner over Suarez dag inn og dag ut, om at de tross alt har en moralsk forkastelig type i klubben. Kanskje de kan bruke litt energi på han også når de først er igang med å kritisere?

 

ved å legge fokuset over på Giggs og si hvor mye verre han er, noe han ikke er.

 

Uenig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele poenget med rivalisering er jo å rakke ned på andre lags spillere og forhøye sine egne.

 

Jeg tror dermed at vi kunne fått ca samme diskusjon med bordet snudd om det hadde vært f.eks Berbatov som kalte f.eks Glen Johnson for en шибана черна путка (som er bulgarsk for fducking black cunt)

 

(La meg bare få sagt at jeg på ingen måte tror at Berbatov kunne funnet på noe sånt, men jeg trengte en ManU-spiller med overlegen teknikk som ikke var engelsk eller mørkhudet)

 

(det betyr altså at jeg ikke ser eksempelet som realistisk, det var bare et eksempel)

Lenke til kommentar

Samme diskusjon? Hva er egentlig diskusjonen?

Edit:

Jeg lurer fordi Liverpool-supporterne jeg har snakket med først snakket om at Evra løy. Så når Suarez fikk forklart at han hadde sagt diverse på spansk, så viste løy ikke Evra, men han klaget.

Og plutselig skulle vi høre på hva Evra hadde å si - eller deler av hva han hadde å si. "Evra sier jo selv at han ikke tror Suarez er rasist".

 

Nå vet jeg ikke lenger hva Liverpool-fansen egentlig mener.

 

Når det er sagt, jeg synes lengden på utestengingen var mye lenger enn jeg hadde forventet. Samtidig har Liverpool med fans håndtert saken på en elendig måte. Hadde de lagt seg flat fra første stund, Suarez hadde beklaget til rett mann (ikke en generell beklagelse til dem som eventuelt ble støtt av hans utsagn), ville saken vært ute av verden for lenge siden.

King Kong bruker derimot enhver anledning til å kaste ved på et dødt bål.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Samme diskusjon? Hva er egentlig diskusjonen?

Edit:

Jeg lurer fordi Liverpool-supporterne jeg har snakket med først snakket om at Evra løy. Så når Suarez fikk forklart at han hadde sagt diverse på spansk, så viste løy ikke Evra, men han klaget.

Og plutselig skulle vi høre på hva Evra hadde å si - eller deler av hva han hadde å si. "Evra sier jo selv at han ikke tror Suarez er rasist".

 

Nå vet jeg ikke lenger hva Liverpool-fansen egentlig mener.

 

Når det er sagt, jeg synes lengden på utestengingen var mye lenger enn jeg hadde forventet. Samtidig har Liverpool med fans håndtert saken på en elendig måte. Hadde de lagt seg flat fra første stund, Suarez hadde beklaget til rett mann (ikke en generell beklagelse til dem som eventuelt ble støtt av hans utsagn), ville saken vært ute av verden for lenge siden.

King Kong bruker derimot enhver anledning til å kaste ved på et dødt bål.

 

Gode poeng det også. Jeg er helt enig i at diskusjonen i grunn har sklidd helt ut av kontroll, og nå ser det mest ut til at LFC-fansen står og slenger dritt tilbake til de som mener at Suarez er et rasshøl. Jeg for min del ser bildene av Suarez fra trening (og helt tilbake til fra signeringen) og han smiler hele tiden. Jeg tror fyren er oppriktig glad for å spille for oss, og derfor smerter det oss også desto mer når sånne ting skjer.

 

Men la oss nå, for diskusjonens skyld, rent hypotetisk si at det VAR Berba som fornærmet Johnson, og med akkurat samme mediakjør: 8 kampers utestengelse, uenighet om hva som ble sagt, osv.

 

Da har jeg to spørsmål til dere United-fans:

 

1. Tror dere SAF ville stilt seg bak Berba på samme måte som Kenny har stått bak Suarez?

2. Ville DERE stilt dere bak Berba på samme måte som oss LFC-fans har stått bak Suarez?

 

Igjen, forutsetningen er at Johnson har anklaget Berba for å si noe, mens Berba sier at han sa noe som ligner veldig men ikke er rasistisk ment.

 

Humor me.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg to spørsmål til dere United-fans:

1. Tror dere SAF ville stilt seg bak Berba på samme måte som Kenny har stått bak Suarez?

2. Ville DERE stilt dere bak Berba på samme måte som oss LFC-fans har stått bak Suarez?

 

1.

Nei. Han ville støttet sin spiller, men ikke på samme måte som Kenny. Jeg tror ikke noen andre i PL ville hatt like dårlig PR-management som Kenny og Liverpool. Jeg håper ikke det.

 

2.

Kanskje noen, men idioter finnes i de fleste leire.

Lenke til kommentar

Da har jeg to spørsmål til dere United-fans:

1. Tror dere SAF ville stilt seg bak Berba på samme måte som Kenny har stått bak Suarez?

2. Ville DERE stilt dere bak Berba på samme måte som oss LFC-fans har stått bak Suarez?

 

1.

Nei. Han ville støttet sin spiller, men ikke på samme måte som Kenny. Jeg tror ikke noen andre i PL ville hatt like dårlig PR-management som Kenny og Liverpool. Jeg håper ikke det.

 

Litt off-topic, men jeg sier bare:

 

200px-Blackburn_Rovers.svg.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...