Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg personlig veldig lite om hva spillere gjør utenfor banen, og i likhet med de fleste andre fotballspillere med svin på skogen, så kommer Giggs til og huskes for de fantastiske fotballprestasjonene og lojaliteten til klubben. Når jeg tenker på Maradona tenker jeg på tidenes beste fotballspiller, og når man tenker på George Best er det prestasjonene på banen hans man husker han mest for. Det er slik det vil være for Giggs, og antagelig for John Terry også. Hvor de stikker kjønnsorganet sitt er hverken min eller din sak.

En fotballspiller er mer enn et menneske med ballsparkende egenskaper, ihvertfall i min bok. Mennesket er om ikke viktigere så ihvertfall minst like viktig som fotballspilleren.

 

Jeg setter selvsagt pris på mennesket, men om han eller hun er utro eller ikke, så er jeg personlig ikke så fryktelig interessert i det. Privatlivet skal være privat, så det kan nok hende at vi er uenige på det punktet. Samtidig så kan jeg jo ikke si at det er utelukkende prestasjonene på banen som fascinerer meg, for da hadde jeg ikke hatt en bunke med fotballbiografier stående i hyllen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha. Vel du får huske Giggs for hva du vil du. Giggs skulle holdt seg unna dama til broren hans, men du burde holdt deg for god til å misbruke moral i et forsøk på å sverte andre også. Du er ikke her for å fremme moral eller ekteskapelige verdier. Du er her for å kaste dritt som du alltid har gjort. Dessuten trengs det vel to for å ha sex? Hvorfor kritiserer ingen dama som var med på dette her?

 

Fotballspillere er mennesker de også.

 

Å kritisere en person er ikke det samme som å kaste dritt. Har jeg sagt noe som ikke stemmer? Hvis så, gjør meg oppmeksom på hva som er galt.

Du setter likhetstegn mellom utroskap og ondskap. Du fremmer han som et ondt menneske, noe du har null basis for å si. Han knulla kjerringa til broren, det har skjedd før i verden, og om du tror Giggs gjorde det på faen så har du ikke viftet nok med pikken på byen. At Giggs nok mangler noen sperrer kan man vel være enig i, men ondskap, det kan du ikke tilegne han. Ditt forsøk på å få fokus over fra cunten Suarez til en hedersmann på banen som Giggs er faen så tabloid og kvalmt.

 

btw: Giggs blir ikke Regnet som Uniteds beste spiller noensinne, ikke av noen.

 

Å påstå at et forhold som varte i ca. 8 år, 8 år ffs!, bak brorens rygg, ikke er ondskap, er ondsvakt å påstå. Utroskap er en ond handling, men legger man til alt det andre, at det til og med var brorens kone, det varte i 8 år, Ryan har ikke skam nok til å be om unnskyldning, ja, jeg vil si han er ganske så ond! Men hva jeg mener om han er ond eller ikke betyr ikke mye, det Ryan har gjort vil fortelle de fleste oppgående at Ryan ikke er helt god i hodet.

 

Det er patetisk at enkelte av dere prøver å skyve oppførselen hans under teppet. Han har oppført seg som en dritt, dersom man går ut i fra det Rhodri selv har uttalt til media... Jeg quoter Rhodri; "– Broren min er en fantastisk fotballspiller, og jeg har alltid trodd at han er et flott menneske, men nå vet jeg at han ikke er det, sier Rhodri." Når du går på byen og "vifter med pikken" hyrlen, så er ikke det det samme som å knuse din bror til fillebiter ved å svike og bedra han i 8 år! Det hadde vært noe annet dersom det var et engangstilfelle, da kunne man hvertfall godtatt en unnskyldning. Ryan holdt på i 8 år, hahaha. Uten å be om unnskyldning når alt kom fram for dagen! Det er latterlig.

 

btw: "On 31 January 2011, Giggs was named Manchester United's greatest ever player by a worldwide poll conducted by United's official magazine and website." Jeg vil tro noen har han helt i toppen over beste spiller også. Hvordan du så bastant kan si at han ikke blir regnet som den beste av noen, har du ikke noe grunnlag for å si. Men det er vel sånn med deg, dine meninger er det eneste rette.

 

Hahaha. Vel du får huske Giggs for hva du vil du. Giggs skulle holdt seg unna dama til broren hans, men du burde holdt deg for god til å misbruke moral i et forsøk på å sverte andre også. Du er ikke her for å fremme moral eller ekteskapelige verdier. Du er her for å kaste dritt som du alltid har gjort. Dessuten trengs det vel to for å ha sex? Hvorfor kritiserer ingen dama som var med på dette her?

 

Fotballspillere er mennesker de også.

 

Å kritisere en person er ikke det samme som å kaste dritt. Har jeg sagt noe som ikke stemmer? Hvis så, gjør meg oppmeksom på hva som er galt.

 

Selv om jeg synes det er moro å hakke på Giggs for utroskapet med dama til broren så er dette svada fra ende til annen. Vi ser på fotball, ikke et jævla realityshow. Det som skjer på banen har betydning, det som skjer utenfor banen har ikke.

Suarez er nå uansett den desidert mest gjennomførte ekkle cunten i ligaen.

 

Hva er svada med det? Det stemmer. Ja, du kan velge å fokusere på fotballen alene hvis du vil det... Men ikke forvent at alle supportere gjør det. Det hender titt og ofte at supportere kritiserer andre lags spillere for utenomsportslige ting, med rette.

 

Det du skriver er piss, i den forstand at du ikke kjenner hele historien, og det gjør heller ikke sladrepressen. Det som skremmer meg mest er at du tar alt for god fisk. Jeg bryr meg personlig veldig lite om hva spillere gjør utenfor banen, og i likhet med de fleste andre fotballspillere med svin på skogen, så kommer Giggs til og huskes for de fantastiske fotballprestasjonene og lojaliteten til klubben. Når jeg tenker på Maradona tenker jeg på tidenes beste fotballspiller, og når man tenker på George Best er det prestasjonene på banen hans man husker han mest for. Det er slik det vil være for Giggs, og antagelig for John Terry også. Hvor de stikker kjønnsorganet sitt er hverken min eller din sak.

 

 

Jeg går selvsagt ut i fra den informasjonen jeg har tilgang til. I det sekundet Rhodri valgte å gå til pressen, det uskyldige offeret for Ryans grusomme handlinger, så velger jeg selvsagt å tro på han. Hva har han å tjene på å fremstille Ryan som en dritt i media? Ingenting. Å si at du ikke bryr deg om hva spillere gjør utenfor banen er et billig argument for å få fokus bort fra det horrible Ryan har gjort. Maradonna eller George Best kan ikke sammenlignes med Ryan Giggs, på noen måte. I begge disse tilfellene valgte personene å gjøre handlinger som gikk ut over dem selv først og fremst. Deres handlinger påvirket kanskje familien deres indirekte, men det Ryan har gjort er nok til å ødelegge et annet menneske. Rhodri fortjener støtteerklæringer, han fortjener at folk tar avstand fra det grusomme Ryan har gjort. Og det er nettopp det jeg gjør, jeg tar avstand og fordømmer hans handlinger. At Ryan velger å ikke be om tilgivelse, gjør at jeg ser på han som en oppblåst blære på nivå med Carlos Tevez. Men Carlos Tevez er sannsynligvis ikke så ond at han svikter et familiemedlem på det groveste.

 

 

Selv om jeg synes det er moro å hakke på Giggs for utroskapet med dama til broren så er dette svada fra ende til annen. Vi ser på fotball, ikke et jævla realityshow. Det som skjer på banen har betydning, det som skjer utenfor banen har ikke.

Suarez er nå uansett den desidert mest gjennomførte ekkle cunten i ligaen.

 

Hva er svada med det? Det stemmer. Ja, du kan velge å fokusere på fotballen alene hvis du vil det... Men ikke forvent at alle supportere gjør det. Det hender titt og ofte at supportere kritiserer andre lags spillere for utenomsportslige ting, med rette.

Det er svada fordi det har ingen relevans til oppførselen til Suarez på banen, og det at det vekter lite til ingenting i sammenhengen om han er en stygg spiller eller ikke. Sannsynligvis så har han en ganske så pillråten moral med tanke på det han gjorde, men det kommer aldri for en fotballsupporter å vekte mer enn hva personen gjør på banen/rundt klubben.

At det hender veldig ofte at supportere terper på ting som har skjedd i privatlivet, godt med hjelp av tabloidene i England er sant, men det betyr ikke at det er det folk vektlegger mest, langt derifra. Det betyr bare at de prøver å få fyren ut av fokus samtidig som de får tatt ut aggresjon på spilleren.

Folk huskes best for det de gjør på banen(I de aller fleste tilfeller) og det er det jeg vektlegger, og det burde egentlig du også. Er du som FA og vil at alle spillerne skal møte opp i kirken klokka 12 hver søndag i dress så foreslår jeg at du finner deg en annen sport å følge.

 

Det at det ikke har en relevans betyr dermed ikke at det jeg poengterer er svada. Å poengtere at det er verre å være en dritt utenfor banen, enn på banen, er ganske viktig. For utifra responsen, som forventet, ønsker de fleste å feie dette under teppet. Tenker ingen på Rhodri? Hva dette gjør med han?

 

Hva supportere velger å vektlegge mest, kommer mye ann på hva personen har gjort. Det Ryan Giggs har gjort er noe av det verste jeg har hørt, og jeg vektlegger det han har gjort utenfor banen mye mer enn det han har gjort på banen. Det betyr dermed ikke at jeg gjør det i alle tilfeller. Det betyr heller ikke at jeg er så interessert i hva spillere foretar seg i livet ellers, men onde handlinger som Giggs har gjort, får ingen forståelse av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha. Vel du får huske Giggs for hva du vil du. Giggs skulle holdt seg unna dama til broren hans, men du burde holdt deg for god til å misbruke moral i et forsøk på å sverte andre også. Du er ikke her for å fremme moral eller ekteskapelige verdier. Du er her for å kaste dritt som du alltid har gjort. Dessuten trengs det vel to for å ha sex? Hvorfor kritiserer ingen dama som var med på dette her?

 

Fotballspillere er mennesker de også.

 

Å kritisere en person er ikke det samme som å kaste dritt. Har jeg sagt noe som ikke stemmer? Hvis så, gjør meg oppmeksom på hva som er galt.

Du setter likhetstegn mellom utroskap og ondskap. Du fremmer han som et ondt menneske, noe du har null basis for å si. Han knulla kjerringa til broren, det har skjedd før i verden, og om du tror Giggs gjorde det på faen så har du ikke viftet nok med pikken på byen. At Giggs nok mangler noen sperrer kan man vel være enig i, men ondskap, det kan du ikke tilegne han. Ditt forsøk på å få fokus over fra cunten Suarez til en hedersmann på banen som Giggs er faen så tabloid og kvalmt.

 

btw: Giggs blir ikke Regnet som Uniteds beste spiller noensinne, ikke av noen.

 

Å påstå at et forhold som varte i ca. 8 år, 8 år ffs!, bak brorens rygg, ikke er ondskap, er ondsvakt å påstå. Utroskap er en ond handling, men legger man til alt det andre, at det til og med var brorens kone, det varte i 8 år, Ryan har ikke skam nok til å be om unnskyldning, ja, jeg vil si han er ganske så ond! Men hva jeg mener om han er ond eller ikke betyr ikke mye, det Ryan har gjort vil fortelle de fleste oppgående at Ryan ikke er helt god i hodet.

 

Det er patetisk at enkelte av dere prøver å skyve oppførselen hans under teppet. Han har oppført seg som en dritt, dersom man går ut i fra det Rhodri selv har uttalt til media... Jeg quoter Rhodri; "– Broren min er en fantastisk fotballspiller, og jeg har alltid trodd at han er et flott menneske, men nå vet jeg at han ikke er det, sier Rhodri." Når du går på byen og "vifter med pikken" hyrlen, så er ikke det det samme som å knuse din bror til fillebiter ved å svike og bedra han i 8 år! Det hadde vært noe annet dersom det var et engangstilfelle, da kunne man hvertfall godtatt en unnskyldning. Ryan holdt på i 8 år, hahaha. Uten å be om unnskyldning når alt kom fram for dagen! Det er latterlig.

Du får leve i din virkelighet, vi andre kan leve i vår. I tillegg sluker vi ikke alt som kommer fra tabloidene rått heller. Når det kommer til varigheten vet vel alle hvor fort en løgn baller på seg, selv om du kanskje ikke ser det fra helt der opp. Det er likevel ikke ondskap som har vært motivet til Giggs, og derav kan du ikke si at mannen er ond. Indirekte skaper utroskap splittelse og sorg, det er likevel ikke motivet bak handlingen. Det er egosentrisk og svikfullt, men motivet er ikke ondskap.

 

Uansett, jeg driter langveis i om han er satan selv. Han er en hedersmann alle andre steder enn i senga. Du får lese tabloider og fråtse i skandaler, hadde jo vært grusomt om ditt lag var fullt av voldsmenn som banker hverandre opp med golfkøller før de raver ut på byen for å gjengbanke et par DJ's, da burde du strengt tatt holdt kjeft. Giggs risikerer ihvertfall ikke fengselstraff for sine skandaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Philly boy jr:

 

Du skriver som om du kjenner alle detaljene i saken, noe du ikke gjør. Du aner ikke hva som har skjedd utenfor det offentlige rom. Hvis du går gjennom livet og tar det som står i media, særlig engelsk, for god fisk vil du for alltid være sneversynt, uopplyst og ja, tåpelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Manchester United-fan utestengt i tre år for rasisme.

 

Makan til rasistklubb som ikke gir ham utestengelse på livstid (som jeg håper blir resultatet for fyren som lagde apebevegelser mot Evra under cupkampen på Anfield).

 

Edit: OK, jeg ser det er en rettsal som har gitt ham 3 år fra alle fotballkamper i England/Wales. Regner med han er utestengt fra Old Trafford på livstid?

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Hvorfor? Fordi jeg påpeker at det ikke bare er min klubb som driver med rasisme?

 

Edit: Poenget mitt er altså at Liverpool har fått stempelet som rasistklubb nr 1 i England den siste måneden, men det er da vitterlig ikke grøng og gulle skoger i andre klubber heller.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Er det noen som har sagt det?

 

Det som har vært sagt er bla. at kødden av en manager dere har gang på gang uttalt at Suarez ikke skulle vært utestengt. Gang på gang har klubben, og da mener eg klubben, støttet Suarez på en måte som legaliserer det han er blitt dømt for.

 

De driver ikke med rasisme, men de gjør pinadø ikke en dritt for å slå ned på det heller.

 

Latterlige t-skjorter og uttalelser man skulle lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Fordi jeg påpeker at det ikke bare er min klubb som driver med rasisme?

 

Edit: Poenget mitt er altså at Liverpool har fått stempelet som rasistklubb nr 1 i England den siste måneden, men det er da vitterlig ikke grøng og gulle skoger i andre klubber heller.

 

Tipper det er lenge til han får inn på Old Trafford igjen. Og han fortjener det. Dette er 2012, vi burde ha vert ferdig med rasisme

Lenke til kommentar

Er det noen som har sagt det?

 

Det som har vært sagt er bla. at kødden av en manager dere har gang på gang uttalt at Suarez ikke skulle vært utestengt. Gang på gang har klubben, og da mener eg klubben, støttet Suarez på en måte som legaliserer det han er blitt dømt for.

 

De driver ikke med rasisme, men de gjør pinadø ikke en dritt for å slå ned på det heller.

 

Latterlige t-skjorter og uttalelser man skulle lete lenge etter.

 

"Det er jo fordi klubben mener at Suarez er uskyldig dømt og at Evra har overdrevet sine utsagn" osv.

Lenke til kommentar

Skal vi ta denne diskusjonen igjen?

Nei, la oss heller sitte og se på skjermen. For det er jo det diskusjon.no er til....

 

Er det noen som har sagt det?

 

Det som har vært sagt er bla. at kødden av en manager dere har gang på gang uttalt at Suarez ikke skulle vært utestengt. Gang på gang har klubben, og da mener eg klubben, støttet Suarez på en måte som legaliserer det han er blitt dømt for.

 

De driver ikke med rasisme, men de gjør pinadø ikke en dritt for å slå ned på det heller.

 

Latterlige t-skjorter og uttalelser man skulle lete lenge etter.

 

"Det er jo fordi klubben mener at Suarez er uskyldig dømt og at Evra har overdrevet sine utsagn" osv.

Fyren er "dømt, skyldig, et svin" osv. Klubben burde i det minste gått ut og fordømt slike ting på generelt grunnlag, og kuttet ut stadige uttalelser der de forsvarer den dømte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liverpool burde ha vert litt mere forsiktig med de skjortene på den treningen, og også noen av uttalelsene. Men at de støtter rasisme er for hardt. De støttet en av sine spillere som var anklaget for rasisme. Hva de har gjort etter at han ble dømt (og dermed i praksis skyldig) har jeg ikke helt oversikt over.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

De godtok straffen på 8 kamper uten å anke. Det vil si at de respekterte og godtok avgjørelsen, men det er fult mulig og også være uenig i avgjørelsen. Jeg er 100% sikker at alle fans og klubber ville reagert slik. Det ville også SAF gjort, og har vel allerede kjeftet huden full på FA grunnet utestengelser av egne spillere. Greit at Kenny er spesiell, men han gjør som oftest det trenere skal gjøre, nemlig å støtte egne spillere og gjerne ofre seg for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...