Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Hahaha. Vel du får huske Giggs for hva du vil du. Giggs skulle holdt seg unna dama til broren hans, men du burde holdt deg for god til å misbruke moral i et forsøk på å sverte andre også. Du er ikke her for å fremme moral eller ekteskapelige verdier. Du er her for å kaste dritt som du alltid har gjort. Dessuten trengs det vel to for å ha sex? Hvorfor kritiserer ingen dama som var med på dette her?

 

Fotballspillere er mennesker de også.

 

Å kritisere en person er ikke det samme som å kaste dritt. Har jeg sagt noe som ikke stemmer? Hvis så, gjør meg oppmeksom på hva som er galt.

 

Selv om jeg synes det er moro å hakke på Giggs for utroskapet med dama til broren så er dette svada fra ende til annen. Vi ser på fotball, ikke et jævla realityshow. Det som skjer på banen har betydning, det som skjer utenfor banen har ikke.

Suarez er nå uansett den desidert mest gjennomførte ekkle cunten i ligaen.

 

Hva er svada med det? Det stemmer. Ja, du kan velge å fokusere på fotballen alene hvis du vil det... Men ikke forvent at alle supportere gjør det. Det hender titt og ofte at supportere kritiserer andre lags spillere for utenomsportslige ting, med rette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, valget er lett. heller 10 horende giggser enn så mye som lilletåa til styggeste av de alle Suarez.

 

Grøsser over tanken på å ha en slik stygg og ekkel spiller på laget. Ikke er han så god som mange vil ha han til å være heller.

Endret av Jotun
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hahaha. Vel du får huske Giggs for hva du vil du. Giggs skulle holdt seg unna dama til broren hans, men du burde holdt deg for god til å misbruke moral i et forsøk på å sverte andre også. Du er ikke her for å fremme moral eller ekteskapelige verdier. Du er her for å kaste dritt som du alltid har gjort. Dessuten trengs det vel to for å ha sex? Hvorfor kritiserer ingen dama som var med på dette her?

 

Fotballspillere er mennesker de også.

 

Å kritisere en person er ikke det samme som å kaste dritt. Har jeg sagt noe som ikke stemmer? Hvis så, gjør meg oppmeksom på hva som er galt.

Du setter likhetstegn mellom utroskap og ondskap. Du fremmer han som et ondt menneske, noe du har null basis for å si. Han knulla kjerringa til broren, det har skjedd før i verden, og om du tror Giggs gjorde det på faen så har du ikke viftet nok med pikken på byen. At Giggs nok mangler noen sperrer kan man vel være enig i, men ondskap, det kan du ikke tilegne han. Ditt forsøk på å få fokus over fra cunten Suarez til en hedersmann på banen som Giggs er faen så tabloid og kvalmt.

 

btw: Giggs blir ikke Regnet som Uniteds beste spiller noensinne, ikke av noen.

Endret av Hyrlen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hahaha. Vel du får huske Giggs for hva du vil du. Giggs skulle holdt seg unna dama til broren hans, men du burde holdt deg for god til å misbruke moral i et forsøk på å sverte andre også. Du er ikke her for å fremme moral eller ekteskapelige verdier. Du er her for å kaste dritt som du alltid har gjort. Dessuten trengs det vel to for å ha sex? Hvorfor kritiserer ingen dama som var med på dette her?

 

Fotballspillere er mennesker de også.

 

Å kritisere en person er ikke det samme som å kaste dritt. Har jeg sagt noe som ikke stemmer? Hvis så, gjør meg oppmeksom på hva som er galt.

 

Selv om jeg synes det er moro å hakke på Giggs for utroskapet med dama til broren så er dette svada fra ende til annen. Vi ser på fotball, ikke et jævla realityshow. Det som skjer på banen har betydning, det som skjer utenfor banen har ikke.

Suarez er nå uansett den desidert mest gjennomførte ekkle cunten i ligaen.

 

Hva er svada med det? Det stemmer. Ja, du kan velge å fokusere på fotballen alene hvis du vil det... Men ikke forvent at alle supportere gjør det. Det hender titt og ofte at supportere kritiserer andre lags spillere for utenomsportslige ting, med rette.

 

Det du skriver er piss, i den forstand at du ikke kjenner hele historien, og det gjør heller ikke sladrepressen. Det som skremmer meg mest er at du tar alt for god fisk. Jeg bryr meg personlig veldig lite om hva spillere gjør utenfor banen, og i likhet med de fleste andre fotballspillere med svin på skogen, så kommer Giggs til og huskes for de fantastiske fotballprestasjonene og lojaliteten til klubben. Når jeg tenker på Maradona tenker jeg på tidenes beste fotballspiller, og når man tenker på George Best er det prestasjonene på banen hans man husker han mest for. Det er slik det vil være for Giggs, og antagelig for John Terry også. Hvor de stikker kjønnsorganet sitt er hverken min eller din sak.

 

@Jotun: Han brenner mange sjanser, og har ikke vært i nærheten av like god som i Ajax. Han har uansett vært - i mine øyne - Liverpools beste spiller, hvis vi ser bort i fra Lucas, men når Liverpool spiller slik de gjør, så får han vanskelig arbeidsvilkår. Han skaper stort sett sine egne sjanser. Jeg er iallfall imponert over de tekniske ferdighetene hans, hvor kjapp han er i vendingene og valgene han tar med ball. Han er eksepsjonell, og det eneste som trekker (kraftig) ned er oppførselen hans på banen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

btw: Giggs blir ikke Regnet som Uniteds beste spiller noensinne, ikke av noen.

 

Om den var til meg, vil jeg fortsatt påstå at Giggs er en av de største som har spilt i PL. Statistikken tilsier vel at han er den største i PL's historie, om man ser på mesterskap alene.

 

Snakker da om PL (fra '92).

Lenke til kommentar

Det kommer mye an på hvordan man ser på det. Ser man på ferdigheter så er det en del foran ham men hvis man ser på bidrag til klubben så er det topp 3 for meg. Om noen ser på han som den største så har jeg full forståelse for det

 

Han har tross alt bare en serierittel mindre enn Arsenal

  • Liker 1
Lenke til kommentar

btw: Giggs blir ikke Regnet som Uniteds beste spiller noensinne, ikke av noen.

 

Om den var til meg, vil jeg fortsatt påstå at Giggs er en av de største som har spilt i PL. Statistikken tilsier vel at han er den største i PL's historie, om man ser på mesterskap alene.

 

Snakker da om PL (fra '92).

Den var til herr Helmut.

 

Beste og største ser jeg ikke på som det samme. Og vi er enige, jeg snakket om evner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg personlig veldig lite om hva spillere gjør utenfor banen, og i likhet med de fleste andre fotballspillere med svin på skogen, så kommer Giggs til og huskes for de fantastiske fotballprestasjonene og lojaliteten til klubben. Når jeg tenker på Maradona tenker jeg på tidenes beste fotballspiller, og når man tenker på George Best er det prestasjonene på banen hans man husker han mest for. Det er slik det vil være for Giggs, og antagelig for John Terry også. Hvor de stikker kjønnsorganet sitt er hverken min eller din sak.

En fotballspiller er mer enn et menneske med ballsparkende egenskaper, ihvertfall i min bok. Mennesket er om ikke viktigere så ihvertfall minst like viktig som fotballspilleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Selv om jeg synes det er moro å hakke på Giggs for utroskapet med dama til broren så er dette svada fra ende til annen. Vi ser på fotball, ikke et jævla realityshow. Det som skjer på banen har betydning, det som skjer utenfor banen har ikke.

Suarez er nå uansett den desidert mest gjennomførte ekkle cunten i ligaen.

 

Hva er svada med det? Det stemmer. Ja, du kan velge å fokusere på fotballen alene hvis du vil det... Men ikke forvent at alle supportere gjør det. Det hender titt og ofte at supportere kritiserer andre lags spillere for utenomsportslige ting, med rette.

Det er svada fordi det har ingen relevans til oppførselen til Suarez på banen, og det at det vekter lite til ingenting i sammenhengen om han er en stygg spiller eller ikke. Sannsynligvis så har han en ganske så pillråten moral med tanke på det han gjorde, men det kommer aldri for en fotballsupporter å vekte mer enn hva personen gjør på banen/rundt klubben.

At det hender veldig ofte at supportere terper på ting som har skjedd i privatlivet, godt med hjelp av tabloidene i England er sant, men det betyr ikke at det er det folk vektlegger mest, langt derifra. Det betyr bare at de prøver å få fyren ut av fokus samtidig som de får tatt ut aggresjon på spilleren.

Folk huskes best for det de gjør på banen(I de aller fleste tilfeller) og det er det jeg vektlegger, og det burde egentlig du også. Er du som FA og vil at alle spillerne skal møte opp i kirken klokka 12 hver søndag i dress så foreslår jeg at du finner deg en annen sport å følge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...