Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg synes faktisk dommeren hadde god kontroll på kampen i går og gjorde det meste/alt riktig.

 

Det synes jeg òg, sjelden man skryter av dommerene her inne men det som ble prestert i går var noe av det beste jeg har sett på en stund. Kald og rolig i alle situasjoner samtidig som han klarte å bevare gløden i kampen uten for mange unødige avblåsninger. Hva var det han hette igjen? PLs yngste dommer mener jeg at Alsaker sa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han fikk vist bort katten, og ellers skjedde det lite annet enn at han ga gult da Suarez sparket ned Parker.

 

Om man tar noen med en utilsiktet albue i en hodeduell får man rødt kort. Om man driter i å hoppe opp i hodeduellen og heller knaller til motstanderen i magen med foten, så får man gult kort. Joda, jeg begynner å skjønne det nå.

 

Det er nok mest det at jeg tror Suarez kan gjøre slikt med vilje.

 

Gult til Bale og tilsnakk til Agger på Bale-diven synes jeg også var riktig. Bale får det gule (som jeg ser det) dels for vel teatralsk fall og dels for dyttinga og kjeftinga på Agger i etterkant, mens Agger får tilsnakk for å kjefte på Bale før dommeren er oppe i situasjonen og skaper dermed en amper situasjon med flere spillere involvert (Pussig å se Bellamy som fredsmekler der, forresten).

 

"JAMMEN, DU SKAL LIGE IKKE KOMME HER! JEG ER KED AF DETTE, BALE." som OMStorberget så fint leppeleser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg tror Suárez rett og slett ikke så Parker, og reagerer således umiddelbart i etterkant med en viss skyldfølelse over det han gjorde. Gult kort var en riktig avgjørelse. Begge taklingene til Skrtel på Bale kvalifiseres til rødt kort, og han er heldig som holdt hele kampen ut.

 

 

Min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Haha, er du seriøs? Sånn to millisekunder før prøver han jo å dytte bort Parker med to strake armer. Så han ikke at det var noen der da eller?

 

Se her fra 00:11.

 

Suárez fokuserer kun på ballen og dersom Parker ikke hadde vært i veien, strekker Suárez benet frem slik at den hadde truffet og det dermed hadde blitt et skudd. Synes også det er veldig merkelig at han ikke oppdager Parker som står en halvmeter ved siden av han, men for meg virker det som om Suárez er så opptatt av ballen at han ikke legger merke til det rundt seg.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...