Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Ok, jeg liker ikke Suarez. Ikke siden han fikk Ghana slått ut på vei til semifinalen. For et rasshøl skal du lenge lete etter.

 

Men i denne situasjonen ser det ut som at han ikke gjorde det med vilje, han har jo dyttet ham litt. Så han antok at han har falt bort, så han kunne skyte. Alt det skjedde jo på et øyeblikk, så mye rekker man vel ikke tenke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er vanskeleg å sei at han definitivt gjorde det med vilje eller ikkje. Det var jo første kampen etter suspansjonen og han var nok ekstra ivrig til å vise seg fram. Mtp på Suarez si historie er det nok ekstra lett å hoppe på den konklusjonen at han gjorde det med vilje og det bilete der han står over Parker med noko som kan minne om eit dårleg sjult smil hjelper heller ikkje på saken.

 

Rooney gjer iallfall det han kan for å fyre opp stemninga til laurdag :) Nokon som trur at kampen blir fullført med 22 mann?

Endret av Tafsen
Lenke til kommentar

Rooney blir vel utestengt når han gjør noe galt? Han ble utestengt for å for å sparker, for å bruke albue, for å banne...

 

Han er ikke mors beste barn, men han får da straffen sin for det. At han kommenterer hva sum kvalifiserer til rødt kort kommer vel av at han selv har god erfaring med hva som gir rødt kort.

Lenke til kommentar

Giggs som knulla kona til hans egen bror av samme blod?

 

Ting utenfor banen og ikke direkte tilknyttet fotballen blander jeg meg ikke oppi.

 

Stygg sak den med Giggs ja, men ettersom saken enda ille er kommentert av Giggs selv så velger jeg (kanskje noe naivt) å tro at saken er overdramatisert. Det er alltid to sider av en sak, og media har for vane å ikke gjøre grundig nok research.

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne være med, kan ta det fra mitt synspunkt (som slett ikke er representativt for alle LFC-supportere):

 

1. Suarez. Mannen er god, ingen tvil om det, men han har dette utenomsportslige som gjør at jeg fullt ut skjønner at andre misliker dem. For å ta sparket på Parker, ser du at Suarez med en gang skjønner at han har driti seg ut og virker faktisk oppriktig lei seg. Jeg tror situasjonen her overdramatiseres mye fordi det er Suarez.

 

2. Kenny. Jeg personlig begynner nå å føle det samme som jeg gjorde på slutten av Rafa-tiden. Sjelden enig med taktikken, og ingen av dem evner å gjøre byttene som snur kamper, eller byttene kommer altfor sent. Mulig det hadde vært best om vi hadde fått inn nytt blod i sommer istedetfor å gi Kenny fast kontrakt, men vi hadde i så fall hørt brølet fra Liverpool helt hit til Norge.

 

3. Liverpool = Stoke. Smertelig, men ja. Vi spiller dritkjedelig, den eneste som virker å ha noe evne til å skape noe offensivt.(som ikke er kontroverser) er Bellamy. Resten av angrepet består av feilpasninger, dårlige mottak, elendig plassering og finter som ikke bestemora mi ville gått på. Håper Suarez klarer å gjøre noe med det, men jeg tror det er sjelden at Bellamy og Suarez får spille samtidig. Da er det dessverre større sjanser for betongveggen Carroll (i bevegelighet og teknikk) og Kuyt, som er blitt for gammel - og siden han ikke har fart som Bellamy har, må han snart være ferdig i klubben. Makan til sau. Skulle aldri starta i går, og skulle hvertfall ikke starta andre omgang. Kombiner dette med noe som faktisk er et av ligaens beste forsvar (Reina - Johnson, Skrtel, Agger, Enrique), så BLIR det kjedelig.

Lenke til kommentar

Tror ikke Suarez gjorde det med vilje. Han var overtent de første minuttene. Dog det er forsvarlig å vise han ut så er ikke helt uenig med Rooney, men er synes dommeren gjorde det rette. Synes heller det lukta stygt av en annen takling i kampen men jeg vil se den i reprise før jeg bestemmer meg helt.

Lenke til kommentar

Ok, jeg liker ikke Suarez. Ikke siden han fikk Ghana slått ut på vei til semifinalen. For et rasshøl skal du lenge lete etter.

 

Men i denne situasjonen ser det ut som at han ikke gjorde det med vilje, han har jo dyttet ham litt. Så han antok at han har falt bort, så han kunne skyte. Alt det skjedde jo på et øyeblikk, så mye rekker man vel ikke tenke.

 

Enig. Det var nok bare overtenning. Den som skulle hatt rødt var Skrtel.

Lenke til kommentar

Han fikk vist bort katten, og ellers skjedde det lite annet enn at han ga gult da Suarez sparket ned Parker.

 

Om man tar noen med en utilsiktet albue i en hodeduell får man rødt kort. Om man driter i å hoppe opp i hodeduellen og heller knaller til motstanderen i magen med foten, så får man gult kort. Joda, jeg begynner å skjønne det nå.

 

Det er nok mest det at jeg tror Suarez kan gjøre slikt med vilje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...