Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forbindelse med "Mokkamann" komentarern til Plumbo i går er det jo naturlig å trekke linjer til Suarez-Evra saken.

 

Aksel Hennie og Bjørn Eidsvåg er sammen med media alle United suppoertere, mens alle andre som skjønner at dette er storm i et vannglass, er Liverpool suppoertere.

 

Nei til Rasisme

Nei til Kaizers som utøver trusler/trakkasering av Plumbo

Nei til Aksel Hennie som oppfordrer til vold mot Plumbo

Nei til pinlige øyeblikk som da Plumbo fortalte den ekstremt kleine vitsen

 

Ja til debatt

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I forbindelse med "Mokkamann" komentarern til Plumbo i går er det jo naturlig å trekke linjer til Suarez-Evra saken.

Igrunn ikke. Faktisk overhodet ikke.

Aksel Hennie og Bjørn Eidsvåg er sammen med media alle United suppoertere, mens alle andre som skjønner at dette er storm i et vannglass, er Liverpool suppoertere.

Dette er bare tåpelig sammenligning, da det ikke var bare united supportere som reagerte.

Nei til Rasisme

Nei til Kaizers som utøver trusler/trakkasering av Plumbo

Nei til Aksel Hennie som oppfordrer til vold mot Plumbo

Nei til pinlige øyeblikk som da Plumbo fortalte den ekstremt kleine vitsen

 

Ja til debatt

Hvis du ikke skjønner forskjellen på en uskyldig vits som bare slo fullstendig feil, og som blir hauset opp til de grader, og Evra Suarez saken så skjønner eg ingenting.

 

Kan ikke sammenlignes litt engang.

 

Når det er sagt: Moccamann vitsen er feilplassert, men komikere slipper da unna mye verre ting hele tiden. Og eg begynner å bli drittlei av forskjellsbehandlingen. Hver gang det er utlendinger inni bildet så skal de dikkes og dulles med, de lærer jo aldri å stå på egne bein i dette landet.

 

Rasisme er ikke vakkert, men Plumbo er neppe rasister.

 

Det trodde eg strengt tatt ikke Suarez var heller, til eg leste det han ble dømt for å si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I forbindelse med "Mokkamann" komentarern til Plumbo i går er det jo naturlig å trekke linjer til Suarez-Evra saken.

 

Aksel Hennie og Bjørn Eidsvåg er sammen med media alle United suppoertere, mens alle andre som skjønner at dette er storm i et vannglass, er Liverpool suppoertere.

 

Nei til Rasisme

Nei til Kaizers som utøver trusler/trakkasering av Plumbo

Nei til Aksel Hennie som oppfordrer til vold mot Plumbo

Nei til pinlige øyeblikk som da Plumbo fortalte den ekstremt kleine vitsen

 

Ja til debatt

Trekke linjer? Det ene var rasisme (ifølge dom), det andre var en sleivete spøk. Spar oss for denne saken enda en gang, selv du må jo være lei av å diskutere den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I forbindelse med "Mokkamann" komentarern til Plumbo i går er det jo naturlig å trekke linjer til Suarez-Evra saken.

 

Aksel Hennie og Bjørn Eidsvåg er sammen med media alle United suppoertere, mens alle andre som skjønner at dette er storm i et vannglass, er Liverpool suppoertere.

 

Nei til Rasisme

Nei til Kaizers som utøver trusler/trakkasering av Plumbo

Nei til Aksel Hennie som oppfordrer til vold mot Plumbo

Nei til pinlige øyeblikk som da Plumbo fortalte den ekstremt kleine vitsen

 

Ja til debatt

 

Hva faen har klubbsympatier med denne saken å gjøre? Tror du helt ærlig at Liverpool-supportere er mer tolerante og forståelsesfulle overfor rasisme enn United-supportere? Ærlig talt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og at spillere som Lescott og coluccini som slår albuer i hodene på folk ikke får noen straff. :mad:

 

Coloccini

Se situasjonen en gang til, er du snill. Hva skal Coloccini gjøre? Løfte opp armene så de er over hodet til cunt Bellamy? Er da ikke hans skyld at Bellamy er en halvmeter kortere enn han.

 

Og rasisme er selvfølgelig langt værre enn et forbanna uhell. Skal være jævlig skadd for å mene noe annet.

 

Får forresten håpe at Suarez, so nå er 24(?), endelig vokser opp. Grattis med dagen, lZm!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og at spillere som Lescott og coluccini som slår albuer i hodene på folk ikke får noen straff. :mad:

 

Coloccini

Se situasjonen en gang til, er du snill. Hva skal Coloccini gjøre? Løfte opp armene så de er over hodet til cunt Bellamy? Er da ikke hans skyld at Bellamy er en halvmeter kortere enn han.

 

Og rasisme er selvfølgelig langt værre enn et forbanna uhell. Skal være jævlig skadd for å mene noe annet.

 

Får forresten håpe at Suarez, so nå er 24(?), endelig vokser opp. Grattis med dagen, lZm!

Så du mener at bevegelsen til Coloccini er naturlig :whistle: Jaja, du om det.

 

Men at du kan si at det å kalle noen for nigrito er verre en å sparke noen i hodet og etter det nesten trampe dem over hodet. Vel jeg vet at jeg blir heller kalt fiskebolle en å få en fot i hodet.

 

Hvis du trenger repetisjon av hva du synes er bedre en litt rasisme:

http://www.youtube.com/watch?v=6caNpwDYJ98&feature=related

Endret av _Scruffy_
Lenke til kommentar

Hendelsene er ikke direkte sammenlignbare. "Violent conduct" som Balotelli blir straffet for er satt til 4 kampers karantene, rasismensaken trengte lang etterforskning, og de vurderte lengre karantene. Jeg har ikke tatt meg bryet med å lese hele rapporten, men det virker som de har sitt på det tørre, og 8 kampers utestengelse på Suarez er helt greit.

 

Forøvrig bygger du opp under bildet jeg hadde om at mange Liverpoolfans opptrådte som like store klovner som klubben og Kenny.

Endret av Atald
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg mye til Suarez kommer tilbake nå :D . Er United kampen den første han kan spille? Blir som å få inn en ny spiller, han hadde sikkert også litt godt av spillefri med tanke hvor mye han har spilt, inkludert Copa de America i sommer. Feiringen hans på Kuyt sitt mål er jo bare elskverdig.

Endret av Kun10kr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.bbc.co.uk/news/mobile/uk-england-manchester-16882078

 

Hvorfor er det ingen som snakker om dette, når det ble et så voldsomt oppstyr rundt Liverpoolsupporteren som gjorde det samme?

 

Det er vell noe med Suarez episoden.. Etter at han først blir dømt for rasisme, hele Liverpool leiren støtter han også ser man en liverpool supporter som også kommer med rasistiske utsagn..

 

Jeg tror ikke det ville blitt like stort oppstyr vist ikke suraez saken hadde hendt først..

Lenke til kommentar

Wayne Rooney mener Luis Suárez skulle hatt rødt

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10077951

 

Eg reagerte også veldig på den situasjonen der. Eg ser at Kenny påstår at Suarez ikkje ser Parker, er han ein komplett ********? Dei er jo i ein duel sekundet før der Suarez dytter Parker i ryggen. So sant Suarez ikkje har værre hukomelse enn ein gulfisk er han veldig klar over kvar Parker står.

 

http://www.youtube.com/watch?v=53eOKvQ8WXQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...