Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del kan vi godt kvitte oss med Suarez til fordel for noen som vet hvor målet står og hvordan en scorer.

 

Med Gerrard tilbake så kanskje Carroll kan få noen skikkelig passninger å jobbe med. For i går så du at dette var presise passninger han ikke var vant med. :p

 

Rasist eller ikke, ganske godt gjort å lage en slik sak av en 'he said, she said'-episode.

 

Men dette er jo en fin oppskrift for folk som ønsker å få spillere utestengt.

FA rapporten forklarer det jo nesten steg for steg.

Lenke til kommentar

God stemning på Rawk nå.

I've been reserving judgement on the validity of the verdict until I read the report. Now that I've read it I don't think you can argue with the findings.

 

We can cherrypick the report to pieces but broadly speaking it seems to be pretty accurate. I'm especially not a fan of us seemingly misleading the investigative process in the immediate aftermath of the incident. The club really discredited themselves there. I've tried to give the club and Suarez the benefit of the doubt but it's pretty clear that overall Suarez was in the wrong here

 

Crawling out the wood work again I see.. Reported.

 

Kisen med den første posten der har visstnok blitt banna nå. Faen, jeg ler meg ihjel!

Lenke til kommentar

Har Terry blitt tiltalt enda og dømt? Vet du nøyaktig hva John Terry sa? Hvis ikke, hold kjeft. Nå er det derimot nærmest bekreftet at Suarez har vært mer rasistisk med vilje enn hva folk ville innrømme. I tillegg til hvordan person Suarez er så gjør det vel lite om vi slipper trynet hans lenger.

Lenke til kommentar

Har Terry blitt tiltalt enda og dømt? Vet du nøyaktig hva John Terry sa? Hvis ikke, hold kjeft. Nå er det derimot nærmest bekreftet at Suarez har vært mer rasistisk med vilje enn hva folk ville innrømme. I tillegg til hvordan person Suarez er så gjør det vel lite om vi slipper trynet hans lenger.

 

 

Fucking black cunt er ikke bevist?

Bevist , hvor? Alt jeg ser er "jeg sa, han sa".

Er det noen koner som John Terry ikke har hatt sex med forresten?

Lenke til kommentar

Haha, hvor flaut må det være å være Suarez akkurat nå. Når Evra ble sett på som mer troverdig. Helt greit for meg at han er ute. Ikke forventet noe annet. Kvalm type. Ser jo ut til at vi klarer å score uten ham også, så jeg er ikke så veldig bekymret. Få inn en målscorer så går dette greit.

Lenke til kommentar

Gjør ikke terry til noe bedre okke som. Same scum. Same shit.

 

Få de bort fra fotballen.

 

Det triste i denne situasjonen er uansett klubbens måte å takle dette på. Det er under enhver kritikk, og totalt fiasko.

 

Er vel like flaut å ha en i klubben som anklager alle som ser på han som rasister og kommer med tåpeligheter som "is it because i'm black?"

Lenke til kommentar

Gjør ikke terry til noe bedre okke som. Same scum. Same shit.

 

Få de bort fra fotballen.

 

Det triste i denne situasjonen er uansett klubbens måte å takle dette på. Det er under enhver kritikk, og totalt fiasko.

 

Er vel like flaut å ha en i klubben som anklager alle som ser på han som rasister og kommer med tåpeligheter som "is it because i'm black?"

Veeel... Evra anklagde ingen i Chelsea, og den siste setningen er avvist av FA.

 

Vet du ingenting du?

Lenke til kommentar

Gjør ikke terry til noe bedre okke som. Same scum. Same shit.

 

Få de bort fra fotballen.

 

Det triste i denne situasjonen er uansett klubbens måte å takle dette på. Det er under enhver kritikk, og totalt fiasko.

 

Er vel like flaut å ha en i klubben som anklager alle som ser på han som rasister og kommer med tåpeligheter som "is it because i'm black?"

Veeel... Evra anklagde ingen i Chelsea, og den siste setningen er avvist av FA.

 

Vet du ingenting du?

Så siden den er avvist av FA så har han aldri sagt det? :whistle:

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at det er kjedlig for klubben og Suarez hvis det stemmer at han har sagt dette.

 

Men det er et faktum som er like relevant før og etter denne publikasjonen:

 

Det finnes kun to beviser i saken, Suarez og Evra sitt ord.

 

Jeg hadde blitt provosert om det var motsatt og eks: Glen Johnson anklager Berbatov for rasisme, blir trodd uten beviser og Berbatov dømmes kun utifra ord i mot ord.

 

I vanlig rettssystem kreves det mer en et ord.

 

Når det er sagt så virker det som Suarez sin forklaring i beste fall har vært vaklende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...