Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt overbevist om at å anke den avgjørelsen er det smarteste trekket for Suarez sin del.

 

Det er tilfeller i football-England der reaksjonene har blitt skjerpet på grunnlag av at anken åpenbart ikke ville ført frem - en såkalt 'frivolous appeal'.

 

Med tanke på de uttalelsene FIFA har kommet med har jeg i alle fall ikke særlig tro på at han slipper eller får redusert straff som følge av anken.

Endret av process
Lenke til kommentar

Straffer de han hardere går det nok til CAS, uten at jeg vet om de har noen myndighet til å tukle med det FIFA sier.. Jeg synes det er helt fortjent at Suarez straffes hardt, men jeg synes det er trist at det i det store og det hele er Liverpool som ender med den store straffen for noe Suarez gjorde på landslagsoppdrag.'

 

"- FIFA kunne like gjerne satt håndjern på Suarez og stengt ham inne på Guantanamo-fengselet. Hvem er det Suarez har drept? Dette er fotball. Det er en kontaktsport. De kan like gjerne sette på ham håndjern og sende ham direkte til Guantanamo, sier en tydelig indignert Maradona til NDTV Sports."

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Torbjørn Egner's ''Den uheldige mannen'' er forut sin tid og handler i bunn og grunn om Suarez.

Han traff sykepleieren litt tidlig eneste...

 

Selvsagt. Men bra var der uansett.

Billig kjøp av "stemmer".
Ja selvsagt synes du det. Du synes kanskje straffen var for streng også?
Lenke til kommentar

Begynte å tenke på overgangssummen til James Rodriguez i dag, og undersøkte så litt overgangsrekorder.

Tilbake i 1961 mottok Barcelona, det som da var verdens høyeste overgangssum, på rundt 2 millioner kroner for Luis Suarez! Riktignok en spansk versjon. Men det hadde jo vært litt morsomt om Barcelona hadde slått til med 900 mill elns for å få Luis Suarez (og da rekorden)!

Lenke til kommentar

 

Du synes kanskje straffen var for streng også?

 

Straffen er allt for streng, straff nok å miste resten av VM pluss noen kvalik kamper. Helt forkastelig at dette skal ramme Liverpool med at de mister ligaens beste spiller i flere måneder. Også utrolig av de som setter dommen at de tar forklaringen personelig og forværrer dommen av den grunn. Er jo hel tydelig at det er noe rart med Suarez som får han til å gjøre slike ting, og at det burde tenkes litt mere i dybden.

 

Også latterlig av Suarez å komme med en slik forklaring :)

 

Mener det er vel så drøyt å se Robben filme seg til straffe på overtid sånn at Mexico ryker ut. Men tenker han heller blir hyllet enn straffet??

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...