Emils. Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Samme person, to brukere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 DET er hvertfall harry! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Samme person, to brukere. Om du mener meg og Protologen, så er det folk her som har møtt oss begge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Haha... Måtte le litt av at du faktisk følte du måtte forsvare deg mot den påstanden :-D Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jepp, jeg brukte så mye tid, så mye krefter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Huff. Sliten nå da? Tilståelse her: Det er eg som er både gino, necro og Jotun! Orker ikke mer trippelspill... Edit: vent nå litt.... Gino og necro er jo samme person.... Jau, det er jo det eg sier ja! Endret 29. desember 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det her var igrunn rimelig kjipt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ja, føler ikke eg har klart å lage noen interessante "karakterer" med deg og bror din, så det er like greit å kutte ut. Kjedeligere folk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Please, negrito. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Menne, HVA skjedde med Smågal? Hvor ille var posten(e)? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk ikke sett alt, men var ikke veldig ille. Mer pinlig, egentlig. Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 30. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Diskusjon rundt utestengte brukere har ingenting i denne tråden å gjøre. Detaljer rundt etterforskningen holdes internt fram til saken er avsluttet og endelig dom avgitt.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.MvhRanurChief inspector Endret 30. desember 2011 av banansplitt™ 11 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Haha. Jeg så ikke før nå at du er Points! Savnet deg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/2011/~/media/Files/PDF/TheFA/Disciplinary/Written%20reasons/FA%20v%20Suarez%20Written%20Reasons%20of%20Regulatory%20Commission.ashx FAs hele begrunnelse. Utdrag fra hva Suarez er dømt for å ha sagt: "Porque tu eres negro", meaning "Because you are black". "No hablo con los negros", meaning "I don't speak to blacks". Kulturforskjeller meg langt oppi kaviarstjerna. Forferdelig type og forferdelig klubb som støtter rasisme. Smurte kanskje litt tykt på der. 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 "We reject Mr Kuyt's evidence that Mr Evra said that the referee was only booking him because he was black". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 5. The FA's case, in short, was as follows. In the goalmouth, Mr Evra and Mr Suarez spoke to each other in Spanish. Mr Evra asked Mr Suarez why he had kicked him, referring to the foul five minutes previously. Mr Suarez replied "Porque tu eres negro", meaning "Because you are black". Mr Evra then said to Mr Suarez “say it to me again, I’m going to punch you”. Mr Suarez replied "No hablo con los negros", meaning "I don't speak to blacks". Mr Evra continued by saying that he now thought he was going to punch Mr Suarez. Mr Suarez replied "Dale, negro, negro, negro", which meant "okay, blackie, blackie, blackie". As Mr Suarez said this, he reached out to touch Mr Evra's arm, gesturing at his skin. Mr Kuyt then intervened. When the referee blew his whistle and called the players over to him shortly after the exchanges in the goalmouth, Mr Evra said to the referee "ref, ref, he just called me a fucking black". Trist. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Uff da. Edit: Suarez har naturlig nok en annen oppfatning av saken, men det ser ut som FA foretrekker Evra's versjon fremfor Suarez's. Nå er det vel bare å finne frem klipp å prøve å tyde hva som blir sagt, og som stemmer best overens med hva de forteller ble sagt. Helt forferdelig om Suarez har oppført seg slik som Evra vil ha det til... men det er like gale om dette er falske beskyldninger fra Evra's side. Endret 31. desember 2011 av Phil Hellmuth Jr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå