ostov Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har nettop sett villmark for andre gang (denne gangen på dvd, så også den alternative slutten) Jeg skjønner ikke helt hva han gamle fyren har med alt å gjøre? Er han i slekt med piloten, eller er han piloten? Gi meg noe svar!! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ugh, så Villmark (igjen) i kveld! Alternativ slutt?! Må sjekke... Jeg syns at poenget med gamlingen blir overflødig. Det var allerede en god forklarende slutt. Eneste jeg kan tenke er at det var the old man som drepte hu dama slik at tyskeren klikka. Utenom det ser jeg ikke hvordan han kan være blandet inn. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Det finnes en alternativ slutt på ekstra matriallet. Først ser vi det game bilde med alle piltotene, da zommer de inn på bestefaren som har en rød ring rundt seg. derretter ser vi sånn "flashback" fra da vi så gamlingen. Jeg lurer på åsssen connection disse to hadde pga. jeg synes de ligna en del. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg lurer på åsssen connection disse to hadde pga. jeg synes de ligna en del. kansje det er en og samme person da vettu jeg så villmark i går og alternativ slutt, men husker fint lite fra det Lenke til kommentar
ostov Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Men da må jo han være rimelig gammel eller hva sier du? Var det i 1942 krigen var? Da ville han være rundt 80-85... Synes at han ikke så, så gammel ut. Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Grei film, men for mange løse tråder... Forex: Hva med den helsikes båndopptageren? Hvorfor er han sjefen (Gunnar?) syk i hodet? Gassmaske??? Kunne med fordel vært litt mindre åpen slutt!! Ellers skummel og grei... Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hmmm det hørtes litt fancy med alternativ slutt. Tror jeg må leie den på DVD også da. Så den kun på kino Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 villmark var meget bra til å være norsk film synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 villmark var meget bra til å være norsk film synes nå jeg da. helt enig! har begynt å like norske/skandinaviske filmer! "united" "i kina spiser de hund" og oppfølgeren "gamle menn i nye biler" "Jalla Jalla" og "Kopps" Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 sett Buddy på kino nå? Bra film d og! anbefales, spes til å se med dama!! Men til og med gutter kan le av den!! Norsk btw om dere ikke visste... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 helt enig! har begynt å like norske/skandinaviske filmer! "i kina spiser de hund" og oppfølgeren "gamle menn i nye biler" Ufattelig bra filmer Har de selv på DVD Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har sett villmark 2 ganger, en gang på stor skjerm og en gang på vanlig tv Seinest i går for andre gang Utrolig bra film, men jeg skal innrøme at den var litt ekkel når jeg satt i et hus helt ute i skogen og like med ett vann.. Men med mange venner 8) Jeg også syntes det var en litt rara slutt på den.. Har lyst til å se den flere ganger jeg :ide: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå