henrik_er Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei har et lite problem kossen får eg fram FPS i quake 3 eg vil benchmarka pc'en min kossen gjør HW.no d??? Lenke til kommentar
extreme Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 For å vise nåværende fps når du spiller (Totalt unyttig) så skriver du /cg_drawfps 1 For å ta timedemo, så starter du quake og endrer grafikkinstillingene slik du vil ha de... så skriver du: /timedemo 1 så: /demo four hent ned nyeste point release fra http://www.quake3arena.com Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hvis det er frags per second du mener så kan ikke jeg hjelpe:-) Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Frags per second = /cg_drawkps 1 Jeg pleier å ligge på rundt 2-3 frags per second på normale servere. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 erm har ett lite problem skriver /cg_drawfps 1 og får opp f eilmeldingen "commmand unrecongnized" eller no slikt no HJÆLP ka e gale :razz: Lenke til kommentar
abaddon Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 prøv med istedet for / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå