MrHumbugh Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei, jeg skal hente ett skrivebord som krever i følge finn annonsen en Koaksnøkkel, jeg har ingen anelse om hva det er for noe, har prøvd å google det. men finner ingen ting innenfor verktøy, noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kan gjette at vedkommende mener Hex nøkkel. http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key Det er jo et vanlig verktøy for å sette sammen møbler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Vet ikke om det er verktøy som menes, pleier være skrutrekker eller umbraco. Kan være nøkkelen til en lås/skuff/skap som menes, har sett dem kalles lignende ting før. http://www.ebay.ca/itm/Bunch-Small-Keys-Security-Boxes-Luggage-Etc-/261075446589?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc94f2b3d Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har aldri hørt om en koaksnøkkel. Men jeg har hørt om Koaksialkabel, som er kabel for bl.a TV. Tror benevnelsen er feil. Er skrivebordet interessant, så er det bare å kjøpe det. Bits/nøkler kan du skaffe etterpå, hvis det ikke må demonteres på stedet da. Da må du bare kontakte selger, å få avklart type nøkkel. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hei, jeg skal hente ett skrivebord som krever i følge finn annonsen en Koaksnøkkel, jeg har ingen anelse om hva det er for noe, har prøvd å google det. men finner ingen ting innenfor verktøy, noen som vet hva det er? Du har sput om råd og har fått noen. Men, vi får ikke noe tilbakemeldig! Kan ikke du (og andre) viset oss den respekt, at du ga oss en tilbakemelding da? Ellers begynner det å bli lite interessant, å forsøke å hjelpe folk. Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Du har sput om råd og har fått noen. Men, vi får ikke noe tilbakemeldig! Kan ikke du (og andre) viset oss den respekt, at du ga oss en tilbakemelding da? Ellers begynner det å bli lite interessant, å forsøke å hjelpe folk. Joda, vis det er så fantastisk viktig for deg. Her er feedbacken: Viser seg at Koaksnøkkel bare er en annen form for Umbraco, men viste også at personen jeg hentet skrivebordet hos hadde dette fra før av. Takk for all hjelp Endret 7. mars 2013 av krabzlol Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Joda, vis det er så fantastisk viktig for deg. Her er feedbacken: Viser seg at Koaksnøkkel bare er en annen form for Umbraco, men viste også at personen jeg hentet skrivebordet hos hadde dette fra før av. Takk for all hjelp Takk for svaret! Det er flere enn jeg som har bidratt og leser slike innlegg. Så det er da greit med litt tilbakemelding. Men for ordens skyld, en koaknøkkel, er IKKE en umbrakonøkkel! Editt: Mente koaksnøkkel. Endret 11. april 2013 av geco5 Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Takk for svaret! Det er flere enn jeg som har bidratt og leser slike innlegg. Så det er da greit med litt tilbakemelding. Men for ordens skyld, en koaknøkkel, er IKKE en umbrakonøkkel! er fullstendig klar over det for en god stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå