Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?

Latias

41 stemmer

1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

• De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrefred. På lik linje som dere holder på? Merkelig hvor høye dere er etter å ha kommet på toppen. Er det virkelig ikke lov å sitte med en annen mening om hvilken keeper som er best?

Hvilket håpløst argument sikter du til?

Såså. Jeg vet det er vanskelig å gi slipp på at Cech ikke lenger er den beste keeperen i PL.

Lenke til kommentar

Såså. Jeg vet det er vanskelig å gi slipp på at Cech ikke lenger er den beste keeperen i PL.

Wojciech må i mine øyne prestere i minst et par sesonger før han kan nevnes som den beste keeperen i PL Brightside. Cesc har tross alt vært fantastisk i mange mange sesonger. Szczesny har dog vært knallgod i omtrent alle sine 40 siste kamper så det er en start.

Må sies at Mr. Brightside gjør ikke saken noe bedre heller da. :p

Han ber om det noen ganger ja, men syntes han får utrolig mye dritt for ting som ikke fortjener det. :p

Lenke til kommentar

På ingen måte hardt. Cech har ikke holdt den klassen han burde ha holde. Selv om han til tider kan fremstå som en matchvinner. Men nå sporer det av her og stefan er ikke ute etter å forklare hva han mente heller, så da kan vi se hva status er om noen måneder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da er premier league 2013-2014 halvspilt, så hva synes folket? Hvilken keeper har vært best?

(Szczesny har flest clean sheets, men har han vært best?)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Handler denne diskusjonen om hvem som er i best form eller hvem som er den beste keeperen? Hvis det handler om best form, hvor lang tid dreier det seg om? Er det opp til hvert lag sine supportere å definere tiden (slik som Arsenal-fansen gjør med Szczesny), nei man er ikke ligaens beste keeper selv om man har vært god i et halvår, forrige sesong var han til tider katastrofal og viser for meg alle tegn på å være en confidence-keeper som bare trenger litt motgang før alt rakner igjen. Denne sesongen har han hatt en midtbane, midtstoppere og backer i toppform foran seg, det er litt mer takknemlig å forsvare målområdet da sammenlignet med f.eks Lloris som har måttet slite med ligaens høyeste forsvarslinje kombinert med en midtstopper som snur saktere enn Titanic og konstant utskifting i forsvarsfireren og sentral midtbane.

For meg er en av de viktigste egenskapene en keeper kan ha at han er rolig og behersket med evnen til å heve seg umiddelbart etter tabber eller nedturer, den egenskapen har jeg ikke sett antydning til hos Szczęsny. Og da snakker jeg om perioder, ikke enkeltkamper, litt på samme måte som en spiss kan avgjøre kamper og holde laget flytende når det butter imot.

Ligaens beste keepere er for meg disse: Lloris, Howard, Krul. Alle har stått frem over tid og avgjort kamper for sine lag og har psyke nok til å takle motgang samtidig som de ikke mister evnen til å være modig. De har vært i god form lenge (mer enn ett år) og står frem som klare enere i sine respektive lag.

Lenke til kommentar

Til alle som tror at Szczesny ikke har hatt noe å gjøre denne sesongen pga. det sterke forsvaret våres:

Solaar: Om det holder ut eller ei, så er Szczesny for øyeblikket den beste keeperen i ligaen basert på denne sesongen. Hadde det ikke vært for han og hans gode form, hadde vi nok ikke vært på toppen av tabellen. Vært utrolig viktig for oss denne sesongen sammen med forsvaret.

Når Arsenal spiller er nok Szczesny den roligste på hele stadionen.

Lloris har en spillerstil som i enkelte tilfeller kan avverge prekære situasjoner, men som også i andre tilfeller kan føre til klønete tabber. Vi har sett begge deler fra han, mens enkelte vil si at Szczesny har vært Arsenal's mest konsistente spiller denne sesongen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Handler denne diskusjonen om hvem som er i best form eller hvem som er den beste keeperen? Hvis det handler om best form, hvor lang tid dreier det seg om? Er det opp til hvert lag sine supportere å definere tiden (slik som Arsenal-fansen gjør med Szczesny), nei man er ikke ligaens beste keeper selv om man har vært god i et halvår, forrige sesong var han til tider katastrofal og viser for meg alle tegn på å være en confidence-keeper som bare trenger litt motgang før alt rakner igjen. Denne sesongen har han hatt en midtbane, midtstoppere og backer i toppform foran seg, det er litt mer takknemlig å forsvare målområdet da sammenlignet med f.eks Lloris som har måttet slite med ligaens høyeste forsvarslinje kombinert med en midtstopper som snur saktere enn Titanic og konstant utskifting i forsvarsfireren og sentral midtbane.

For meg er en av de viktigste egenskapene en keeper kan ha at han er rolig og behersket med evnen til å heve seg umiddelbart etter tabber eller nedturer, den egenskapen har jeg ikke sett antydning til hos Szczęsny. Og da snakker jeg om perioder, ikke enkeltkamper, litt på samme måte som en spiss kan avgjøre kamper og holde laget flytende når det butter imot.

Ligaens beste keepere er for meg disse: Lloris, Howard, Krul. Alle har stått frem over tid og avgjort kamper for sine lag og har psyke nok til å takle motgang samtidig som de ikke mister evnen til å være modig. De har vært i god form lenge (mer enn ett år) og står frem som klare enere i sine respektive lag.

Vil bare presisere at ytterst få Arsenal-fans mener Szczesny er ligaens beste keeper. Når det er sagt føler jeg Szczesny får mye ufortjent tyn da han generelt har vært meget god for Arsenal de siste 18 månedene.

Mine topp tre keepere i PL er nok Mignolet, De Gea og Tim Howard. Lloris har tapt seg og er alltid på halvdistanse. Gjør mange merkelige valg og hadde jeg vært spudsfan hadde jeg hatt hjerte i halsen hver gang Lloris kommer ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil bare presisere at ytterst få Arsenal-fans mener Szczesny er ligaens beste keeper.

Vet at det er utrolig overaskende at Arsenal plutselig har en svært, svært god keeper. Etterhvert vil det gå opp for deg at vi faktisk har ligaens beste.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Szczęsny har absolutt vært god denne sesongen men var på grensen av det motsatte forrige sesong.

Når det gjelder Lloris og tabber er jeg rett og slett uenig, han avverger så mye at de ekstremt få tabbene som kommer er tilgivelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...