Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?

Latias

41 stemmer

1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

• De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at Woj har tatt steg, men å kalle han ligaens beste keeper så fort faller på lik linje med United-supporterne som kalte de Gea ligaens beste keeper etter 2 kamper og Cleverley som det største talentet i verden etter 8-2 seieren over Arsenal.

Han har vist nå hva han kan besitte, men allikevel så slipper han inn 6 mål i en kamp i samme periode. Han har vel også hatt sine blundre, men jeg har problemer med å skille ut en keeper som virkelig har fremstått bra.

Om jeg skulle velge er T. Howard den beste keeperen i ligaen. Etterfulgt av Mignolet (grunnet han viste han klarte å prestere godt i fjor, og har faktisk prestert noenlunde bra i år også. Med unntak av to feil mot City og Chelsea)

Lenke til kommentar

Sier ikke at Szczesny er ligaens beste keeper generelt sett, men sesongen hans har utvilsomt vært helt i toppen i ligaen i år. Topper både Squawka's liste og PL sin egen performance index og det er som sagt ikke bare fordi forsvaret vårt er bra.

Er i mine øyne bare Howard og Mignolet som har vært på nogenlunde samme nivå siden starten av sesongen. Skal selvfølgelig minst et par sesonger totalt sett før han kan bli kalt ligaens beste keeper i mine øyne, men han har utvilsomt ferdighetene til å bli det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Like relevant som din "statistikk er fasit" teori.

Hva med å prøve å diskutere, istede for kun komme med lette stikk mot Mr. Brightside?

Lenke til kommentar

Burde vite bedre. Ser ikke poenget med å diskutere med han. Så lar like så godt å være.

Jeg er bare uenig i at Woj er ligaens beste keeper, og har argumentert for det også.

Det kan så være, men du kom inn her kun for å ta et stikk mot Brightside og ingenting annet. Attpåtil kommer du med et helt håpløst argument ved siden av det igjen.

Det går ann å spille fin fotball ved siden av å ha et bra forsvar vet du.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...