Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvem er ligaens beste keeper?

Latias

41 stemmer

1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

• De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0

Anbefalte innlegg

Bare stikker innom for å påpeke fakta igjen: fortsatt Captain Hugo.

Har du en statistikk på lager? (jeg tror deg, ønsker bare å se hvordan det ser ut akkurat nå)
Nei ? men:

Han har ingen dårlige kamper og er antakeligvis blant banens tre beste spillere i langt over halvparten av kampene vi har spilt denne sesongen. Det går nesten ikke en kamp hvor han ikke har matchvinner-redninger og berger poeng for oss. Hadde han vært spiss ville folk snakket om Bale/Berbatov-nivå. I tillegg spiller han med ny forsvarsfirer i omtrent hver eneste kamp.

Jeg har sett mange gode keepere i Spurs men Hugo er den beste. Personlig mener jeg at kun Cech og Schmeichel har vært bedre i PL.

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lånte litt hos deg for å skrive om DDG:

Han har ingen dårlige kamper og er banens beste spiller i langt over halvparten av kampene vi har spilt denne sesongen. Det går nesten ikke en kamp hvor han ikke har matchvinner-redninger og berger poeng for oss. Hadde han vært spiss ville folk snakket om Cantona/Ronaldo-nivå. I tillegg spiller han med ny forsvarsfirer i omtrent hver eneste kamp.

I tillegg har DDG ikke hatt en eneste tabbe i år og har vært en bauta fra ende til annen. Må nok si at jeg mener at DDG har vært hakket råere enn Lloris i år, selv om begge har vært ypperste verdensklasse.

For meg personlig er det ikke så alt for stor nedtur om vi mister DDG så lenge vi får hentet Lloris! De to er ekstremt gode keepere og uten tvil de beste i ligaen.

Lenke til kommentar

En statistikk er ingenting hvis ikke utvalget er fordelt rettferdig. Her har Ospina fått sine kamper talt med, men den sier ingenting om hvilken kamper de andre keeperne har fått med i rangeringen.

Den kan ikke, og vil ikke være korrekt før de har ca like mange kamper - mot samme motstander. Ospinas skåre er det som kan kalles en ekstremskår og vil derfor ikke være særlig representativ ovenfor DDG, Lloris eller Courtois (eller noen av de andre som har spilt 25+ kamper).

Lenke til kommentar

Når skal folk slutte å bruke slik statistikk for å avgjøre hvem som er best keeper?

Du kunne satt opp en random liste av PL-keepere og det hadde gitt like mye mening som den statistikken der.

Mye kritikk - lite forslag som var bedre enn mitt.

Liste over keeperne som har flest poeng i kronologisk rekkefølge på fantasy og oversikt på minutter spilt:

Goalkeepers £ MP info.png Forster SOU 5.6 2520 info.png Begovic STK 4.8 2520 info.png de Gea MUN 5.9 2520 info.png Heaton BUR 4.6 2520 info.png Guzan AVL 4.7 2520 info.png Adrián WHU 5.1 2490 info.png Speroni CRY 4.8 2484 info.png Lloris TOT 5.6 2430 info.png Foster WBA 4.7 2430 info.png Fabianski SWA 5.2 2407 info.png Green QPR 4.5 2340 info.png Hart MCI 6.1 2340 info.png Mignolet LIV 5.2 2325 info.png McGregor HUL 4.8 2070 info.png Courtois CHE 5.9 2003 info.png Howard EVE 5.1 1935 info.png Krul NEW 4.4 1800 info.png Pantilimon SUN 4.6 1710 infoposs_75.png Szczesny ARS 5.2 1498 infowarn.png Schmeichel LEI 4.4 1260 info.png Mannone SUN 4.2 810 info.png Hamer LEI 4.1 720 info.png Ospina ARS 4.8 720
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...