Espp Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Cool, håper han klarer det da! Litt artig når nye (ikke fått den før) keepere får utmerkelsen, og det kan kanskje være et boost for han i fremtiden også. Alltid artig når nye unge talenter kommer gjennom og setter preg på PL, uansett klubb. Hazard, Sterling, Januzaj, Barkley og Ramsey gir meg frysninger alle sammen! Keepere får ikke like mye oppmerksomhet, men fremtiden ser vanvittig lys ut med tanke på De Gea, Courtoise og Szczesny! Mignolet også, selv om jeg ikke tror han blir like god som de tre andre Endret 4. mai 2014 av ESPP Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff.Cech leder pga mindre kamper spilt, men tviler på at han står mot Cardiff. Tror polakken tar Golden Glove. Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff.Cech leder pga mindre kamper spilt, men tviler på at han står mot Cardiff. Tror polakken tar Golden Glove. Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff.Cech leder pga mindre kamper spilt, men tviler på at han står mot Cardiff. Tror polakken tar Golden Glove. Hva skjedde nå?? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Cech PL's beste keeper i år også Edit: deler prisen sammen med Szc (selvom han har flere spilte kamper) Endret 12. mai 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Cech og Szcz deler Golden Glove. Bare fair at antall clean sheets ikke påvirkes av antall kampen ettersom Golden Boot ikke gjør det. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 begovic med det fineste keepermålet i år ihvertfall! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Var ikke mye konkurranse om det. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ser forøvrig at Wojciech Szczesny ble stemt frem som den beste keeperen i PL denne sommeren på premierleague.com. Vant med 32% av stemmene mens Cech fikk 29%, Mignolet 19%, Howard 11% og Lloris 9%. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Høres riktig ut, men DDG fortjener høyere prosent. Min ranking: Szczesny Howard David De GeaCech Lloris Mignolet Hart Endret 16. mai 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Det er bare useriøst når du plasserer Szc på topp og Cech på 4.plass. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvor mange andre keepere kan beregne nøyaktig hvordan ballen vil sprette av en motstanders hode for å sette i gang en kontring? http://gfycat.com/WideeyedBlushingAdouri 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg ser egentlig bare en sleiv av et utspark, jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Neida, det var meningen. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Er ikke mange keepere som klarer det du Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Min ranking: Courtois David De Gea/Cech Szczesny Lloris Howard Mignolet Hart Sånn ca. Vanskelig å lage slike lister da det er mange faktorer osv. Chelsea får hvertfall en meget koseli keeperduo i år! 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Ehl2XvPOvuA Masterclass signert De Gea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Viktig å se alle utspillene fra De Gea i den video'n ja. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Ehl2XvPOvuA Masterclass signert De Gea. De Gea er for opp og ned. Noen ganger strålende, andre ganger meh. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Han måtte bare finne formen. Artig at han er bedre enn Szcsczzsc uansett da... Er vel bare Chelsea sine keepre, samt howard som er i samme klasse i PL om dagen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lloris har og spilt jævlig mange bra kamper i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå