PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Cortouis har neppe lyst til å bli hos dere. Han ser nok ut kontrakten og signerer så for Atletico. Samme svar her som Chelsea tråden: For se ann hvor alvorlig skaden til Cech er. Kanskje T.C tar over f.o.m neste sesong? Tror du virkelig Chelsea skal la en slik spiller gå gratis? WTF!! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hvis han ikke signerer ny kontrakt så er det ikke noe Chelsea kan gjøre med det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Hvis han ikke signerer ny kontrakt så er det ikke noe Chelsea kan gjøre med det. Skjønner det. Enten så signerer han en ny kontrakt nå snart, eller så tror jeg det er en byttehandel på gang her mellom han og Costa. Edit: Men Cech er fortsatt PL`s beste keeper. Endret 23. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nei. Ok, overbevis meg om at polakken er bedre. Hva ser du etter da? Antall mål sluppet inn? Antall nøkkelredninger? Antall clean sheet? ??? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Skule hatt en avstemning her. Det er forøvrig bare Arsenal-supportere som mener at Szczesny er best. Men det er mange som ikke er Chelsea-folk som mener at Cech er best. Cech er nok best uansett.. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=VN-TF5ecAco Et par av redningene han har gjort denne sesongen. I tillegg har feltarbeidet hans vært fantastisk, for ikke å snakke om utspillene og avergingen av gjennombrudd. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Skule hatt en avstemning her. Det er forøvrig bare Arsenal-supportere som mener at Szczesny er best. Men det er mange som ikke er Chelsea-folk som mener at Cech er best. Cech er nok best uansett.. Det er nok fordi man er vant til fra tidligere sesonger at Cech har vært blant de beste keeperne, mens Szczesny har rotet fælt. Arsenal supporterne er de som virkelig har sett fremgangen hans denne sesongen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Yep, Cech har alltid vært GOD. Og er fortsatt GOD. Szczesny har hatt blitt bedre som du selv sier, men fortsatt ikke bedre enn Cech. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Deg om det. Og mange andre Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Dere om det. Gøy å dømme fotballspillere etter FIFA-ratingen. Endret 23. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Dere om det. Gøy å dømme fotballspillere etter FIFA-ratingen. Så gi meg en forklaring på hvorfor du mener polakken er bedre? Fordi han har spilt bedre enn ifjor? Endret 23. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fordi han har spilt bedre enn Cech. Kan du gi meg en forklaring på hvorfor Cech er bedre? Clean sheets bør aldri være en pekepinn på hvor god en keeper er. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Så hvorfor håper du på at polakken skal ha 2 kamper til med clean sheets? Edit: Cech har flere clean sheets, og sluppet inn færre mål. Endret 23. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Yep, Cech har alltid vært GOD. Og er fortsatt GOD. Szczesny har hatt blitt bedre som du selv sier, men fortsatt ikke bedre enn Cech. Enig, han har alltid vært god og er fortsatt god. Men ikke best. Bedre enn Szczesny mener vel ihvertfall jeg at han er, men definitivt ikke best i PL. Han har vært mest stabil i PL over de siste 5 årene, men har vel kun vært best i 1-2 sesonger. Samtidig er det vanskelig å bedømme keepere uten å samtidig bedømme forsvaret og akkurat forsvar er jo noe Chelsea er kjente for. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Szczesny er kun 1 clean sheet unna å vinne Golden Glove. Skandale! Han er jo så dårlig?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nest dårligst da? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg mener at Cech er en bedre keeper enn Szczesny, men det betyr ikke at polakken ikke han stått bedre enn han i år. Cech har hatt vanvittig god hjelp av taktikken til Mourinho, mens Szczesny har hatt det værre. Det er fortjent uansett hvem av de to som får utmerkelsen, og siste kamp avgjør vel det? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå