oOF Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Polakken er bedre enn Mignolet. Selv om han gjorde en ok kamp i dag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 De Gea var en av grunnene til at dere gikk videre i går, men generelt sett har han ikke vært outstanding denne sesongen. Kommer dog mye av Moyes sitt inntog i klubben vil jeg tippe. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Generelt sett har han vært outstanding i år, jo. Uniteds beste spiller denne sesongen. (HAHAHAHA AKKURAT ASOM ATT DET SIER SÅ JÆÆVLA MYEEE XXXDDD) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 De Gea er veldig opp og ned føler jeg. Noen ganger er han verdensklasse, andre ganger nokså middelmådig. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 DDG er jevnt over god. Solid keeper. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 De Gea er veldig opp og ned føler jeg. Noen ganger er han verdensklasse, andre ganger nokså middelmådig. Når har han vært middelmådig? Han hadde en tabbe mot Sunderland i Ligacupen. Utenom det har jeg så si ingenting å utsette på De Gea. Fantastisk på strek, fantastisk med beina, relativ god i feltet, gode utkast/spark. Det jeg er dog er enig i er at han har vært en enda bedre matchvinner for oss de siste månedene en tidligere i sesongen, selv om han aldri har vært dårlig eller middelmådig. I går var han helt outstanding. Rå mot Liverpool også. Utrolig mye bra keepere i Premier League for tida, og ingen som skiller seg ut som den klart beste. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Szczesny best denne sesongen. De Gea har vært meget god til tider. Mignolet god, og Cech god. Tror De Gea har det største potensialet for framtida 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg nominerer Chamberlain. Ikke ofte han er matchvinnende men varter opp med strålende redning bl.a. i dag. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg nominerer Chamberlain Gibbs. Ikke ofte han er matchvinnende men varter opp med strålende redning bl.a. i dag. Fixed Mvh Andre Marriner 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Årets reddning, og jeg som var sikker på at ingen kunne toppe De Gea's mot Suarez forrige runde. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Skuddet var ikke engang på vei inn så jeg er ikke enig i at det var årets redning. Årets artigste "redning" derimot. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sier ikke at det var årets, men var en god reaksjons-redning som viser Chamberlains repetoar. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) . Endret 22. mars 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sier ikke at det var årets, men var en god reaksjons-redning som viser Chamberlains repetoar. Nå siktet jeg strengt talt til innlegget ovenfor mitt som snakket om at det var årets redning. Surreleif ass. Må faen meg Wenger bruke shitloads med penger til sommeren, og få inn noen mennesker som kan spille fotball! Blir jo rævkjørt mot alle storlagene. Er helt forjævlig tragisk... Feil tråd å ta dette i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sier ikke at det var årets, men var en god reaksjons-redning som viser Chamberlains repetoar. Nå siktet jeg strengt talt til innlegget ovenfor mitt som snakket om at det var årets redning. Surreleif ass. Var nok kanskje ikke årets reddning, men årets morsomste reddning. Enig i den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sier ikke at det var årets, men var en god reaksjons-redning som viser Chamberlains repetoar. Nå siktet jeg strengt talt til innlegget ovenfor mitt som snakket om at det var årets redning. Surreleif ass. Må faen meg Wenger bruke shitloads med penger til sommeren, og få inn noen mennesker som kan spille fotball! Blir jo rævkjørt mot alle storlagene. Er helt forjævlig tragisk... Feil tråd å ta dette i. Alt handler om MEG skjønner du ikke det?! MEG! ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Arsenal har kanskje problemer for tiden, men på keeperplassen har de i hvert fall mer enn nok talent. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 En god keeper hadde skjønt at den var på vei ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå