Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?

Latias

41 stemmer

1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

• De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De Gea er veldig opp og ned føler jeg. Noen ganger er han verdensklasse, andre ganger nokså middelmådig.

Når har han vært middelmådig? Han hadde en tabbe mot Sunderland i Ligacupen. Utenom det har jeg så si ingenting å utsette på De Gea. Fantastisk på strek, fantastisk med beina, relativ god i feltet, gode utkast/spark.

Det jeg er dog er enig i er at han har vært en enda bedre matchvinner for oss de siste månedene en tidligere i sesongen, selv om han aldri har vært dårlig eller middelmådig. I går var han helt outstanding. Rå mot Liverpool også.

Utrolig mye bra keepere i Premier League for tida, og ingen som skiller seg ut som den klart beste.

Lenke til kommentar

Sier ikke at det var årets, men var en god reaksjons-redning som viser Chamberlains repetoar.

Nå siktet jeg strengt talt til innlegget ovenfor mitt som snakket om at det var årets redning.

Surreleif ass. :wee:

Må faen meg Wenger bruke shitloads med penger til sommeren, og få inn noen mennesker som kan spille fotball! Blir jo rævkjørt mot alle storlagene. Er helt forjævlig tragisk...

Feil tråd å ta dette i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sier ikke at det var årets, men var en god reaksjons-redning som viser Chamberlains repetoar.

Nå siktet jeg strengt talt til innlegget ovenfor mitt som snakket om at det var årets redning.

Var nok kanskje ikke årets reddning, men årets morsomste reddning. Enig i den. :)

Lenke til kommentar

Må faen meg Wenger bruke shitloads med penger til sommeren, og få inn noen mennesker som kan spille fotball! Blir jo rævkjørt mot alle storlagene. Er helt forjævlig tragisk...

Feil tråd å ta dette i.

Alt handler om MEG skjønner du ikke det?!

MEG!

... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...