oth Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hos mpx.no har de følgende skjerm: BenQ 17" LCD Monitor FP791 til 5390 kroner. (http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=348&g2=689&g3=&p=16569&l=2&lantall=) Skal en dømme ut i fra spesifikasjonene så virker den veldig lovende, med blant annet 16 ms responstid, gode integrerte høyttalere, stilig design osv. Er dette en skjerm å satse på, blant annet til spilling? Hvordan er den i forhold til Huyndai Q17S, en skjerm som har fått en del skryt på dette forumet? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Høytalere blir aldrig gode så lenge skjermen er laget i plast ... 16ms i respons er ikke noe du kan stole på ... Selv så vedder jeg at Samsung sine Samtron er bedre + en bra merke med 3 år garanti. Og det første året for du ny skjerm hvis noe er bed fucka ... Hvordan ser ut garantid vilkår på denne skjermen ? omfater de piXel feil ? Naboen kjøpte fra SIBA en billig LCD og så har han 7 døde punkter på skjermen som er hvitgrå under bruk ... Dette er bed ... Betal gjerne mer og kjøpp en samtron, de er gode og gir mye for cash + veldig gode garanti vilkår for kunden. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Høytalere blir aldrig gode så lenge skjermen er laget i plast ...16ms i respons er ikke noe du kan stole på ... Selv så vedder jeg at Samsung sine Samtron er bedre + en bra merke med 3 år garanti. Og det første året for du ny skjerm hvis noe er bed fucka ... Hvordan ser ut garantid vilkår på denne skjermen ? omfater de piXel feil ? Naboen kjøpte fra SIBA en billig LCD og så har han 7 døde punkter på skjermen som er hvitgrå under bruk ... Dette er bed ... Betal gjerne mer og kjøpp en samtron, de er gode og gir mye for cash + veldig gode garanti vilkår for kunden. enig i deg med at integrerte høytalere aldri blir gode. skulle kuttet slikt ut! når det gjelder responstid så er den korrekt, 16 ms totalt (12+4 eller no sånt fall/rise) Jeg har modellen under den skjermen du vil ha, det vil si 15" utgaven og jeg er kjempefornøyd, kraftig lys styrke og god kontrast har ingen døde pixler... ps. de følger samme iso standar som alle andre når det gjelder døde pixler.... thumbs up for den skjermen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Bare sånn Samtron er billigmerke til Samsung. BenQ er et selskap i Acer konsernet og har stort sett gjort det skarpt i tester. Har aldri sett en BenQ selv, men har nå brukt en Samtron LCDer (71S stort sett) uten at jeg kan si de imponnerte. Samtron er hvertfall ikke et merke jeg ville betalte mer for å få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå