Netj Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Fell down when went to Super market today, wanted to take the short cut, then~~~~felt not good for there is a bus station nearby, lots of people saw my stupid action and screaming :blink: Never fell down on ice before, luckily it's not as painful as I thought about Now have some courage to try skii in the future Endret 12. februar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Welcome to Norway .. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 When I fall and hurt myself in public I get up and continue as normal. And then, when I've gone around a corner I do this: http://www.youtube.com/watch?v=v5zW3FvnINE 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Seems that really hurts.Sorry for you. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Fell down when went to Super market today, wanted to take the short cut, then~~~~felt not good for there is a bus station nearby, lots of people saw my stupid action and screaming :blink: Never fell down on ice before, luckily it's not as painful as I thought about Now have some courage to try skii in the future A few weeks ago I fell and landed on my little bum. It was a kind of awkward and slow fall, and i landed pretty softly on the ice, but i couldn't get up so i just kept sliding downhill on my bum while people were looking at me and laughing. Lol. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 A few weeks ago I fell and landed on my little bum. It was a kind of awkward and slow fall, and i landed pretty softly on the ice, but i couldn't get up so i just kept sliding downhill on my bum while people were looking at me and laughing. Lol. haha,så jeg tror at du er god i vinter sports, 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Every year I say to my self: This year I'm not going to fall. I have never made it, even though I usually fall just one time during the winter. This year, I fell because I was drunk. Last year, I almost made it through the whole winter, I think it was just a couple of weeks left of the winter! 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Slipped a few weeks ago myself. Ruined my back. Consider yourself lucky 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Jeg går til ski i dag, og faller på isen mange ganger. Men det er veldig morsomt, og jeg vil spille i neste helg Endret 16. februar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg går til ski i dag, og faller på isen mange ganger. Men det er veldig morsomt, og jeg vil spille i neste helg Går til, eller på ski? Trodde du bodde rundt Trondheim? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Går til, eller på ski? Trodde du bodde rundt Trondheim? Kansje det er 'Går på ski' her? Er det rett? -> Jeg går på ski i dag, og jeg vil spille også i neste helg. Ja , jeg bor i Trondheim Jeg vet ikke at jeg også har 'abdominal' før, det gjøre vondt etter ski i dag Endret 17. februar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ja, det er rett. Ski(en) er et sted så det er en feil som kan være litt forvirrende Liker oppdateringene dine om å tilpasse seg livet i Norge, det er gøy å lese. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Ja, det er rett. Ski(en) er et sted så det er en feil som kan være litt forvirrende Liker oppdateringene dine om å tilpasse seg livet i Norge, det er gøy å lese. Ski er et sted, da hva heter 'crosscountry' i norsk? Ja, det er ikke så lett å tilpasse meg livet i Norge. Grønnsaker er sååååååå dyre! Nå jeg gråte begge kutte løk og kutte pepper :hm: :hm: Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ski er både et sted og crosscountry. Man kan også si at man går langrenn, om man vil være spesifikk, mens å stå på ski kan være alt mulig, langrenn, slalom og så videre. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du må skrive på engelsk i denne tråden Cowboy bob... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du er ikke moren min, du kan ikke bestemme over meg Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg begynner denne tråden på engelsk, men da jeg liker å snakke på norsk, så endre til norsk på engelsk bra, men på norsk beste i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå