Gå til innhold

Dell Inspirion 8600 kun med 4200rpm disk!!

_Spook_

Anbefalte innlegg

Dette er meget dårlig av Dell å selge med disse diskene.

De har sendt ut maskiner med 5400 og 7200rpm disker til testing også sender de bare med 4200rpm disker når de selger.

Dette er DÅRLIG gjort av Dell. Hva er poenget med tester da vist folk ikke kan stole på at de får samme maskinene når de bestiller som de har sendt ut til testing?

Jaja, får kjøpe meg en 7200rpm disk selv å sette i og selge den andre disken min.

Noen andre som er enig/uenig med meg om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat fått min 8600 og er storfornøyd. Systemytelsen er så bra at jeg ikke savner noen raskere harddisk.

Jeg lurer litt på hva man får med på lasset dersom man kjøper en 7200rpm disk. Mer varme? Mer støy? Min Inspiron 8600 er musestille, også når den kjøres hardt (spill).

S.

Lenke til kommentar

Nope, fikk 4200rpm disk på min i allefall.

Fujitsu MHT2060AT er så vidt jeg vet en 4200rpm disk.

Ganske tåpelig å selge en maskin som annonseres som multimediamaskin med en 4200rpm disk.

Og den 7200rpm disken blir faktisk ikke noe varmere og lager veldig lite støy.

Bortsett fra dette er jeg veldig fornøyd med min i8600.

Lenke til kommentar

Er ikke noe mulighet for å bestille 5200rpm eller 7200rpm disk på inspirion 8600. Det er det hos Dell USA. Hadde glatt betalt $50 ekstra (sikkert blitt en del mer i norge, men uansett) for å få en 7200rpm 60GB slik de har der.

Viste forsåvidt at jeg kunne få en 4200rpm disk, men regnet med å få en 5400rpm i allefall siden en kompis som kjøpte en i8500 for ikke så lenge siden fikk det.

Jaja, jeg får ordne det selv. Får kanskje 1500,- for 60GB disken så får jeg betale de 1200,- ekstra for en 7200rpm disk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vet de sender i8600 med 7200rpm nå. Irriterer meg, skulle ha ventet litt.

Jaja, kan ikke få alt...

Den 7200 O/min harddisken fra Hitachi (IBM) er faktisk ikke så rask som man skulle forvente. Greit den er raskest på markedet. Men det er kun med en bitte liten margin foran de raskeste 5400 diskene. Den nye som kommer fra Seagate er meget rask og bruker veldig lite strøm og lager veldig lite støy.

Jeg mener i hvertfall at denne 7200 disken ikke er hvert pengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...