KaDust Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei dere. Jeg skal hjelpe noen med å fikse nettsiden dems, de bruker bysant. Var bare innom igår for å titte rundt og bli kjent med verktøyene til bysant og idag er nettsiden jeg skulle hjelpe til nede. Det står "The host is not ready". Jeg tror ikke jeg trykket på noe særlig igår og jeg finner ikke noe verktøy for å fikse dette igjen, noen som kan hjelpe? Om det er forårsaket av besøket mitt på admin'en igår. Og så lurer jeg på en annen ting. Jeg er vant med å skrive all kode selv fra bunnen av og hadde håpet jeg kunne gjøre det her også. Er det mulig i bysant? I så fall hvor? Jeg er forvirret av hele opplegget dems. Lenke til kommentar
Cathy Mevik Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Hei dere. Jeg skal hjelpe noen med å fikse nettsiden dems, de bruker bysant. Var bare innom igår for å titte rundt og bli kjent med verktøyene til bysant og idag er nettsiden jeg skulle hjelpe til nede. Det står "The host is not r Jeg tror ikke jeg trykket på noe særlig igår og jeg finner ikke noe verktøy for å fikse dette igjen, noen som kan hjelpe? Om det er forårsaket av besøket mitt på admin'en igår. Og så lurer jeg på en annen ting. Jeg er vant med å skrive all kode selv fra bunnen av og hadde håpet jeg kunne gjøre det her også. Er det mulig i bysant? I så fall hvor? Jeg er forvirret av hele opplegget dems. Hei, Jeg er ansatt som webdesigner hos Bysant. Sender du ditt spørsmål til [email protected], så vil vi være behjelpelig med de spørsmålene du måtte ha om vår publiseringsløsning. Dette med "Host is not ready" kan jeg ikke svare deg på uten å vite hvilken løsning det gjelder, men jeg kan si med en gang at det er ikke noe du har gjort. Kode kan du gjøre fra bunnen av i vår løsning. Endret 12. februar 2013 av Cathy Mevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå