Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år og vil bli mamma


Gjest medlem-278404

Anbefalte innlegg

Nei, det er du som da kan kalle henne for det du sier. Og, det finnes mange her ute som mener at det er ikke alt som hverken kan eller bør planlegges bare med hodet.

 

Uten å ha lest igjennom hele tråden, men det med å ta valg og slikt: Tror det er påvist at risikovurderingen ikke er helt uviklet før en er rundt 25.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du sier du har tenkt mye, men her er du sammen med en fyr som er nesten dobbelt så gammel som deg, hvorfor tror du det? Fyren er 29 og patetisk han klarte aldri å få seg noe på sin alder, derfor går han etter mindre jenter som deg. Tro meg jeg er 19, men når jenter seg mer 14,15 år gamle så fniser de og ser på meg, fordi de syns gutter som er annerledes fra de som de allerede vet om er spennende og annerledes, men faktum er at de gutta der de kommer til å bli som meg en dag også men det tror ikke de jentene på. Jeg sier du kan gjøre hva du vil men hadde du vært datteren min vil jeg aldri tillatt deg å date en så gammel fyr, er det ingen foreldre som bryr seg om deg? at de gir deg frihet til å gjøre hva du vil er ikke å bry seg. Jeg vil bare si at du burde vente, vent til du blir 19, du vil se verden annerledes da og tenk deg godt om. Å få barn er ikke bare glede, men også ansvar noe du ikke kommer til å håndtere, du vil bli en annen person en mor, en forsørger, ikke ei pike lenger. Jeg tror ikke forholdet deres vil vare, det er for står alderforskjell mellom dere. Du lever bare en gang.

Lenke til kommentar

Egoistisk, faktisk. Hvor mange under 18 år er ikke foreldre nå til dags? Det tror jeg er ganske mange, gitt. Føler man seg moden og klar for det - og man vet man kan forsørge barnet og gi ungen en bra oppvekst, ser jeg ingenting galt med det. Men slapp av, etter mye tenking har jeg kommet fram til at jeg vil vente litt, så det blir ikke barn med det første. Har bestemt oss for å få en liten pomeranian etterhvert - så får det bli min lille bebi, hehe.

 

Og folkens, takk for mange gode svar :)

Det var ikke verre enn det? En baby? NEI! Okei, da vil jeg ha en hund.

Gjennomtenkt... :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Uten å ha lest igjennom hele tråden, men det med å ta valg og slikt: Tror det er påvist at risikovurderingen ikke er helt uviklet før en er rundt 25.

 

Nå, risikovurdering av livet selv, og så skal man altså risikerer å handle etter en bevissthet som på ingen måte har oversikt og kontroll på noe som helst, uannsett om du så er 100 år gammel eller 1000 for den del ...

 

Man kan rett og slett ikke kontrollere livet og lykken og lidelsene, man kan bare forholde seg til det som skjer her og nu

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nja jo, men få barn før 22? Blir nok en midtlivskrise for vedkommende :p

 

Mulig det, ingen vet hvor haren hopper, sa kjærringa, og skjøt inn i steikovnen ... :closedeyes:

Hva med de som går rundt å tviler og venter, og boller seg med frøkna, som også tviler og venter - helt til de er passe dritlei av bollinga, og finner andre å bolle med. Så, når biologien nesten er ferdigprossert, får de en viss panikk over seg, og hopper på den første og beste kjærringa som er villig, produserer opp noen søte små, og rundt 70års alder følger de sine barn til konfirmasjon, jævli sliten og sånn passe demente ... Før de skal på tusenfryd å prøve de verste gyserne - husk å ta med hjertestarteren til far, ja, og de derre hersens voksenbleiene ... :new_woot:

 

Strevsomme liv vi lever, må bare si det ...

 

Ha en fin dag, og ikke for mye bolling nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...