Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes gutter om jenter som snuser?


Gjest medlem-278404

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å finne den seansen hvor Hilde Lyrån har en feit pris mens hun kliner med Brede Bøe, men jeg fant det ikke på the intertubes. Den anbefales virkelig å se. Kanskje den ligger i NRK-arkivet. :)

 

Hvis det har blitt sendt på teve, er det arkivert et sted. Vet du når dette gikk på lufta?

Lenke til kommentar

Fysjom. Jeg er selv sterk motstander av all type rus, selv mindre saker som røyk og snus, og hadde heller ikke vært med noen som brukte noen av delene.

 

Alle har sine belastninger/hobbyer, du har wow, andre har rusmidler. Hvorfor denne inbitt negativt holdningen til rus? Er ikke interessert å diskutere hvorvidt rus er ok, bare lurer på hvordan du har framskaffet deg dette synet :)

 

Forøvrig så snuser jeg selv, så ville vel vært rimelig hyklersk om jeg ikke godtok det hos en annen. Men at det er litt "harry" skal jeg ikke nekte for.

Lenke til kommentar

Alle har sine belastninger/hobbyer, du har wow, andre har rusmidler. Hvorfor denne inbitt negativt holdningen til rus? Er ikke interessert å diskutere hvorvidt rus er ok, bare lurer på hvordan du har framskaffet deg dette synet :)

 

Forøvrig så snuser jeg selv, så ville vel vært rimelig hyklersk om jeg ikke godtok det hos en annen. Men at det er litt "harry" skal jeg ikke nekte for.

Just clearing this up: jeg har bare ikke skifta signaturen på veldig, veldig lenge :p

Men sant som du sier, jeg har mine belastninger/hobbyer i form av å være lettere treningsnarkoman og i overkant entusiastisk når det gjelder Hi-Fi. Noe jeg til stadighet kan bli minnet på av min kjære. Når det er sagt så har jeg fått dette synet fordi jeg kjenner folk om har gjort såpass dumme ting i rus at de angrer på det i et par år etterpå, og når jeg da i tillegg syntes at hardere stoffer samt røyk og snus ikke har noen hverken sosiale eller nyttige egenskaper, og heller ikke ser bra ut i mine øyne (spilte hockey før, nuff said. Du blir ganske lei av å bane deg vei gjennom snusklyser for å komme til dusjen), og er dessuten ganske uforenlig med min egen last, som er trening. Skal sies at jeg nå er litt hyklersk iom at jeg gjerne kan delta på en god fest og være den som ikke husker mye etter klokka elleve.

Jenter som snuser ser bare rart ut for meg egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Er ikke mye positivt med snus ELLER røyk. Men at man skal "dømme" en person ut i fra det, som det virker som at noen av dere mener, blir jo helt feil i mine øyne. Personlig, kunne jeg ikke tenkt meg å være sammen med en som røyker.. Snus er greit. Hvorfor ikke røyk? Fordi det stinker, og fordi alle røykere må "ut å ta seg en røyk" midt oppi alt annet man gjør, samma hva.

 

Jeg snuser selv.. Var kanskje dum som begynte, men hvorfor fortsetter jeg? Jo, fordi jeg synes det er digg. Og jeg har vett nok til å slutte den perioden jeg blir gravid.

Lenke til kommentar

Alle har sine belastninger/hobbyer, du har wow, andre har rusmidler. Hvorfor denne inbitt negativt holdningen til rus? Er ikke interessert å diskutere hvorvidt rus er ok, bare lurer på hvordan du har framskaffet deg dette synet :)

Rusen man får fra WoW, er naturlig i forhold til rusen man får fra snus og røyk. Bare sånn for å nevne det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Wow og dataspill gjør ikke at man får stygge tenner og stygt tannkjøtt over tid.

 

Sant. Men seriøst, er jo så mye som er farlig for tiden. Det og det i den maten ekke bra, og ditt og datt. Alkohol, for eksempel. Ødelegger en litt det og hvis man drikker mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...