Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Like kvalmt okke som. En ting som kjennetegner de som snuser er at de alltid må legge igjen små spor. Enten i vasken (gidder ikke skylle det ned), klint utover gulvet ved søppelkassa, kasta på veggen eller opp i taket. Røyk og snus, hva er egentlig poenget med å begynne med noe slikt? Det er dyrt som faen, lukter jævlig, ser ekkelt ut og masse griseri. Æsj. Kjenner meg ikke helt igjen det du sier, de som kliner snussaft over alt har nok renholdproblemer som går dypere enn kun med snus. Utover at det dyrt, er jeg uenig i de andre påstandene dine også, syns slettes ikke snus lukter jævlig, ser ekkelt ut og har aldri slitt med at det blir masse griseri. For å ikke snakke om de positive effektene tobakk gir mange, slapper mer av osv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Neida, er jo ikke alle som griser. Dessverre er det slik at man legger best merke til de som er mindre renslige, for å si det pent. Skjønner jo at dere som liker snus synes det lukter godt, men jeg snakker nok for majoriteten av oss ikke-snusere, når jeg sier at det ikke lukter godt. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Men du kjenner ikke lukta av en som snuser. Altså, før jeg startet å snuse selv, hatet jeg snuslukta. Men så lenge jeg ikke gravde nesen opp i en snusboks, merket jeg aldri noe til det. Røykere derimot.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjenner det jo så fort de åpner boksen om de ikke sitter så langt unna. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Turn off, kanskje ikke deal breaker, men helt klart turn off. Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er du sikker på det? japp haha Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Men du kjenner ikke lukta av en som snuser. Altså, før jeg startet å snuse selv, hatet jeg snuslukta. Men så lenge jeg ikke gravde nesen opp i en snusboks, merket jeg aldri noe til det. Røykere derimot.. Helt enig.. Er ikke noe fan av lukta av snus selv. Men lukter heldigvis fint lite av den når man har den under leppa. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Bryr meg ikke noe særlig. Går greit med porsjon, men når de går over til løs så har man allerede krysset en grense. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Usexy. Ser enda verre om de har små lepper og ser ut som hamstre eller ekkorn. Det er søtt da Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg kan forstå at det er mange som ikke kan stå imot fristelsen når så mange andre gjør det, men jeg er sterk nok til å stå imot, men kan alikevell godt like jenter som snuser. Men det er ikke kult, helt unødvendig, og pengesløsende Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjæresten min snuser, det gjør meg ingenting... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Snuser du selv, TMB? Hvis ikke, så tror jeg ikke at jeg hadde vært like positiv til det dersom jeg ikke hadde brukt snus. Regner også med at det ikke er løs hun snuser? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg snuser ikke og det er ikke løs Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg synes at det er harry. Snuslepper er heller ikke pent, men så er det ikke leppene jeg ser på uansett, men puppene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Like stygt på begge kjønn. De ser ut som de har en sopp i overleppa eller man gjør seg klar til en dykkert i sjøen sammen med gullfiskene Blob og Lips Endret 13. februar 2013 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg kan forstå at det er mange som ikke kan stå imot fristelsen når så mange andre gjør det, men jeg er sterk nok til å stå imot, men kan alikevell godt like jenter som snuser. Men det er ikke kult, helt unødvendig, og pengesløsende Den er jeg enig i. Egentlig unødvendig å begynne. Er jo ikke positivt på noen som helst måter, hvis du ser bort i fra at det er beroligende for mange. Hele familien min røyker, så er ganske glad for at jeg snuser og ikke røyker. Røyk synes jeg nemlig er 10 ganger verre. Lukter fælt, må gå ut å røyke jevnlig hvis man reiser eller bare er i byen. Mye mer negativt med røyk enn snus, synes da jeg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Utrolig harry og stygt. Har også en følelse av at mange gjør det fordi ''alle andre'' gjør det. Det gjør at jeg irriterer meg enda mer over det. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Uten å overdrive vil ei som ellers ville vært en tier automatisk få stryk om hun snuser. Det er ekstremt turn off. Jenter/kvinner med snus tenner jeg ikke mer på enn den jevne mann, hvilket vil si ikke i det hele tatt. Snus er det eneste jeg kan tenke meg at kan gjøre noen helt uinteressant, og av alle ting folk tar seg til kommer jeg ikke på noe dummere enn snus. Endret 13. februar 2013 av Dellers 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 MIn personlige mening: Hvis man ikke snuser eller røyker når man er fylt 17, er det ingen grunn til å begynne. Spesielt ikke hvis man har tenkt å få barn en gang. Det er mye lettere å la være å begynne med slikt enn å slutte. Utover det har jeg stort sett kommet over det stadiet da jeg synes at noen ting var OK for gutter men ikke for jenter. Så meningsmålinger er ikke så interessante i slike spørsmål (hvis man ikke er tobakksprodusent eller helsebyråkrat.) Det blir en sak mellom den som snuser og dem han/hun skal leve sammen med. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå