Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes gutter om jenter som snuser?

Gjest medlem-278404

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Like kvalmt okke som.

En ting som kjennetegner de som snuser er at de alltid må legge igjen små spor. Enten i vasken (gidder ikke skylle det ned), klint utover gulvet ved søppelkassa, kasta på veggen eller opp i taket. Røyk og snus, hva er egentlig poenget med å begynne med noe slikt? Det er dyrt som faen, lukter jævlig, ser ekkelt ut og masse griseri. Æsj.

Kjenner meg ikke helt igjen det du sier, de som kliner snussaft over alt har nok renholdproblemer som går dypere enn kun med snus.

Utover at det dyrt, er jeg uenig i de andre påstandene dine også, syns slettes ikke snus lukter jævlig, ser ekkelt ut og har aldri slitt med at det blir masse griseri.

For å ikke snakke om de positive effektene tobakk gir mange, slapper mer av osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, er jo ikke alle som griser. Dessverre er det slik at man legger best merke til de som er mindre renslige, for å si det pent. Skjønner jo at dere som liker snus synes det lukter godt, men jeg snakker nok for majoriteten av oss ikke-snusere, når jeg sier at det ikke lukter godt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Men du kjenner ikke lukta av en som snuser.

Altså, før jeg startet å snuse selv, hatet jeg snuslukta. Men så lenge jeg ikke gravde nesen opp i en snusboks, merket jeg aldri noe til det. Røykere derimot.. :)

Helt enig.. Er ikke noe fan av lukta av snus selv. Men lukter heldigvis fint lite av den når man har den under leppa.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Jeg kan forstå at det er mange som ikke kan stå imot fristelsen når så mange andre gjør det, men jeg er sterk nok til å stå imot, men kan alikevell godt like jenter som snuser. Men det er ikke kult, helt unødvendig, og pengesløsende

Den er jeg enig i. Egentlig unødvendig å begynne. Er jo ikke positivt på noen som helst måter, hvis du ser bort i fra at det er beroligende for mange. Hele familien min røyker, så er ganske glad for at jeg snuser og ikke røyker. Røyk synes jeg nemlig er 10 ganger verre. Lukter fælt, må gå ut å røyke jevnlig hvis man reiser eller bare er i byen. Mye mer negativt med røyk enn snus, synes da jeg.

Lenke til kommentar

Uten å overdrive vil ei som ellers ville vært en tier automatisk få stryk om hun snuser. Det er ekstremt turn off. Jenter/kvinner med snus tenner jeg ikke mer på enn den jevne mann, hvilket vil si ikke i det hele tatt. Snus er det eneste jeg kan tenke meg at kan gjøre noen helt uinteressant, og av alle ting folk tar seg til kommer jeg ikke på noe dummere enn snus.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MIn personlige mening: Hvis man ikke snuser eller røyker når man er fylt 17, er det ingen grunn til å begynne. Spesielt ikke hvis man har tenkt å få barn en gang. Det er mye lettere å la være å begynne med slikt enn å slutte.

Utover det har jeg stort sett kommet over det stadiet da jeg synes at noen ting var OK for gutter men ikke for jenter. Så meningsmålinger er ikke så interessante i slike spørsmål (hvis man ikke er tobakksprodusent eller helsebyråkrat.) Det blir en sak mellom den som snuser og dem han/hun skal leve sammen med.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...