Robinp88 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Kuult og legg igjenn en beskjed da.Så vi får en tilbakemelding, Hvilken win. velger du ? win8? Har ikke bestemt om jeg skal bruke 1500 kr mer for å få den litt før, men med nesten akkurat samme ytelse. Jeg går for win 8, har akkurat installert det på jobb laptopen og liker det veldig godt. Skjønte ikke alt snakket om Clevo, men lest litt rundt og forstått litt mer. Det er ikke noe andre som selger dette til Norge som muligens har det på lager? Endret 19. februar 2013 av Robinp88 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Nei, Multicom er nok de eneste i Norge som selger Clevo-PCer. Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Hei, unskyld att jeg bryr meg. Men CDON.COM selger Thor gaming pc ... ble fortalt i tråden her att det er Clevo pc også. Men dem er dyrere. Ikke sikker på om det er riktig, men ligner på maskinen. Lenke til kommentar
Robinp88 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hei, unskyld att jeg bryr meg. Men CDON.COM selger Thor gaming pc ... ble fortalt i tråden her att det er Clevo pc også. Men dem er dyrere. Ikke sikker på om det er riktig, men ligner på maskinen. Ser likt ut, men like utsolgt og dyrere enn Multicom. Lenke til kommentar
Lucky-Looser Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Irriterende att dem ikke kan ta opp STORE bestillinger og få bedre pris. Har inntrykk her om att det er flere som skal ha maskiner derfra og alle må vente:) hmmm. Kjøp stort= bedre pris i dem fleste tilfeller:) OG ENDA FLERE KJØPER FRA MULTICOM Endret 19. februar 2013 av Lucky-Looser Lenke til kommentar
Robinp88 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Uten veldig mye og basere dette på har jeg fått inntrykk av at disse maskinene topper markedet ganske bra og at det kanskje mer er en produksjonsflaskehals enn Multicom ikke tør å ta inn store partier. Men dette er ren gjettning. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Husk at disse maskinene ikke kommer ferdigbygget til Multicom. De settes sammen hver enkelt, ved hver bestilling. Det er derfor ikke kun "laptopen" som skal være på lager, men også alle de forskjellige komponentene som skal settes inn. At chassiset er på lager, er derfor ikke nok - det må også skjermen være. Og prosessoren. Og grafikkortet. Og minnet. Og harddiskene. Og DVD-drevet. + + Siden det er såpass mange komponenter som skal være på plass før det hele kan ferdigstilles, er det ikke rart at det av og til blir ventetid. Hver enkelte komponent kan være forsinket fra leverandøren, f.eks. Lenke til kommentar
Robinp88 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Husk at disse maskinene ikke kommer ferdigbygget til Multicom. De settes sammen hver enkelt, ved hver bestilling. Det er derfor ikke kun "laptopen" som skal være på lager, men også alle de forskjellige komponentene som skal settes inn. At chassiset er på lager, er derfor ikke nok - det må også skjermen være. Og prosessoren. Og grafikkortet. Og minnet. Og harddiskene. Og DVD-drevet. + + Siden det er såpass mange komponenter som skal være på plass før det hele kan ferdigstilles, er det ikke rart at det av og til blir ventetid. Hver enkelte komponent kan være forsinket fra leverandøren, f.eks. Da kjøpte jeg Kunshan 150 med 680 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå