Rocx Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei. Jeg har en netgear readynas tilknyttet til min ruter levert av Altibox. Jeg hadde problemer med nettverket og fikk satt opp nytt nettverk av kundeservice til Altibox. Etter det får jeg ikke kontakt med min nas. Jeg finner den ikke, selv med TP kabel. Hva må jeg gjøre for å få kontakt med den. Hvis jeg bruker TP så gir RAIDar beskjed om at jeg må forandre ip adressa. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Endre IP på maskinen til en i samme range som NASen er, så går du inn på den og endrer IP til en som det nye nettverket bruker. Så endrer du IP på maskinen tilbake. Ellers så kan du ta en factory reset på NASen så den etterspør ny IP fra ruter. Men det å ikke ha statisk IP på en NAS er jo ganske meningsløst. Lenke til kommentar
Rocx Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Hvordan går jeg frem for å endre IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå