Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg driver å planlegger oppgradering av maskina mi.

Jeg var tidligere over gjennomsnittet oppdatert på HWmarkedet, men nå begynner jeg å bli såpass gammel at jeg orker ikke henge på mere :)

Jeg har lest meg litt fram og satt sammen følgende oppsett:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1193007&su=839FD784-7654-467C-A835-F90B59508266

Noen som har kommentar, eller forslag til noe mye bedre? (bare ikke mye dyrere)

Takk for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok oppsett, men det kan bli litt praktisk gevinst med å modifisere oppsettet jamfør følgende liste.

Lavprofil-minne, kjølerbber på minne kommer i veien for andre komponenter og er stort sett slagsgimmick.

ASUS GTX 670 med DIrectCU II, lavere støynivå enn Phantom kjøler (Har selv Gainward GTX 680 Phantom)

En grei tårnkjøler, feks Noctua NH-U12P SE2, kan fint kjøre prosessoren @ 4 GHz med viften på 6-800 RPM, default kjører den 1400 RPM men det følger med justering, eventuelt kan du bruke noen tredjepartsutstyr for justering.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Idag har jeg harrykjøleren fra Corsair (V8)

Syns den kjøler greit og, men har lyst på den H60'en der. Kompis som har anbefalt den varmt :)

Når det gjelder minnebrikkene så vil dem ikke være i veien uansett tror jeg, siden jeg vurderer H60. Vet de minnebrikkene kan være i veien for folk som har tårnkjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...