Trinnkobler Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei Jeg ønsker å bygge en tradisjonell pc i ett 19" Rack. Har bygget flere pcer i vanlige kabinett, men aldri i ett rack. Så derfor vil jeg spørre dere guruer om noen har erfaring med dette. Passer vanlige hovedkort pluss GPU med dybden i racket? Etter måla som er gitt ser det slik ut, men som sagt har jeg ikke gjort dette før så... Hvordan er det å sette inn en ssd? Har ikke funnet ett rack med spesifikasjoner til 2.5" feste, så ble smått usikker på om det er eventuelle ekstrafester med i vanlige rack? Takk på forhånd for hjelpen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvordan det er å sette inn SSD? Det kommer jo helt an på racken, min har 2x 2.5" interne plasser i tillegg til 3.5" hot-swap'ene. Ja GPU passer. Men serr, hvorfor? Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Alle rack-kabinetter støtter de fleste hovedkort-standardene fra mini-itx, helt opp til e-atx ++ Plass til harddisker skal heller ikke være noe problem. Men, hvor stor høyde har du valgt ? Ved 2U, så får du ett problem med gpu, og andre kort som skal inn i kabinettet. Da må du bruke riser-card/cables. 4U anbefales hvis du skal bruke pci/pci-express kort + da får du gode bygg-muligheter til å hive inn store støysvake vifter. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Alle rack-kabinetter støtter de fleste hovedkort-standardene fra mini-itx, helt opp til e-atx ++ Plass til harddisker skal heller ikke være noe problem. Men, hvor stor høyde har du valgt ? Ved 2U, så får du ett problem med gpu, og andre kort som skal inn i kabinettet. Da må du bruke riser-card/cables. 4U anbefales hvis du skal bruke pci/pci-express kort + da får du gode bygg-muligheter til å hive inn store støysvake vifter. Han skriver 4U i tittelen da Endret 12. februar 2013 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Missed that one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå