Gå til innhold

19" Rack 4U

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å bygge en tradisjonell pc i ett 19" Rack. Har bygget flere pcer i vanlige kabinett, men aldri i ett rack. Så derfor vil jeg spørre dere guruer om noen har erfaring med dette.

Passer vanlige hovedkort pluss GPU med dybden i racket? Etter måla som er gitt ser det slik ut, men som sagt har jeg ikke gjort dette før så...

Hvordan er det å sette inn en ssd? Har ikke funnet ett rack med spesifikasjoner til 2.5" feste, så ble smått usikker på om det er eventuelle ekstrafester med i vanlige rack?

Takk på forhånd for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle rack-kabinetter støtter de fleste hovedkort-standardene fra mini-itx, helt opp til e-atx ++

Plass til harddisker skal heller ikke være noe problem.

Men, hvor stor høyde har du valgt ? Ved 2U, så får du ett problem med gpu, og andre kort som skal inn i kabinettet. Da må du bruke riser-card/cables.

4U anbefales hvis du skal bruke pci/pci-express kort + da får du gode bygg-muligheter til å hive inn store støysvake vifter.

Lenke til kommentar

Alle rack-kabinetter støtter de fleste hovedkort-standardene fra mini-itx, helt opp til e-atx ++

Plass til harddisker skal heller ikke være noe problem.

Men, hvor stor høyde har du valgt ? Ved 2U, så får du ett problem med gpu, og andre kort som skal inn i kabinettet. Da må du bruke riser-card/cables.

4U anbefales hvis du skal bruke pci/pci-express kort + da får du gode bygg-muligheter til å hive inn store støysvake vifter.

Han skriver 4U i tittelen da :p

Endret av Rudde93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...