Skismøring Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Har ikke testet den med mye bruk av wifi og gps, men ved lite bruk holder den 2-3 dager, kanskje mer, tror jeg. Endret 17. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Har ikke testet den med mye bruk av wifi og gps, men ved lite bruk holder den 2-3 dager, kanskje mer, tror jeg. Ikke så galt. Om den greier tre dager på en lading med moderat bruk er det ok. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Batteritiden, er den grei? Eller må den lades hver dag? Dersom batteritiden for deg ikke kan være grei om man må lade den en gang i døgnet er det få smarttelefoner du kan velge mellom. Selv en telefon med "god" batterilevetid må nok for de fleste lades hver dag for å være klar til neste dag. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 thormario, Tror du tar feil der. Kommer an på bruken. Om en sitter å tafser på telefonen hele dagen må der nok daglig lading til. Ser flere nyere telefoner holder i 2-3 dager Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 thormario, Tror du tar feil der. Kommer an på bruken. Om en sitter å tafser på telefonen hele dagen må der nok daglig lading til. Ser flere nyere telefoner holder i 2-3 dager Hvilke mobiler da??? (jeg spør fordi jeg lurer) Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvilke mobiler da??? (jeg spør fordi jeg lurer) Ja klart du lurer, kan ikke forlange at man vet alt. Dama har Optimus 4X, 2-3 dager,oftest 3. xperia p holder i 2 dager Razr maxx og sikkert mange fler. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) thormario, Tror du tar feil der. Kommer an på bruken. Om en sitter å tafser på telefonen hele dagen må der nok daglig lading til. Ser flere nyere telefoner holder i 2-3 dager Kan sikkert la de fleste touchtelefoner bare ligge i standby og få flere dager ut av dem. Samtlige smarttelefoner holder ikke stort mer enn en dag om de brukes som smarttelefoner til en viss grad. Dersom du sitter igjen med en 20, 30, kanskje 40% om kvelden tror jeg mange som sagt velger å lade den slik at den er klar til dyst dagen etter. Du kan liste opp et par unntak (og Razr Maxx er jo kjent for sitt veldig gode batteri), men legg merke til at jeg heller ikke nekta for at det fantes unntak. Endret 24. februar 2013 av thormario Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Kan sikkert la de fleste touchtelefoner bare ligge i standby og få flere dager ut av dem. Byttet nylig telefon, og lot derfor den gamle HTC Desire bare stå i standby uten simkort som et lite eksperiment for å se hvor lenge den varte. Det har nå gått 2 dager og 7 timer, og den har brukt ca. 10%. Med simkort og normal bruk varte den 1-2 dager. Det er altså "litt" batteri som går med til bare å være koblet opp mot mobilnettet Endret 24. februar 2013 av Occi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå