Skismøring Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ikke den dyreste telefonen, men vanntett og rask. Anbefales! 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Du burde kanskje utdype litt mer..? Kanskje tatt bilder, screenshots og nevne ting den er god/dårlig på? Og kanskje noen kamarabilder? (Front/back) Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Har hatt den i så kort tid at jeg har opplevd noe negativt ennå. Bildekvaliteten kan man se på Amobil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Bollene jeg kjøpte på Narvesen var gode. Anbefales! 2 Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Hehe Christoffero89. Det eneste jeg kan komme på ved telefonen, er at det er dumt det ikke er en offisiell oppgradering til Jellybean ennå. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Vil anbefale deg å skrive en anmeldelse på prisguide.no eller prisjakt.no om du føler for å dele dine meninger angående denne telefonen. Har tittet litt på dens arvtager; Xperia V, men det irriterer meg hvordan dekslene til kontaktene er designet og er stygt redd de vil knekke etter litt bruk. 2 Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har også lyst på Xperia V, men 8 gb minne, 4 til bruk er for lite. Blir nok til at jeg kjøper Acro S. Hadde mer likt en med mye minne på 4 tommer. Jeg har nettbrett, trenger ikke et til. Nye mobiler blir større og større og forskjellen mellom nettbrettt og mobil forsvinner. Er litt skuffet over at nye mobiler blir på rundt 5 tommer. En digresjon bare. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har kjøpt den nå. Den er fin, men finner den litt treg. Dette gjelder spesielt i oppdatering av skjermbildet. Etter at jeg for ex har vært inne i et program og går tilbake til home er skjermen først tom, så kommer iconene frem , en etter en over en 5 sekunders periode. Er dette vannlig da ?? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ble det Acro S eller Xperia V? Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Har ikke merket noe treghet i det hele tatt. Du har ikke mange programmer kjørende i bakgrunnen når dette skjer, eller en tung nettside? Dolphin er bra siden man kan trykke tilbaketasten for å avslutte programmet. Den nettleseren som følger med har jeg ikke funnet ut av hvordan avslutte. Endret 14. februar 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg merket mye treghet med min Acro S, selv etter fabrikkreset. Vi snakker her om 2-3 sekunders mellomrom mellom tastetrykk og respons, noe som var grunnen til at jeg sendte den til pantmobilen.no og kjøpte en SGS3 istedet. Acro S er en fin telefon med god ytelse, men jeg mistenker at jeg fikk en modell som hadde litt problemer. Endret 14. februar 2013 av Gendarmerie Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 [..] som var grunnen til at jeg sendte den til pantmobilen.no og kjøpte en SGS3 istedet. Takk for tipset til denne nettsiden! Knall Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg merket mye treghet med min Acro S, selv etter fabrikkreset. Vi snakker her om 2-3 sekunders mellomrom mellom tastetrykk og respons, noe som var grunnen til at jeg sendte den til pantmobilen.no og kjøpte en SGS3 istedet. Acro S er en fin telefon med god ytelse, men jeg mistenker at jeg fikk en modell som hadde litt problemer. Det ble en Acro. S3 er for stor, har nettbrett. Det er stort sett home siden som er problemet. Når jeg lukket progamet tar det 3 - 5 sek før ikonene synes på skjermen. Virker ogå som følsomheten er litt dårlig på knappene nederst på telefonen 8retur, hjem, liste). Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg merket mye treghet med min Acro S, selv etter fabrikkreset. Vi snakker her om 2-3 sekunders mellomrom mellom tastetrykk og respons, noe som var grunnen til at jeg sendte den til pantmobilen.no og kjøpte en SGS3 istedet. Acro S er en fin telefon med god ytelse, men jeg mistenker at jeg fikk en modell som hadde litt problemer. Fikk du 1400 kr for den? Ser at de går for 2.500 til 3000 på Finn, så jeg hadde tenkt meg om en gang til. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 jeg har nå fjernet fiskene som svømte i bakgrunnen og bruker Sony bildet. Ser ut til at problemet løst. Nå ser det ut til at responsen er bra og ikonene kommer fort opp. Må si til mitt forsvar at den bakgrunnen brukte jeg til min HTC Desire S uten lagg. Mulig "fiskene" ikke er tilpasset ver 4. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Godt å høre! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Fikk du 1400 kr for den? Ser at de går for 2.500 til 3000 på Finn, så jeg hadde tenkt meg om en gang til. Forsøkte Finn uten hell med en prislapp på 2200, så jeg solgte den til pantmobilen og fikk 1440, ja. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Batteritiden, er den grei? Eller må den lades hver dag? Synest også at nye telefoner er for store. Ønsker en topptelefon på ca.4 tommer og med bra batteri uten å måtte kjøpe ett epleprodukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå