HesteHoven Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei. Etter 7 måneder på sofaen har jeg funnet ut at det er på tide å komme seg i form igjen. Grunnen til at jeg sluttet var enkelt og greit det at jeg ikke lenger hadde tid til å trene, men nå har jeg all verdens med tid. Motivasjonen er på topp og jeg har savnet treningen. Jeg er interessert i å bli større og få opp utholdenheten min. Akkurat nå har jeg veldig lav vekt så jeg er klar over at jeg er nødt til å begynne å spise mer. Jeg spiser sundt fordi jeg ikke er noe spesielt glad i usunn mat. BMIen min ligger på rundt 20 noe som er ganske lavt. Jeg vil ikke kalle meg selv spinkel men jeg kunne godt trengt noe mer på kroppen og denne spinkle six-packen og de små armene ser ikke noe bra ut i speilet. Jeg kunne trengt hjelp til å finne både treningsprogram og kosthold. Målet mitt er først og fremst å se og merke framskritt på 40 dager. Har planer om å ta dag til dag bilde for å se hvordan jeg forandrer meg. Etter dette er målet mitt enda større framskritt fram mot sommeren. Noen som kan hjelpe til med dette? Er en veldig dårlig trent ungdom som ikke har veldig god kunnskap med trening / kosthold. Setter pris på det! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Du finner et bra og populært treningsprogram på TN.no. Både programmet og kostholdet står godt forklart på norsk. Lenke til kommentar
Roger Nystad Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 RYP er good shit. Godt forklart og lett å følge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå