Mad86 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei Jeg vil ha en lydløs HTPC under TV'n. Den skal kunne spille Full HD filmer i alle formater, gjerne over nettverk. Tenker jeg vil ha et mini wireless keyboard til den som kan stå på stuebordet. Vil hvilken somhelst Ivy Bridge basert HTPC kunne takle dette? Finnes det ferdig HTPCer som passer til denne beskrivelsen? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 har ikke sett lydløse HTPCer ferdigbygget før.. tror du må bygge selv. har bygget en for ikke så lenge siden: Liste sett bort ifra dvd-drevet er den 100% lydløs Lenke til kommentar
Mad86 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 hmm. Kansje jeg ikke trenger HTPC. Tenker jeg bare trenger en DLNA boks eller DLNA TV. Jeg har en Canal Digital HD PVR, vil den kunne streame fra min PC? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 En mediaspiller som denne burde gjøre susen. Evt. mange blu-ray-spillere takler over streaming over nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå