Gå til innhold

[Løst] Nye PS3 med 12GB - Løsninger for mer plass


Krokanrull

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk den nye super slim PS3 til jul i fjor. Dessverre var det en 12GB-versjon. Tenkte ikke stort på dette, det var da jeg måtte slette GTA IV-saven for å kunne spille Skate 3 at jeg ble noe irritert kan man si. Har vel en 4-5 spill (noen på plate, 1-2 i PSN), da begynte lite-plass-problemene å melde seg.

 

Så, hvilke løsninger har jeg her for å få mer plass? Vil gjerne betale minst mulig naturligvis. Finnes det noe ala en USB-minnepinne som kan gi mer plass? Er veldig noob på dette, har kun hatt PS2 tidligere så er litt sent ute med PS3.

 

På forhånd takk for alle råd og tips! :)

 

edit.

Løsning: Kjøpte en 2,5" 500GB harddisk fra WD - http://www.komplett....sku=378960#info

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikke spilt noe særlig enda, har liksom bare testa de 4-5 spillene jeg har.

 

Har kjøpt to på PSN-store bare. Trenger vel ikke ta backup av noe da?

 

Hvor mye koster en 500GB eller så harddisk da? Fikk 12GB-PS3en til jul, vet ikke om garantien går på dette. Er jo ikke noe galt med produktet så.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting man bør være obs på er at man må kjøpe http://www.komplett....aspx?sku=770532 for å få harddisken til å passe. Idiotisk av Sony å ikke la en slik være med på kjøpet.

 

Ja, stemmer. Syns også denne kunne vært inkludert med selve maskinen. Men, men. Heldigvis er den ikke så dyr. Ble levert hjem i postkassen dagen etter kjøp fra Gamezone.no, så veldig fornøyd med det. Veldig kjekt når PS3'en går fra 12 GB til ca. 500 GB. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...