Donnie Darko Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei. Har ikke oppdatert meg på telefonmarkedet, og lurte på hvilke smarttelefon som gir meg mest for pengene? Budsjettet er på maks 2000,- Helst Android Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Vel, det spørs som med alt annet. Om jeg personlig skulle valgt noe i den prisgruppen hadde jeg nok havnet på Sony Xperia Go. Jeg har litt bias da jeg liker designet til Sony, og eier en Xperia S selv. Men alle Xperia telefonene jeg har vært borti har hatt gode skjermer, godt kamera, og raske og enkle å bruke. I tillegg er den vann og støvmotstandsdyktig. Du kan skylle den i vasken eller ta den med i dusjen. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=753455 Har ikke noe personlig erfaring med Huawei, som gjerne blir nærmeste i prisklassen. Du kan selvfølgelig få toppmodeller om du skriver abonnementsavtaler, men for ulåste telefoner i den prisklassen hadde jeg personlig valgt Xperia Go. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 HjemmePC testet syv billige smartmobiler i desember og hadde pris under 2000 kroner som ett av kriteriene. Da vant Huawei Honor. Testen finner du her. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Her et søk på Prisjakt.no på Android-mobiler 1-2000kr rangert etter popularitet. Hvis du klikker deg videre på produktene kan du lese tester og erfaringer (ofte må du klikke deg videre til den svenske siden). Jeg har kun negativ erfaring med Huawei, og syns supporten i Norge er en vits. De har en Facebook-side de sjeldent svarer på. Lenke til kommentar
arcticmonkey Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Du får Nexus 4 ulåst til under 2000 i USA og UK . En av de desidert beste telefonene på markedet nå. Hvis du kjenner noen som bor der kan de bare bestille for deg på Google.com og sende i posten til deg. Ikke noe problem å unngå momsen på 25% heller. Telefonen koster 3700 i Norge ulåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå