Gå til innhold

Hotell sentralt i London

Freidig

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå skal jeg på tur til London i Mai, og jeg er på leting etter hotell.

Hotellet skal helst ligge i Oxford Street, eller noe i nærheten. Pris er heller ikke så relevant. (Jeg betaler heldigvis ikke)

Det trenger ikke være et fancy hotell heller. Jeg skal dra torsdag den 9 til søndag den 12.

Er det noen som har noen tips? Jeg skal nemlig ha med ei som sliter litt med å gå lange lange lange strekninger, og hun vil gjerne bo i Oxford Street. Problemet er at jeg kan ingenting om London og har bare bodd i Bayswater når jeg har vært på Londontur.

Vær såååååååå snill å hjelp meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bodd her en gang: http://www.booking.c...CFUh2cAodwG4Ang

Det var ok. Ikke verdt fullpris IMO, men jeg fant et sånt 50% tilbud på ei av de utallige hotellsidene.

Jeg foreslår du går inn på f.eks. tripadvisor eller lignende sider og setter inn hva du leiter etter så kan du få tak i gode tilbud om du er heldig.

Hva er lange strekninger, forresten?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Hun tåler gåing i 2-4 timer med så må hun ha en pause. Derfor vi gjerne vil ha det så sentralt som mulig ettersom hun har et ødelagt kne.

Har funnet et hotell, og det var overraskende billig. Men tar gjerne imot tips, skal bestille til onsdag :)

Lenke til kommentar

T-baner eier.

Park Lane er veien som går ned fra Oxford v/ Marble Arch langs Hyde Park. Tar vel maks 10 minutter å gå fra Piccadilly til Marble Arch (som er kortsiden av Hyde Park, altså).

Har selv bodd på The Cumberland og bedre beliggenhet får du ikke. Det er dyrere enn å bo litt lengere unna og det kan være kronglete å komme frem til rommene.

Syntes rommet jeg fikk var ganske slitt jeg. Kanskje de sender de som utnytter online tilbud til de kjipeste rommene?

Lenke til kommentar

Er usikker på hvordan jeg takler t-bane. Jeg eier ikke stedsans.

Så litt på dette hotellet http://no.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&hotelId=122645&arrivalDate=09-05-2013&departureDate=12-05-2013&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&referrerHotelId=114203

Men jeg er usikker.

Sjekker the Cumberland nå, men faen for en blodpris da.

Lenke til kommentar
Syntes rommet jeg fikk var ganske slitt jeg. Kanskje de sender de som utnytter online tilbud til de kjipeste rommene?
Mitt rom var ikke slitt, men så gikk jeg også litt opp i romkategori.

For noen med ødelagt kne kan labyrinten man kan sendes gjennom for å komme til rommet på The Cumberland absolutt være noe man bør være klar over. Mener det var halvetasjer og trapper opp og ned og gjennom flere kronglete korridorer. Det minnet veldig lite på den flashy lobbyen.

Lenke til kommentar

Mitt rom var ikke slitt, men så gikk jeg også litt opp i romkategori.

For noen med ødelagt kne kan labyrinten man kan sendes gjennom for å komme til rommet på The Cumberland absolutt være noe man bør være klar over. Mener det var halvetasjer og trapper opp og ned og gjennom flere kronglete korridorer. Det minnet veldig lite på den flashy lobbyen.

Ah, takk. Da er det helt uaktuelt. Tenkte litt på den Radisson Blu, den så veldig grei ut.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet. Bayswater området er da helt greit, og så lenge man klarer å komme seg ned på undergrundsbanen kommer man seg hvor som helst på kort tid.

Men når hun knekker så knekker hun. Føler ikke at jeg må forsvare det, når jeg faktisk oppgir grunnen.

Når vi drar for hovedsaklig shopping + en musikal og jeg skal til enkelte historiske ting da føler jeg ikke behovet. Ikke heller gjør hun. (Det er forøvrig ei eldre kvinne jeg skal reise med)

Lenke til kommentar

Har bare sett Lion King av de i London. Den var artig den, men kanskje morsomst for de litt yngre. Om jeg allerede hadde sett We Will Rock You hadde jeg valgt Les Miserables. Har bare sett den live på DNS, og selv om den i London neppe kan måle seg med Helge Jordal er det nok kult i en engelskspråklig oppsetning av litt større format.

Men det var kun slik jeg tenker. Jeg aner jo ikke hvordan du tenker. :p

Lenke til kommentar

Vurderer Les Miserables sterkt ja. Men det er jo sååå utrolig mange bra. Skal IKKE på mamma mia da. Det hæler jeg ikke.

Har bestilt billetter til Tower of London, dog alene. Vurderer Hampton Court Palace også, men usikker. Vil gjerne ha noe som ikke "alle" har, samtidig som jeg må innom Tower of London :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...