Insanity Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ringte Telenor på 05000 her nettopp og nå har de plutselig fått stemmestyrte menyer på svareren der. Noe så irriterende har jeg aldri vært borti! Si "brukerstøtte" for brukerstøtte osv... Hva skjedde med den gode gamle trykk 1 for blablabla? Mye bedre med den gode gamle, går mye fortere da, og folk her i huset slipper å tro at jeg har blitt klin gærn som sitter å roper brukerstøtte og adsl her på arbeidsrommet... Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Typisk Telenor, what else can I say? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 og folk her i huset slipper å tro at jeg har blitt klin gærn som sitter å roper brukerstøtte og adsl her på arbeidsrommet... Ser det for meg Men mener at du vil få de vanlige valgene om du bare venter lenge nok... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det fungerer faktisk å si "blukelstøtte"... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ringte Telenor på 05000 her nettopp og nå har de plutselig fått stemmestyrte menyer på svareren der. Noe så irriterende har jeg aldri vært borti! Si "brukerstøtte" for brukerstøtte osv... Hva skjedde med den gode gamle trykk 1 for blablabla? Mye bedre med den gode gamle, går mye fortere da, og folk her i huset slipper å tro at jeg har blitt klin gærn som sitter å roper brukerstøtte og adsl her på arbeidsrommet... Denne er så mye mer brukervennlig, dessuten avskrekker den såpass at mange tyr til mail for og slippe. En annen ting den gjør er jo og irritere de som holder ut hele seansen slik at folk er passelig sure når de endelig kommer igjenom......... koselig for supportfolkene det. prøv og ring den ti ganger på en dag du, skikkelig gøy... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det som i alle fall er irriterende er at folk ikke kan lage topics som er gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg